Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау

Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау

Өтілу мерзіміСағат саныТарау\сабақ тақырыбыКүтілетін нәтижеОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыҮйрену барысын бағалауНегізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
123456789
4ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін ұғыну, ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау, ауа ылғалдылығын анықтау алуЗаттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін анықтай алады, өмірде бақылап, түсіндіре алады, қолдана алады, процестерді салыстыра алады, ауа ылғалдылығын анықтай алады.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістері, ақпараттық коммуникативті технологияларды пайдалану, дарынды балалармен жұмыс,  диалогтік оқыту тәсілдері, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды  басқару және көшбасшылықДеңгейлік тапсырмалар, сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, критерий жасау,Топқа жетекшілік ету, нұсқау беру, топқа, жеке кеңес беру, мақсаты мен жоспармен таныстыру, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалауИнтерактивті тақта, компьютер, термометр, психрометр, балауыз, спиртшам, калориметр, таразы, есеп жинағы
19.10.121§13,14 Қатты дененің балқу және қатаюы. Меншікті балқу жылуы. Мақсаты: заттың балқу және қатаю процестерін ұғыну, сондағы ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтауБалқу және қатаю процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, отын энергиясын есептей алады, процесті техникада қолдана аладыДжигсо, алты қалпақ, маршруттық карта, топтастыру, есеп шығару, эксперимент жасауДеңгейлік тапсырма, сырттай бақылау, әңгімелесуНұсқау беру, топтық жұмысқа критерий құру,  жұлдыз және ұсыныс айту, өз-өздерін бағалау,Термометр,  балауыз, стакан, есеп жинағы
210.10.121№2 Зертханалық жұмыс. Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау. Мақсаты: Жылу балансының теңдеуін пайдаланып, мұздың меншікті жылуын анықтауДененің балқу процесін қадағалап, қорытынды жасайды, басқа денелер үшін меншікті балқу жылуын анықтай алады.Жұптық жұмыс, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар

 

 

Деңгейлік сұрақтар. Жоспармен, сабақтың мақсатымен таныстыруНұсқау беру,

кейбір топтарға жетекші болу, Қорытынды арқылы бағалау

таразы, термометр, калориметр, мұз кесегі, сүзгіш қағаз, шәйнек (сыныпқа біреу)
316.10.121§15,16 Булану және конденсация.

Қаныққан және қанықпаған бу. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі булану және конденсация құбылыстарын түсіндіру

Булану және конденсация процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, талдайды, қорытынды жасайдыЖоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, бейнеролик көрсету, графикалық диктант, маршруттық картаДеңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушыға арналған тапсырма,Жоспармен таныстыру, топқа кеңес беру, бағыт беру, критерий бойынша өздерін бағалау, бір-бірін бағалауИнтерактивті тақта, компьютер, термометр, спирт, мақта,
417.10.121§17 Ауаның ылғалдылығы. Мақсаты: ауаның ылғалдылық дәрежесін анықтау, маңызын білу Ауаның ылғалдылығы ұғымын түсіну, оны анықтай алу, психрометр, гигрометр құрылысын білу және пайдалана алуЖоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, инсерт, бейнетаспа көрсету,  Маршруттық карта, топтық зерттеушілік әңгімеДеңгейлік тапсырмалар,Сырттай бақылау, әңгіме жүргізу,  кейбір тапсырмаларға нұсқау беру Критерий бойынша өздерін бағалауПсихрометр, мақта, су, стакан, есеп жинағы