Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Сабақтың тақырыбы:  Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

 

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға  жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді  оқытудың жаңа әдіс –тәсілдерін пайдалана отырып, меңгерту.


Міндеттері: 1.Ынтымақтастықта  жұмыс жасауға  үйрету

2.Әр оқушының бойында  өз ойын топ  ішінде  еркін жеткізу  дағдысын    қалыптастыру

3.Шығармашылық  қабілеттерін ояту

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың  әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары  «Миға шабуыл», Тест – бақылау.


Ресурстар: флипчарт, оқулық,компьютер, интерактивті тақта

Сабақтың  барысы :

Ойлаудың  жіктелуі

(Б.Блум  бойынша)

МақсатыТүрткіНәтиже
1БілуЖылулық құбылыстар туралы жалпы түсініктерін білуТренинг

жүргізу

 

Сұрақ –жауап арқылы, түсінік беру

 

2ТүсінуЖылулық, броундық, диффузия құбылыстары туралы  білімдерін анықтап, түсініктерін  кеңейту

 

АКТ ны  пайдалана отырып,электронды оқулықтан видео көрсетуОйын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
3ҚолдануТоптық жұмыстарын талдауІ топ

Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді

ІІ топ

Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді

 

Теорияны тәжірибеде үйлестіре  алады
4Талдау Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайдыӘр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы  телефон, ғаламтор пайдалану)

 

Салыстырады, сараптайды
5ЖинақтауЖылулық қозғалыс туралы алған білімдерін жинақтайдыТоптарға  тапсырма беру.

І топ.

ІІ топ.

Тест жұмысын орындайды

Білімдерін жинақтайды, сараптайды
6БағалауЖылулық қозғалыс туралы ой түйіндеуОқушылар рефлексия  жазадыОқушылар тұжырым жасайды

 

 

 

Сабақтың тақырыбы:  Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері

Мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: дененің ішкі энергиясы  ұғымын  беру және  ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру; оқушылардың сұрау, талдау жасау қабілеттерін дамыту;.
  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

 

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың  әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары

Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация

Сабақтың  барысы :

 

Ойлаудың  жіктелуі

(Б.Блум  бойынша)

МақсатыТүрткіНәтиже
1БілуДененің ішкі энергиясы туралы түсінік беру.Презентация

 

Сұрақ –жауап арқылы, түсінік беру

 

2ТүсінуОқушылардың бұрын алған білімін ескере отырып, төменде көрсетілген қысқа мерзімдік өзіндік жұмысты орындауАКТ ны  пайдалануОйын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
3ҚолдануТоптық жұмыстарын талдауТәжірибе жасайдыТеорияны тәжірибеде үйлестіре  алады
4Талдау Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайдыӘр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы  телефон, ғаламтор пайдалану)

 

Салыстырады, сараптайды
5ЖинақтауДененің ішкі энергиясы туралы алған білімдерін жинақтайдыТоптарға  тапсырма беру.

І топ.

ІІ топ.

Есептер шығарады

Білімдерін жинақтайды, сараптайды
6БағалауІшкі энергия туралы ой түйіндеуӨзара бағалауОқушылар тұжырым жасайды

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы:  Жылу берілудің түрлері

 

Мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: оқушыларды жылу берілудің бір түрі-жылу өткізгіштік құбылысымен таныстыру  және заттың молекулалық құрылымы  негізінде оның физикалық мәнін ашып кәрсету; оқушылардың бақылау, салыстыру және талдау жасау қабілеттерін дамыту;
  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың  әдіс- тәсілдері:СТО стратегиялары

Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация

Сабақтың  барысы :

Ойлаудың  жіктелуі

(Б.Блум  бойынша)

МақсатыТүрткіНәтиже
1БілуЖылу берілудің түрлерімен таныстыруПрезентация

 

Сұрақ –жауап арқылы, түсінік беру

 

2ТүсінуЖылу берілудің түрлерімен танысады.

Жылуөткізгіштік, конвекция және сәуле шығару ұғымдарымен танысады

АКТ ны  пайдалануОйын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
3ҚолдануТоптық жұмыстарын талдауТәжірибе жасайдыТеорияны тәжірибеде үйлестіре  алады
4Талдау Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайдыӘр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы  телефон, ғаламтор пайдалану)

 

Салыстырады, сараптайды
5ЖинақтауБүгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайдыТоптарға  тапсырма беру.

І топ.

ІІ топ.

Есептер шығарады

Білімдерін жинақтайды, сараптайды
6БағалауЖылу берілу туралы ой түйіндеуӨзара бағалауОқушылар тұжырым жасайды