Химиялық формулалар, химиялық элементтердің валенттілігі, зат құрамының тұрақтылық заңы

Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Баршын ауылы
Баршын орта мектебі
химия пәнінң мұғалімі
Бактаева А.Б.

Пәні: Химия Сыныбы: 8Мерзімі: 01.10.2014
Тақырыбы:  Химиялық формулалар, химиялық элементтердің валенттілігі, зат құрамының тұрақтылық заңы
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже: Заттардың химиялық формулаларын анықтай алады. Химиялық формулалар бойынша заттардың массалық үлесін есептей алады. Ойларын еркін жеткізеді
Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «СТОҮ», «Оқуды бағалау және оқытуды бағалау», «АКТ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқытудағы басқару және көсбасшылық»
Уақыт (мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауСтратегиялар Ресурстар
1.     Кіріспе (5 мин) Әлеуметтік өзара қарым-қатынасты құру сатысы
4Амандасу

Оқушыларды түгендеу

Тұлғааралық байланыс орнату

Химиялық элементтердің таңбалары және салыстырмалы атомдық массалары арқылы.

Бағалау парағын таратамын

Амандасады

Кезекші айтады

Шаттық шеңберіне тұрады

Элементтерді таңдап, топтасады

Топбасшы таңдайды

 

Жақсы

Тамаша

 

Дұрыс таптыңдар

 

Шаттық шеңбері «Гүл сыйлаймын»

 

Топқа бөлу «Сәкестендір»

Қағаз жүрекше

Таңбалар мен салыстырмалы атомдық массалар жазылған қағаз қиындылары

2.     Тұсаукесер (11 мин) Қызығушылығын ояту
8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Үй тапсырмасын тексеру. 1. Судың: а) 0,2; ә) 2; б) 5 молінің молярлық массасы қандай болады?

М(H2O)=18г/0,2моль=90г/моль

М(H2O)=18г/2моль=9г/моль

М(H2O)=18г/5моль=3,6г/моль

2. берілген реакция бойынша теңдеуіне сай: 4Ғе+3O2 =2Fe2O35.6 г темір әрекеттескенде шығатын темір (ІІІ) оксидінің массасын және зат мөлшерін есептеп шығарыңдар.

Жаңа тақырып туралы ой салу

Химиялық элемент деген не?

— Химиялық элементтерді таңбалауды  ұсынған кім, қашан?

— Салыстырмалы атомдық масса және салыстырмалы молекулалық масса ұғымдары нені білдіреді,қалай  таңбаланады?

— Химиялық формула арқылы нені  білуге болады қалай ойлайсыңдар?

— Индекс,коэффициент ұғымдары қайда қолданылады?

Тақтаға шығып орындайды. А және В деңгейлі оқушым үй тапсырмасына дайын болады. Ал С деңгейлі оқушым толық дайын емес болады.

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

А деңгейлі оқушым барлық сұраққа жауап қайтаруға дайын болып отырады. В деңгейлі оқушым да жауап қайтарып отырады. Ал С деңгейлі оқушым ойын айтуға бата алмай отырады.

«Жұлдызша»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сыйлық»

«Бір қадам артқа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой қозғау»

 

Оқулық,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

интерактивті тақта

 

 

3.     Негізгі бөлім (20 мин) мағынаны тану сатысы. Ой толғаныс сатысы
10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,5

Жаңа тақырыпты айту. Мақсат құруға шақыру. Мәтінмен жұмыс.

§11, 12, 13

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындату. №47(а,ә,б,в) 49, 50,51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Екі элемент» оқушылар шеңбер бойына тұрады. Әр оқушыға 2 (1-еуі бәріне бірдей 2-сі әр түрлі) элементтен айтамын. Қай элементті атасам, сол оқушы жылдам отыра қалу керек. Ал екі жағындағы оқушы ұстап қалуға үлгерулері қажет. Соңында бәріне бірдей айтқан элементті айтамын.

Проблемалық сұрақ: Құрам тұрақтылық заңының практикалық маңызы қандай?

1,2,3 санын иелеген оқушылар топ-топ болып, мәтінді іштей және бөліктерге бөліп оқиды. Оқушылар мәтінді оқи отыра түсніксіз сөздерді табады. Оқушылардың жауабы тыңдалады.

А және В деңгейлі оқушым өз топтарында талқылап отырады. Тіпті А деңгейлі оқушым басқа түсінбеген оқушыларға түсіндіріп жатады. Ал С деңгейлі оқушым өзі оқып және басқа достарын тыңдап отырады.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындайды

Оқушылар шеңбер бойына тұрады. Айтқан элементті естерінде сақтайды. Оқушылар бұл жердебірін-бірі  қадағалап тұрады, және шапшаң болады.

 

 

Оқушылар ізденеді, ақылдасады, топтың әр мүшесі өз ойларын ортаға салады

«Екі жұлдыз бір тілек»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркер арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жапондық»

«Джигсо»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Өзіндік жұмыс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мәселенің мәнін шеш…»

Оқулық, дәптерлері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптер

 

 

 

 

 

 

4.     Қорытынды (9 мин). Кері байланыс
6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

1 мин

Топтарға карточкалар таратамын. Сол каточкаға жауап беру арқылы сабақтан не түсінгенін бақылаймын.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия. Интерактивті тақтадан сурет көрсетемін. Бағалау плакатына өздерінің ойын стикерға жазып жабыстыруын сұраймын.

 

 

Бағалау.

 

Үйге тапсырма: №58 (23 бет), №63 (25 бет) валенттіліктерді жаттау

Карточкадағы сұрақтарға топтасып жауап береді. Әр тапсырмасын әр оқушы айтады. А және В деңгейлі оқушым сабаққа жақсы қатысады. С деңгейлі оқушыда бойында сенімсіздік болып, енжарлық танытады.

Әр оқушы өзінің тақырып бойынша алған білімін саты бойынша айтады. Стикерға сабақтан әлған әсерлерін жазады.

Топ басшысы берілген бағалау парағына топ мүшелеріне баға қояды

Күнделіктерен жазады

Смайликтер беру арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жақсы

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы бойынша бағалау

«Карточкамен жұмыс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жетістік баспалдағы».

Ақ қағаз

 

 

 

Интерактивті тақта, суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

Күнделік, журнал, оқулық, жұмыс дәптері