Физика, 8 сынып Барлығы – 68 сағат, аптасына 2 сағат
Физика, 8 сынып
Барлығы – 68 сағат, аптасына 2 сағат
Оқулық:
Физика және астрономия: Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған
оқулық/ Б.М.Дүйсенбаев, Г.З.Байжасарова, А.А.Медетбекова. – Алматы: «Мектеп» баспасы, 2004.
Білім пен дағдыны қалыптастыру тапсырмалары:
- Жаңа ұғымды түсіндіру
- Ауызша тестпен немесе сұрақтармен жұмыс
- Жазбаша тестпен жұмыс
- Қорытынды жасау
- Салыстыру
- Жүйелендіру
- Қайталау
- Саралау, топтастыру
№ | Сабақ тақырыбы | Күні | Мақсаты | Тапсырма номері | Сабақ типі | Қайталау | Құрал – жабдық | |||
Білімділік | Дамытушылық | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Жылу құбылыстары (24 сағат) І – тарау. Ішкі энергия (11 сағат) | ||||||||||
1 | Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия | Жылулық қозғалыс ұғымы | Жылу құбылыстарын сипаттау | 1 2 4 | Ауызша, тәжірибе жасау | §1. №1, 2, 3 тәжірибелер | Шыны түтік, жылы су құйылған стакан, марганцовка ұнтағы, қант, тұз | |||
2 | Температура. Температураны өлшеу тәсілдері | Температура туралы жалпы түсінік, температураны өлшеу құралдары
| Термометрді пайдалану, температураның молекула қозғалыс жылдамдығына тәуелділігі | 1 2
| Ауызша, тәжірибе жасау | §2. 1-жат. №3, 4, 7, 8 есептер | Термометр, слайдтар, интерактивті тақта | |||
3 | Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері | Энергияның бір түрден екінші түрге айналуы. Ішкі энергияны өлшеу әдістері | Ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін түсіндіру | 1 2 4 | Ауызша, тәжірибе жасау | §3, 4. №2 эксперименттік тапсырма | Металл трубка, жүн мата, подшипниктер, слайдтар, интерактивті тақта | |||
4 | Жылу берілудің түрлері. Жылуөткізгіштік | Жылу берілудің бір түрі жылуөткізгіштік | Жылу құбылыстарын МКТ негізінде түсіндіру | 1 2 4 | Ауызша, тәжірибе жасау, виртуальды лаборатория | §5. 2-жат.№6, 7, 8 | Мыс, темір, алюминий сымдар, кнопкалар, спиртовка. Видеофильм, интерактивті тақта | |||
5 | Конвекция. Сәулелену | Конвекция дегеніміз не? Сәулелену дегеніміз не? | Конвекция, сәулеленуге мысалдар келтіру | 1 2 4 5 8 | Лекция, тәжірибе жасау | § 6, 7. 3-жат. №5,6 Физикалық диктант | Шам, интерактивті тақта, видеофильм | |||
6 | Табиғаттағы және техникадағы жылу берілудің мысалдары | «Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылуөткізгіштік» тақырыптарының материалдары | Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу түрлеріне мысал келтіру | 1 2 4 | Экскурсия | §8 | Интерактивті тақта, видеофильмдер | |||
7 | Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу. | Жылу мөлшері дегеніміз не, оның белгіленуі мен өлшем бірлігін анықтау. Жылу мөлшерін есептеу формуласы | Жылу мөлшерінің температураға және заттың тегіне байланыстылығын көрсету, заттың меншікті жылусыйымдылығының физикалық мағынасын ашу. Жылу мөлшерін есептеуге арналған есептер шешу | 1 2 4 | Ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §9, 10. 6-жат. №3, 9, 10 | Су құюға арналған екі ыдыс, термометр, спиртовка, слайд, интерактивті тақта | |||
8 | №1 — зертханалық жұмыс. «Әртүрлі температурадағы суды араластырып, жылу мөлшерін есептеу» | «Жылу мөлшері» тақырыбының материалдары | Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу. | 1 2 4
| Практикалық, зертханалық жұмыс | Су құятын ыдыс, термометр, спиртовка | ||||
9 | «Денелердің меншікті жылусыйымдылығын анықтау» тақырыбына есептер шығару | «Заттың меншікті жылусыйымдылығы» тақырыбының материалы | Берілген тақырыпқа есептер шығару | 1 2 4 | Практикалық сабақ | 2011 тесттен 1-22, 2-23, | Интерактивті тақта, есептер жазылған слайдтар | |||
10 | Отын энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы. | Отын энергиясы ұғымын, заттардың жануының физикалық негізін түсіндіру | Меншікті жану жылуының физикалық мағынасын ашу | 1 2 4 5 8 | Ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §11. 7-жат. №7, 8 | Видеофильм, интерактивті тақта | |||
11 | Механикалық және жылу процесіндегі энергияның сақталу және айналу заңы | Механикалық және жылу процесіндегі энергияның сақталу және айналу заңын түсіндіру | Жану жылуын есептеуге арналған есептер шығару | 1 2 4 | Лекция, прктикалық жұмыс | §12. | Слайд, интерактивті тақта | |||
ІІ – тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі (7 сағат)
| ||||||||||
12 | Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. | Заттың күйлері туралы білімдерін еске түсіре отырып, бір заттың қандай күйлерде болатынын айту. Жылу құбылыстарының мәнін ашу | Газдың, сұйықтың қатты дененің молекулалық құрылысын анықтау | 1 2 4 5 8 | Ауызша түсіндіру, тәжірибелік жұмыс | §13. 8-жат. №5, 6, 7, 8 | Суы бар ыдыс, мұз кесектері | |||
13 | Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы | Кристалдық денелердің балқу және қатаю графиктерін, меншікті балқу жылуының физикалық мағынасын түсіндіру | Балқу жылуы формуласын жаттап, оны есеп шығаруда қолдану | 1 2 4 | Ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | Физикалық диктант §14. 9-жат. №4, 5 | Слайдтар, интерактивті тақта | |||
14. | Булану және конденсация | Булану және конденсация прцестерінің физикалық мағынасын ашу | Булану және конденсация процестерін МКТ негізінде түсіндіру | 1 2 4 5 8 | Ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §15 10-жат. №7, 8 | Суы бар ыдыс, спиртовка, слайдтар | |||
15 | Қаныққан және қанықпаған булар. Ауаның ылғалдылығы | Қаныққан және қанықпаған булардың ерекшеліктеріне тоқталу | Ауа ылғалдылығын есептеуге арналған формулаға сәйкес есептер шығару | 1 2 4 | Ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §16, 17 | Ыстық және салқын сулар, қақпағы бар екі шыны ыдыс | |||
16. | Қайнау. Меншікті булану жылуы. | Булану процесінің негізгі ерекшеліктерін, қайнау процесін түсіндіру. Қайнау және булану кезіндегі жылу мөлшері формуласымен таныстыру | Қайнау процесін МКТ негізінде түсіндіру. Тақырыпқа сай есептер шығару | 1 2 4 | Тәжірибе жүргізу сабағы, прктикалық жұмыс | §18. 11-жат. №4, 8 | Колба, спиртовка, су | |||
17 | «Булану және конденсация. Ауа ылғалдылығы. Қайнау. Меншікті булану жылуы» тақырыптарына есептер шығару | Өткен тақырыптағы формулаларды есеп шығаруда қолдану | Формулаларды дұрыс қорытып шығаруға үйрену | 1 2 4 | Тестпен жұмыс | Тест тапсырмалары | Сұрақтар, Формулалар жазылған слайдтар | |||
18 | Бақылау жұмысы | Өткен тарауды толығымен қайталау, білімдерін тексеру | Формулаларды практикада қолдану дағдысын қалыптастыру | 3 4 5 8 | Білім тексеру сабағы | Тест тапсырмалары | Бірнеше варианттан тұратын тест парақтары | |||
ІІІ – тарау. Жылу машиналары (6 сағат) | ||||||||||
19 | Термодинамиканың 1-заңы. Газ бен будың ұлғайғандағы жұмысы | Термодинамиканың 1-заңын тұжырымдау. Газ бен будың ұлғайғандағы жұмысын тәжірибе бойынша түсіндіру | Газ бен будың ұлғайғандағы жұмысының формуласымен танысу, есептер шығару | 1 4 6 | Ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §19, 20 | Слайдтар | |||
20 | Жылу процесінің қайтымсыздығы. Термодинамиканың 2-заңы. Жылу қозғалтқыштары. Жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі | Жылу процесінің қайтымсыздығы. Термодинамиканың 2-заңын тұжырымдау | Жылу қозғалтқыштарымен олардың жұмыс істеу принципімен танысу | 1 4 8 | Зерттеу сабағы | §21, 22. 12-жат. №3, 4 | Бу машиналарының түрлері бар суреттер, слайдтар | |||
21 | Іштен жанатын қозғалтқыш | Іштен жанатын қозғалтқыштың жұмыс істеу принципімен танысу | Іштен жанатын қозғалтқыштың қолданылуы туралы баяндау | 1 2 4 | Зерттеу сабағы | §23. Реферат | Слайдтар, суреттер | |||
22 | Бу және газ турбиналары. Реактивті қозғалтқыштар. Тоңазытқыш машиналар | Бу және газ турбиналарының қолданылуын зерттеу. турбореактивті қозғалтқыштардың бұрандалы реактивті қозғалтқыштан айырмашылығын анықтау. | Тоңазытқыш машиналардың жұмыс істеу принципімен танысу | 1 5 68 | Лекция | §24, 25 | Слайдтар, суреттер | |||
23 | Жылу қозғалтқыштарының ПӘК. Техниканың дамуындағы жылу қозғалтқыштарының ролі. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер және қоршаған ортаны қорғау. Айдағы, Шолпандағы және Марстағы термодинамикалық жағдай | Жылу қозғалтқыштарының ПӘК-ін анықтайтын формуламен танысу. | Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер және қоршаған ортаны қорғау тәсілдері туралы ой бөлісу | 1 4 6 8 | Ауызша түсіндіру, зерттеулер нәтижесінде ой бөлісу сабағы | §26, 27. 13-жат. №5 | Слайдтар, суреттер, газет – журнал материалдары | |||
24 | Бақылау жұмысы | Өткен тарауды толығымен қайталау, білімдерін тексеру | Формулаларды практикада қолдану дағдысын қалыптастыру | 3 4 5 8 | Білім тексеру сабағы | Тест тапсырмалары | Білімдерін тексеруге арналған билеттер | |||
Электр құбылыстары (23 сағат) ІҮ – тарау. Электр өрісі (6 сағат) | ||||||||||
25 | Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңдары | Электрлену құбылысы мен зарядталған денелердің өзара әрекетін түсіндіру | Зарядтың екі тегін анықтау | 1 2 4 | Жаңа сабақты ауызша түсіндіру | §28. №1,2 тапсырмалар | Видеофильмдер, слайдтар, интерактивті тақта, эбонит таяқша, жүн мата | |||
26 | Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер. Атом құрылысы. Элементар электр заряды | Электроскоп құрылысымен танысу, электр тогын өткізетіндер мен өткізбейтіндер туралы түсіндіру | Электр зарядтарының бөлінгіштігін, элементар зарядты анықтайтын тәжірибелермен таныстыру, атом құрылысын түсіндіру | 1 2 4 6 | Жаңа сабақты ауызша түсіндіру | §29, 30. | Видеофильмдер, слайдтар, интерактивті тақта, электроскоп | |||
27 | Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі. Кулон заңы | Кулон заңының физикалық мағынасын ашу | Кулон күшінің формуласын есеп шығаруда пайдалануға үйрету | 1 2 4 5 6 | ауызша түсіндіру, практикалық сабақ | §31. 14-жат. №7, 8 | Видеофильмдер, слайдтар, интерактивті тақта | |||
28 | Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі. | Электр өрісі, электр өрісі кернеулігі ұғымдарының физикалық мағынасын ашу | Электр өрісінің кернеулігі формуласын есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйрету | 1 2 45 6 | ауызша түсіндіру, практикалық сабақ | §32. 15-жат. №5, 6 | слайдтар, интерактивті тақта | |||
29 | Потенциал және потенциалдар айырымы. Электр өрісінің кернеулігі мен потенциалдар айырымының арасындағы байланыс | Потенциал және потенциалдар айырымы туралы түсінік қалыптастыру. Электр өрісінің кернеулігі мен потенциалдар айырымының арасындағы байланысты көрсететін формуланы қорыту | Формуланы есеп шығаруда дұрыс пайдалануға үйрену | 1 3 4 6 | ауызша түсіндіру, практикалық сабақ | §33. 16-жат. №3, 4, 7 | слайдтар, суреттер, интерактивті тақта | |||
30 | Конденсаторлар. Есеп шығару. Қорытындылау сабағы | Конденсатор дегеніміз не? Конденсатор электрсыйымдылығын есептеуге арналған формуламен танысу. Өткен тақырыптарды қорытындылап, есептер шығару | Конденсатордың электрсыйымдылығының формуласын есеп шығаруда дұрыс пайдалану. Формуланы қорытып шығаруға үйрету | 3 4 7 | ауызша түсіндіру, практикалық сабақ | §34. 17-жат. №2 | Конденсатор түрлерінің суреттері, слайдтар, интерактивті тақта | |||
31 | Бақылау жұмысы | Өткен тарауды толығымен қайталау, білімдерін тексеру | Формулаларды практикада қолдану дағдысын қалыптастыру | 3 4 5 8 | Білім тексеру сабағы | Тест тапсырмалары | Білімдерін тексеруге арналған билеттер | |||
Ү – тарау. Тұрақты электр тогы (13 сағат) | ||||||||||
32 | Электр тогы. Ток көздері | Электр тогының бар болуының шарттары | Электр тогының физикалық табиғатын түсіндіру | 1 2 4 6 | Жаңа сабақты ауызша түсіндіру | §35. №6 | Гальвани өмірбаяны, гальвани элементтері суреттері, слайдтар | |||
33 | Ток күші. Амперметр | Ток күшін анықтайтын формуланы және ток күшінің өлшем бірлігімен таныстыру | Ток күшін есептеуге арналған есептер шешу | 1 3 6 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §36. Тест тасырмалары | Есептер жазылған слайдтар. А.Ампер өмірбаяны мен суреті бейнеленген слайдтар | |||
34 | Электр кернеуі. Вольтметр. Электр тізбегі | Электр кернеуі анықтамасы және оны есептейтін формула. Электр тізбегін құрастыру | Кернеуді есептеуге арналған есептерді шешу, кернеуді вольтметрмен өлшеуді үйрену | 1 2 4
| ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §37. №3 тапсырма,136 бет | Микросхема, мультиметр, амперметр, вольтметр, сымдар. Втртуальды лаборатория программасы | |||
35 | №2 — зертханалық жұмыс. «Электр тізбегін құрастыру және ток күші мен кернеуді өлшеу» | «Ток күші. Кернеу» тақырыптарының материалдарынтолық игеру | Тізбекті дұрыс құрастыра білуге және ток күші мен кернеуді мультиметрмен немесе амперметр, вольтметрлермен өлшеуге үйрету. Electronica бағдарламасымен виртуальды зертхана жүргізу | 5 6 4 | Зертханалық сабақ | §36, 37. тест тапсырмалары | Микросхема, мультиметр, амперметр, вольтметр, сымдар. Втртуальды лаборатория программасы | |||
36 | Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр кедергісі | Тізбек бөлігіне арналған Ом заңын түсіндіру | Ом заңына арналған есептер шығару | 1 2 4 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §38. 18-жат. №5, 6 | Electronica программасы. Микросхема, мультиметр, амперметр, вольтметр, сымдар, реостат, шамдар. | |||
37 | №3 – зертханалық жұмыс. Тізбек бөлігіне арналған Ом заңын тексеру | §36, 37, 38 параграфтар материалдары | Electronica бағдарламасын қолдануға машықтандыру, микросхемамен тізбек бөлігіне арналған Ом заңын тексеру | 2 4 6 | Зертханалық сабақ | §36, 37, 38. Тест тапсырмалары | Electronica программасы. Микросхема, мультиметр, амперметр, вольтметр, сымдар, реостат, шамдар. | |||
38 | Меншікті кедергі. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік | Меншікті кедергі, электр кедергісінің температураға тәуелділігі Асқын өткізгіштік ұғымдарын түсіндру | Меншікті кедергіні есептеуге арналған формуланы жаттап, есептер шығарту | 1 2 4 6 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §39, 40. 19-жат. №4, 5, 6 | Реостат, Electronica бағдарламасы | |||
39 | Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау | Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау тәсілдерін және олардың кедергісін, кернеуін, ток күшін есептеуге арналған формулаларын түсіндіру | Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауға есептер шығару | 1 3 4 5 6 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §41. 20-жат. №3, 6 | Electronica бағдарламасы, интерактивті тақта | |||
40 | №4 – зертханалық жұмыс. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауды үйрену. Есептер шығару | Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау тақырыбының материалдарын толығымен меңгерту | Параллель жалғанған және тізбектей жалғанған тізбек құрастыру | 3 4 5 | Зертханалық , практикалық сабақ | §41. тест тапсырмалары, билеттер | Electronica бағдарламасы, интерактивті тақта | |||
41 | Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль – Ленц заңы | Токтың жұмысы мен қуатын есептеуге арналған формуланы, Джоуль – Ленц заңын түсіндіру | Тақырыпқа сай есептер шығарту, формуланы қорытып шығыаруға, өлшем бірліктерді дұрыс пайдалануға үйрету | 1 2 3 4 6 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §42. 21-жат. №3, 5, 7 | Слайдтар, интерактивті тақта | |||
41 | №5 – зертханалық жұмыс. Токтың жұмысы мен қуатын өлшеу | §42 параграф материалдарын меңгерту, есептер шығрту | Токтың жұмысы мен қуатын өлшеуді үйрету | 3 4 5 6 | Зертханалық, практикалық сабақ | §42. Тест тапсырмалары | Electronica бағдарламасы, интерактивті тақта | |||
42 | Электр қыздырғыш құралдар. Қыздыру шамдары. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар. Қорытындылау сабағы | Қыздыру шамының құрам бөліктерін, «қысқа тұйықталу» ұғымын түсіндіру | Сақтандырғыштарды не үшін пайдаланатынын түсіндіру | 1 2 4 7 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §43, 44. 22-жат. №5, 6 | Слайдтар, интерактивті тақта, балқымалы сақтандырғыштар | |||
43 | Бақылау жұмысы | «Тұрақты электр тогы» тарауын қорытындылау | Өткен тақырыптағы формулаларды практикада қолдануларын тексеру | 3 6 7 | Білім тексеру сабағы | Тарауды қайталау | Билеттер | |||
ҮІ – тарау. Әр түрлі ортадағы электр тогы (4 сағат) | ||||||||||
44 | Металдардағы электр тогы | Металдардағы электр тогы дегеніміз не? Онда токты тасымалдайтын бөлшектер туралы айту | Металдардағы электр тогы электрондардың қозғалысынан туындайтынын көрсету | 1 2 4
| ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §45 | Слайдтар, интерактивті тақта | |||
45 | Электролит ерітінділеріндегі электр тогы. Электролиздің қолданылуы. Электролиз заңы | Диссоциация, рекомбинация, электролиз ұғымдарын түсіндіру | Электролиз заңын тұжырымдап, есептер шығару | 1 2 3 4 6 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §46, 47. 22-жат. №5, 6 | Су, екі ыдыс, тефаль шайнек тұз, ток көзі, микросхема, шам | |||
46 | Газдардағы электр тогы. Вакуумдегі электр тогы. Электронды-сәулелік түтікше | Иондалу, плазма, термоэлектрондық эмиссия ұғымдарымен танысу | Электронды-сәулелік түтікшенің құрылысы мен жұмыс істеу принципін түсіндіру | 1 2 45 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §48, 49. «Плазма» тақырыбына реферат | Слайдтар, интерактивті тақта | |||
47 | Шалаөткізгіштер және олардың электрлік қасиеттері. Шалаөткізгіштердегі электр тогы. Шалаөткізгішті диод және оның қолданылуы | Шалаөткізгіштердегі электр тогы дегеніміз не? Кемтіктік және электрондық қоспалық өткізгіштік туралы толық мағлұмат беру | Шалаөткізгіштердің негізгі қасиеттерімен таныстыру. Диод дегеніміз не және не үшін қолданамыз? | 1 2 4 5 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §50, 51 | Диодтар, слайдтар, интерактивті тақта | |||
Электромагниттік құбылыстар (7 сағат) ҮІІ – тарау. Магнит өрісі(3 сағат) | ||||||||||
48 | Тұрақты магниттер. Тұрақты магниттердің магнит өрістері. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің магнит өрістері. №6 – зертханалық жұмыс. Тұрақты магниттердің қасиеттерін зертеу | Тұрақты магнит, магнит полюстері, магниттік аномалия ұғымдарымен таныстыру | Магниттің негізгі қасиеттерімен танысу | 1 2 4 | ауызша түсіндіру, практикалық , зертханалық жұмыс | §52, 53. | Магниттер, кішкене шегелер, суреттер, слайдтар, Electronica бағдарламасы, интерактивті тақта | |||
49 | Тогы бар түзу өткізгіштегі магнит өрісі | Магнит өрісінің күш сызықтарының бағытын, токтың бағыттарын анықтау | Түзу өткізгіштің бойынан ток өткізіп оның майда темір үгінділерін тартатынын бақылау | 1 2 4 6 | ауызша түсіндіру, практикалық , зертханалық жұмыс | §54 | Ток көзі, түзу өткізгіш, темір үгінділері, жалғағыш сымдар | |||
50 | Тогы бар шарғының магнит өрісі. Электромагниттер | Электромагниттің негізгі қасиеттерімен түсіндіру | Электромагниттік релемен танысу | 1 246 | ауызша түсіндіру, практикалық | §55 | слайдтар, интерактивті тақта | |||
ҮІІІ – тарау. Электромагниттік өріс (4 сағат) | ||||||||||
51 | Магнит өрісінің тогы бар өткізгішке әсері. Электрқозғалтқыш. Электрөлшеуіш аспаптар | Электрқозғалтқыштың қызметі. Электрөлшеуіш аспап түрлері | Тогы бар өткізгішке әрекет ететін күшті сипаттау | 1 2 4 6 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §56 | слайдтар, видеофильм интерактивті тақта | |||
52 | Заттың магниттік қасиеттері. Ақпарттың магниттік жазылуы | Ферромагнетиктер, парамагнетиктер,диамагнетиктер ұғымдарымен танысу | Ақпараттың магниттік жазылуын сипаттау | 1 5 4 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §57, 58 | СД дискілер, слайдтар, суреттер | |||
53 | Электромагниттік индукция | Магниттік құбылыстың электр құбылысына айналуын түсіндіру | Электромагниттік индукция құбылысымен танысу | 1 24 | ауызша түсіндіру, практикалық жұмыс | §59. М.Фарадейдің өмірі мен еңбегімен таныстыратын баяндама | слайдтар, суреттер, видеофильм | |||
54 | Генераторлар. Трансформаторлар. Электр энергиясының алыс қашықтықтарға жеткізілуі | Генераторлар, трансформаторлар денеіміз не, олардың құрылысымен танысу | Электр энергиясының алыс қашықтықтарға жеткізілуін зерттеу | 1 2 4 | Көрнекіліктерді пайдаланып, ауызша түсіндіру | §60 | слайдтар, суреттер | |||
Жарық құбылыстары (9 сағат) ІХ – тарау. Жарықтың қасиеттері (5 сағат) | ||||||||||
55 | Жарық. Жарық жылдамдығы. Жарық көздері. Күн — жұлдыз | Жарық денеіміз не және ол қалай таралады? | Күн мен түннің алмасу себебін түсіндіру | 1 24 | Көрнекіліктерді пайдаланып, ауызша түсіндіру | §61, 62 | Видеофильм, слайд | |||
56 | Жарықтың таралуы. Күн мен Айдың тұтылуы | Жарықтың түзусызықты таралуы. | Күн мен Айдың тұтылуын түсіндіру | 1 2 4 | Көрнекіліктерді пайдаланып, ауызша түсіндіру | §63 | Видеофильм, слайд | |||
57 | Жарықтың шағылуы. Жарықтың шағылу заңдары. Жазық айна | Жарықтың шағылуы дегеніміз не? Шағылу заңдарын түсіндіру | Жазық айнаның қасиеттерімен танысу | 1245 | Зертханалық сабақ + ауызша түсіндіру | §64, 65 | Айна, лазер, видеофильм | |||
58 | Сфералық айналар | Сфералық айна түрлерімен танысу | Кескіндерді салу | 1 246 | Зертханалық сабақ + ауызша түсіндіру | §66 | Виртуальды зертхана, ойыс, дөңес линзалар, лазер | |||
59 | Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңдары. Ақ жарықтың спектрге жіктелуі. Денелердің түстері | Жарықтың сынуы, сыну заңдарын түсіндіру | Ақ жарықтың призма арқылы өткенде спектрге жіктелуін көрсету | 1246 | Зертханалық сабақ + ауызша түсіндіру | §67, 69. «Кемпірқосақ» баяндама | Үш қырлы призма. Ақ жарық түсіретін фонарь, видеофильм | |||
Геометриялық оптика (4сағат) | ||||||||||
60 | Линзалар. Линзаның оптикалық кұші. Линзада кескін салу | Линза дегеніміз не және оның қолданылуын түсіндіру | Кескіндердің үлкеюі мен кішіреюін түсіндіру | 124 | Зертханалық сабақ + ауызша түсіндіру | §70, 71. 31-жат. №1 | Линзалар, лазер, видеофильм | |||
61 | Жұқа линза формуласы. Линзаның сызықтық үлкейтуі. №7 – зертханалық жұмыс. Жинағыш линзаның фокустық арақашықтығын және оптикалық күшін анықтау | Жұқа линза формуласымен танысу | Фокустық арақашықтық пен оптикалық күшті есептеуге есептер шығару | 1345 | Зертханалық сабақ + ауызша түсіндіру, практикалық сабақ | §72 | Ток көзі, қыздыру шамы, кілт, өткізгіш сымдар, линза, сызғыш, экран | |||
62 | Оптикалық аспаптар. Көз – оптикалық аспап. | Фотоаппарат, проекциялық аппараттар, телескоп, микроскоп құрылысы және қызметімен танысу | Жақыннанкөргіштік пен алыстанкөргіштік ақаулары туралы мағлұмат беру | 1247 | Еркін ой бөлісу сабағы | §73, 74 | Видеофильмдер, слайд, лупа | |||
63 | Қорытындылау сабағы | Тарау бойынша өткен материалдарды қорытындылау | Алған білімдерін практкада қолдануын тексеру | 47 | Сайыс саб4,34ағы | Тарауды қайталау | Слайдтар, суреттер, видеофильмедер, зертханалық құрал – жабдықтар | |||
Уақыт қоры — 5 сағат | ||||||||||