Масса бірлігі — грамм

Сабақты дайындаған:  Кадырова Гульмира Жаксығалиқызы.

Сабақтың тақырыбы: Масса бірлігі — грамм

Сабақтың мақсаты:массаның жаңа бірлігі- граммен таныстыру; шамаларды есептеу дағдыларын қалыптастыру , логикалық ойлау қабілеттерін дамыту , шапшаң есептеуге дағдыландыру

Инабаттылыққа , адамгершілікке тәрбиелеу

 

Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, ойын

Көрнекілік : интерактивті тақта, түрлі  өлшемді заттар

 

І Ұйымдастыру бөлімі

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

Мысал 8

Баған түрінде есепте

2 Матеметикалық диктант

49 онд

25 бірл

8 жүзд 2 онд 6 бірл

6 онд 5 бірл

1 жүзд

9 онд 6 бірл

6 жүзд 4 онд

2 жүзд 5 бірл

3 онд 4 бірл

1 жүзд 5 онд 3 бірл

 

Өткенді қайталау

1 ц=  …кг                         1 т  = …   кг

1 т=  … ц                          3т  = … ц

4 ц = … кг                          520 кг= … ц … кг

Слайд

 

 

ІV Жаңа сабақ

Масса бірлігі- грамм

-Балалар біздер барлығымыз да дүкенге барамыз солай ма?

-Дүкенге барғанда біз не  істейміз?

-Дұрыс бір нәрсе алуға барамыз

— Мысалы кәмпит алғанда оны бізге қандай құралға қойып өлшеп береді?

-Дұрыс, таразыға қойып өлшейді

-Мына суреттерге қарайық

 

 

 

 

 

 

 

Бірінші таразыға кәмпит өлшенген .Ол 1 килограммға жете ме?

Мұндай  заттардың массасын өлшеу үшін килограмға қарағанда кішірек өлшем бірлігі керек . Бұл –грамм.

Балалар, бұрында таразылар басқа болған.

Ол таразының екі табақшасы болған

Бір табақшасына кір тасын қойған

Екінші табақшасына өлшенетін нәрсені қойған

Табақшалардың алдындағы тілшелері сәйкес келу керек

Ал мына таразы  1 кг-ға дейінгі заттарды өлшейді  және кір тасы арқылы да өлшейді.

Кір тасының салмақтары 1 кг,2 кг , 500грамм, 200 грамм, 100 грамм, 50 грамм,20 грамм,10грамм,5 грамм, 2 грамм1 грамм

1 грамнан-20 грамға бағалы тастарды өлшейді.Оның өзінің таразысы болады

1 кг= 1000 г

 

Енді мны суреттерге назар аударайық

Көрсетілген массаны алу үшін қандай таразы тастарын және неше рет алу керек? Әр таразы тасын бірнеше рет алуға болады.Өрнектерді жаз:

 

 

 

 

Мысал 1а)  Кестеде бейнеленген сандарды жаз. Ол сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз

ә) 340=…онд                       860 =… онд                       70 онд = …

900= … онд                     783 = … бірл                      67онд =…

1000 = … онд                  500  = … жүзд                   182 бірл=

 

Мысал 3

45г+45 г = …г             50 ц-2 ц =…ц                   80 т-54 т = …т

100г-34 г =…г              30 ц+8ц= …ц                  99 кг+1 кг  =  … кг

70 г+23 г= …г               60 т-12 т= … т                28 т+36 т=  …т

70 ц-63 ц= …ц             99 кг-7 кг=…кг               10кг+35 кг =…кг

 

Мысал 4

Өріктің массасы -15  ——

Бала 40—- тартады.

Алма 45— тартады.

Дүкенге 5 — картоп әкелінді.

Таразы 4— көрсетіп тұр.

Пілдің массасы- 4—.

Есес 5

Алманың массасы200 г,  алмұрт алмаға қарағанща  100г ауыр, ал шабдалы алмұрттан 200 г жеңіл .Шабдалының массасы қандай?

Кері есеп құрастыр және шығар.

 

 

 

Сергіту сәті

Кіші көршім оң жақта,

Үлкен көршім сол жақта

Қайда кеткен жан-жаққа?

…72…   …85…    …66…  …12 …    …30…

 

 

 

 

 

Есеп 6

Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр.Есептің берілуін сандық деректермен толықтыр:

Болды- ..кг

Әкетті- … кг және …кг

Қалды-? Кг

ә) Болды- ? кг

Әкетті- … кг және …кг

Қалды-…кг

 

Болды-.. кг

Әкетті? Кг және …кг

Қалды-…кг

Үйге тапсырма

Мысал 7 211 бет

Теңдеу шешу

Күрделі теңдеуді жай теңдеуге айналдыру

 

Мысал 8

Не ауыр: алма ма немесе шабдалы ма?

Дәлелде

 

Бекіту

-Қандай масса бірліктерін білеміз?

1 тоннада неше килограмм бар?

1 кг неше грамм бар?

Ең үлкен масса бірлігін ата

Ең кіші масса бірлігін ата

 

Қорытынды