Фосфор, фосфордың осидтері.
Пән мұғалімі | Пәні | Сынып: | Күні | ||||||
Султанова Ж.А. | Химия | 9«Ә» | |||||||
Сабақтың тақырыбы: | Фосфор, фосфордың осидтері. | ||||||||
Сабақтың мақсаты: | Фосфор,фосфордың оксидтері туралы алған білімдерін тереңірек жетілдіру. Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру. Фосфор,фосфордың қосылыстарын,аллотропиялық түр өзгерістерін ұқсастықтары ме айырмашылықтарын салыстыра отырып танысу. Тәжірибе жасау арқылы ой-өрістерінің дамуына жағдай жасау.
| ||||||||
Нәтижесі | Фосфор,фосфордың оксидтері туралы алған білімдерін тереңірек жетілдіреді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Фосфор,фосфордың қосылыстарын,аллотропиялық түр өзгерістерін ұқсастықтары ме айырмашылықтарын салыстыра алды. Өзіндік ой пікірі қалыптасқан тұлға дамиды | ||||||||
Сабақтың көрнекілігі: | қызыл фосфор, құты, зат жағатын қасық, спирт шам, су, лакмус, метилоранж, P2O5, ватман,маркер,слайдтар,бейне көрсетілімдер,флипчарттар,Менделеев кестесі физикалық карта.
| ||||||||
Қызығушылығын арттыру | Слайд көрсету. флипчарт | ||||||||
Жаңа сабақ | Фосфор, фосфордың осидтері.
| ||||||||
Кезең | Уақыт | Сабақ бөлімдерінің мақсаты | Сабақтың өту барысы | Оқушының Іс-әрекеті | Сабақтың әдісі | Бағалау | |||
Білім
| 2 мин | Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа психологиялық дайындық.
| Жас ерекшеліктеріне байланысты топқа бөлу: 3топ. Шаттық шеңбер құру.
| Ақ, қызыл, қара фосфор
Шаттық шеңбер құрып, жылы лебіздерін білдіреді | Жекеден топтастыру әрекеті
Жалпы барлығына берілген тапсырма | Жарайсың! (ф.б.)
Жарайсың! (ф.б.)
| |||
Түсіну | 8 мин | Қызығушылықты ояту. 1.«Сандарды сөйлету» ойыны
2.Табиғатта таралуы. 3.Қазақстанның физикалық картасымен жұмыс жасау. | 1.«Сандарды сөйлету» ойыны арқылы периодтық жүйедегі орнын қарастыру.
2.Табиғатта таралуы.
3.Қазақстанның физикалық картасымен жұмыс жасау. | 1.«Сандарды сөйлету» ойыны арқылы периодтық жүйедегі орнын қарастырады. 2.Табиғатта таралуы. 3.Қазақстанның физикалық картасымен жұмыс жасайды.
| Топпен жұмыс | Топ бір-бірін бағалау. | |||
Қолдану | 15мин | Ой толғаныс: 4.Суреттерді топтастыру. 5.Алынуы.Реакция теңдеуін жазу. 6.Фосфор оксидінің алынуы. Бейне көрсетілімді көру. 7.Тәжірибелік көрсетілім:
| 4.Суреттерді топтастыру. 5.Алынуы.Реакция теңдеуін жазу.
6.Фосфор оксидінің алынуы. Бейне көрсетілімді көру.
7.Тәжірибелік көрсетілім: қызыл фосфордан аздап темір қасыққа салып оны қыздырса, фосфор түтіндене жанып Р2О5 қышқылдық оксид түзеді және оны суда еріту арқылы қышқыл алу, реакция теңдеуін жазу: Р→Р2О5→Н3РО4 4Р + 5О2 =2Р2О5 Р2О5 + 3Н2О = 2Н3РО4 Қышқылды анықтау. | 4.Суреттерді топтастыру. 5.Алынуы. Реакция теңдеуін жазады. 6.Фосфор оксидінің алынуы. Бейне көрсетілімді көру.
7.Тәжірибелік көрсетілім: қызыл фосфордан аздап темір қасыққа салып оны қыздырса, фосфор түтіндене жанып Р2О5 қышқылдық оксид түзеді және оны суда еріту арқылы қышқыл алады, реакция теңдеуін жазады: Р→Р2О5→Н3РО4 4Р + 5О2 =2Р2О5 Р2О5+3Н2О = 2Н3РО4 Шыны ыдыста қышқылдың түзілгені индикатор арқылы анықтайды. | Топпен жұмыс | «Екі жұлдыз ,бір тілек» (ф.б.) ІІІ- топ бір-бірін бағалау,
Топ бір-бірін бағалау. | |||
Сергіту сәті
| 2 мин | Сергіту сәті
| Сергіту сәтін орындату
| Видио роликтен қарап орындайды
| Жалпы барлығы бірге орындау. | Жарайсыңдар! (ф.б.)
| |||
Талдау | 6 мин | 8.сызбанұсқа бойынша талдау:флипчартпен жұмыс.
9.Венн диаграммасы арқылы салыстыру. 10.Қолданылу 11.Сызба суреттермен жұмыс жасау.
12.Сіріңке жағудың реакция теңдеуін жазу. 13.Есептер шығару
| 8.Химиялық қасиеттері.Фосфордың химиялық қасиеттеріне сызбанұсқа бойынша талдайды:
9.Венн диаграммасы арқылы салыстыру.
10.Қолданылуы. 11.Фосфор және оның қосылыстарының қолданылуы жайлы сызба суреттермен жұмыс жасау.
12.Сіріңке жағудың реакция теңдеуін жазу.
13.Есептер шығару
| 8.Химиялық қасиеттері.Фосфордың химиялық қасиеттеріне сызбанұсқа бойынша талдайды: 9.Венн диаграммасы арқылы салыстырады. 10.Қолданылуы. 11.Фосфор және оның қосылыстарының қолданылуы жайлы сызба суреттермен жұмыс жасайды. 12.Сіріңке жағудың реакция теңдеуін жазады. 13.Есептер шығарады.
| Топпен жұмыс | Басбармақпен бағалау(ф.б.)
Смайлик(ф.б.
жұп арқылы бағалау(ф.б.)
Смайлик(ф.б.)
Смайлик(ф.б.) | |||
Жинақтау (синтез) | 8 мин | Алған білімді жинақтау: Тест жұмысы. диалог құрау. | Тест жұмысы. “Соңғы сөзді маған қалдыр”ойыны арқылы диалог құрау. | Тест жұмысы. “Соңғы сөзді маған қалдыр”ойыны арқылы диалог құрастырады. | Топпен жұмыс | жұп арқылы бағалау(ф.б.) Смайлик(ф.б.)
| |||
Рефлексия | 2мин | Стикерге жазу,ББҮ кесте толтыру. | ББҮ кесте толтыру. | Стикерге жазады. | Жалпы барлығы орындау. | Жарайсыңдар! (ф.б.)
| |||
Бағалау | 2 мин | өзін-өзі бағалау парағы арқылы бағалау. | өзін-өзі бағалау парағы арқылы бағалау.
| өзін-өзі бағалау парағы арқылы бағалайды. | Сабақ барысында | Жиынтық бағалау | |||
Дамыту. | §22 оқу.№ 5-17,5-18 есептерді шығару.
| ||||||||