Ауа. Ауаның қасиеті

Уақыты     21  .11.2014 жыл
Сабақтың тақырыбы:Ауа. Ауаның қасиеті
СілтемеДүниетану. Алматы «Атамұра» 2002 жыл, интернет жүйесі

 

Жалпы мақсаттар:Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру.Ауаның қасиеттерін білу. Оқушыларды сыниойлату арқылы өзіндік пікір қалыптастыру. Оқушылардың тапқырлығын анықтау,оқушылардан сұрақ-жауап арқылы ойлау дағдыларын арттыру, жұптасып, топтажұмыс жасай білу.
Күтілетін нәтиже:§  Ауаның әр түрлі қасиеттерін білу.

§  Тәжірибе арқылы дәлелдей алу.

§  Табиғатты қорғау.

Дерек көздер:Ғаламтордан алынған мәліметтер, электронды оқулық, тәжірибеге қажетті заттар.
Тапсырмалар§  «Ауа. Ауаның қасиеті» тақырыбын оқу, тірек сөздер.

§  «Ойлан-жұптас-талқыла» әр топ постер қорғайды.

§  «Ой толғаныс» шығармашылық жұмыс . Әр топ басшысы өзге топ алдындатәжірибені түсіндіреді.

Қосымша тапсырмаларҒаламтордан сабаққа қатысты деректер жинау.

 

 

Жүргізілетін жұмысым

УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

10 минут

 

 

 

2 минут

 

 

8 минут

 

3 минут

 

2 минут

 

 

 

1 минут

І Ұйымдастыру кезеңі.

а) Поэзия минуты

Қуан, шаттан, алақай,

Куантын келді күн.

Қайырлы таң, қайырлы күн!

Күліп шықты бүгін күн!

Сыныптың оқушыларын түрлі-түсті парақшалар арқылы топқа бөліп отырғызу.

Сабаққа қатыспаған оқушыны белгілеу.

Бағалау критерийлері.

§  Үй тапсырмасының мазмұнын дұрыс ашу.

§  Берілген тапсырмаларды орындау

§  Зерттеу жұмысын бағалау.

§  Жиынтық баға.

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

1-топ: Масштаб неге керек?

2-топ: Жергілікті жердің сұлбасына қарап бағдарды қалай білуге болады.

Қызығушылықты ояту.

 

ІІІ Жаңа сабақ

«Қызығушылықты ояту»

Екі түрлі ішінде ауасы бар және ауасы жоқ екі допты көрсету арқылы талдау жұмысын жүргізу.

«Ауа. Ауаның қасиеті» тақырыбымен танысу. Слайд көрсету.

Тірек сөздер: (есік-терезені жабу, бөлме өсімдіктерін отырғызу, терезені ашу, тазалық сақтау)

«Ойлан-жұптас-талқыла»

1-топ: Ауаның негізгі қасиеттерін білесің бе?Ауаның алатын орны туралы мысал келтір.

2-топ: Ауа тірі табиғатқа қажет пе? Ауаны сезінуге болама?

IV Сергіту сәті.

-Мультфильм көрсету

«Ой-толғаныс сатысы»

Шығармашылық жұмыс.

1-топ:Ауаның орын алатындығы

2-топ: Кез келген заттың бойында ауа болатындығын дәлелдеу.

V Бағалау

Бағалау критерийі арқылы жиынтық баға қойылады.

 

VI Үйге тапсырма.

Тақырыпты түсініп оқимыз.

Тақырып бойынша білімдерімізді жетілдіреміз.

 

VI Қорытынды.

Мұғалім: бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарынызға рахмет! Сау болыңыздар!