Фосфор, фосфордың осидтері.

 

Пән мұғаліміПәніСынып:Күні
Султанова Ж.А.Химия9«Ә»
Сабақтың тақырыбы:Фосфор, фосфордың осидтері.
Сабақтың мақсаты: Фосфор,фосфордың оксидтері туралы алған білімдерін тереңірек жетілдіру. Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру.

Фосфор,фосфордың қосылыстарын,аллотропиялық түр өзгерістерін ұқсастықтары ме айырмашылықтарын салыстыра отырып танысу.


Тәжірибе жасау арқылы ой-өрістерінің дамуына жағдай жасау.

 

НәтижесіФосфор,фосфордың оксидтері туралы алған білімдерін тереңірек жетілдіреді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланды.

Фосфор,фосфордың қосылыстарын,аллотропиялық түр өзгерістерін ұқсастықтары ме айырмашылықтарын салыстыра алды.

Өзіндік ой пікірі қалыптасқан тұлға дамиды

Сабақтың көрнекілігі:қызыл фосфор, құты, зат жағатын қасық, спирт шам, су, лакмус, метилоранж, P2O5, ватман,маркер,слайдтар,бейне көрсетілімдер,флипчарттар,Менделеев кестесі физикалық карта.

 

Қызығушылығын арттыруСлайд көрсету. флипчарт
Жаңа сабақФосфор, фосфордың осидтері.


 

КезеңУақытСабақ бөлімдерінің мақсатыСабақтың өту барысыОқушының Іс-әрекетіСабақтың әдісі 

Бағалау

Білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минҰйымдастыру кезеңі.

 

 

Сабаққа психологиялық дайындық.

 

Жас ерекшеліктеріне байланысты топқа бөлу: 3топ.

Шаттық шеңбер құру.

 

 

 

Ақ, қызыл, қара фосфор

 

 

Шаттық шеңбер құрып, жылы лебіздерін білдіреді

Жекеден топтастыру әрекеті

 

Жалпы барлығына берілген тапсырма

Жарайсың!

(ф.б.)

 

 

Жарайсың!

(ф.б.)

 

 

 

Түсіну8 минҚызығушылықты ояту. 1.«Сандарды сөйлету» ойыны

 

2.Табиғатта таралуы.

3.Қазақстанның физикалық картасымен жұмыс жасау.

1.«Сандарды сөйлету» ойыны арқылы периодтық жүйедегі орнын қарастыру.

 

 

2.Табиғатта таралуы.

 

3.Қазақстанның физикалық картасымен жұмыс жасау.

1.«Сандарды сөйлету» ойыны арқылы периодтық жүйедегі орнын қарастырады.

2.Табиғатта таралуы.

3.Қазақстанның физикалық картасымен жұмыс жасайды.

 

Топпен жұмысТоп бір-бірін бағалау.
Қолдану15минОй толғаныс:

4.Суреттерді топтастыру.

5.Алынуы.Реакция теңдеуін жазу.

6.Фосфор оксидінің алынуы. Бейне көрсетілімді көру.

7.Тәжірибелік көрсетілім:

 

 

4.Суреттерді топтастыру.

5.Алынуы.Реакция теңдеуін жазу.

 

6.Фосфор оксидінің алынуы. Бейне көрсетілімді көру.

 

 

 

7.Тәжірибелік көрсетілім: қызыл фосфордан аздап темір қасыққа салып оны қыздырса, фосфор түтіндене жанып Р2О5 қышқылдық оксид түзеді және оны суда еріту арқылы қышқыл алу, реакция теңдеуін жазу:

Р→Р2О5→Н3РО4

4Р + 5О2 =2Р2О5

Р2О5 + 3Н2О = 2Н3РО4

Қышқылды анықтау.

 

4.Суреттерді топтастыру.

5.Алынуы.

Реакция теңдеуін жазады.

6.Фосфор оксидінің алынуы. Бейне көрсетілімді көру.

 

7.Тәжірибелік көрсетілім: қызыл фосфордан аздап темір қасыққа салып оны қыздырса, фосфор түтіндене жанып Р2О5 қышқылдық оксид түзеді және оны суда еріту арқылы қышқыл алады,

реакция теңдеуін жазады:

Р→Р2О5→Н3РО4

4Р + 5О2 =2Р2О5

Р2О5+3Н2О = 2Н3РО4

Шыны ыдыста қышқылдың түзілгені индикатор арқылы анықтайды.

Топпен жұмыс«Екі жұлдыз ,бір тілек» (ф.б.)

ІІІ- топ бір-бірін бағалау,

 

 

 

 

 

Топ бір-бірін бағалау.

Сергіту сәті

 

2 минСергіту сәті

 

Сергіту сәтін орындату

 

Видио роликтен қарап орындайды

 

Жалпы барлығы бірге орындау.Жарайсыңдар! (ф.б.)

 

Талдау6 мин8.сызбанұсқа бойынша талдау:флипчартпен жұмыс.

 

 

 

9.Венн диаграммасы арқылы салыстыру.

10.Қолданылу

11.Сызба суреттермен жұмыс жасау.

 

 

 

 

12.Сіріңке жағудың реакция теңдеуін жазу.

13.Есептер шығару

 

8.Химиялық қасиеттері.Фосфордың химиялық қасиеттеріне сызбанұсқа бойынша талдайды:

 

9.Венн диаграммасы арқылы салыстыру.

 

 

10.Қолданылуы.

11.Фосфор және оның қосылыстарының қолданылуы жайлы сызба суреттермен жұмыс жасау.

 

 

12.Сіріңке жағудың реакция теңдеуін жазу.

 

 

13.Есептер шығару

 

8.Химиялық қасиеттері.Фосфордың химиялық қасиеттеріне сызбанұсқа бойынша талдайды:

9.Венн диаграммасы арқылы салыстырады.

10.Қолданылуы.

11.Фосфор және оның қосылыстарының қолданылуы жайлы сызба суреттермен жұмыс жасайды.

12.Сіріңке жағудың реакция теңдеуін жазады.

13.Есептер шығарады.

 

Топпен жұмысБасбармақпен бағалау(ф.б.)

 

 

 

Смайлик(ф.б.

 

 

жұп арқылы бағалау(ф.б.)

 

 

 

 

Смайлик(ф.б.)

 

 

Смайлик(ф.б.)

 Жинақтау

(синтез)

8 минАлған білімді жинақтау: Тест жұмысы. диалог құрау.Тест жұмысы.

Соңғы сөзді маған қалдыр”ойыны арқылы диалог құрау.

Тест жұмысы.

Соңғы сөзді маған қалдыр”ойыны арқылы диалог құрастырады.

Топпен жұмысжұп арқылы бағалау(ф.б.)

Смайлик(ф.б.)

 

Рефлексия2минСтикерге жазу,ББҮ кесте толтыру.ББҮ кесте толтыру.Стикерге жазады.Жалпы барлығы орындау.Жарайсыңдар! (ф.б.)

 

Бағалау2 мин өзін-өзі бағалау парағы арқылы бағалау.өзін-өзі бағалау парағы арқылы бағалау.

 

өзін-өзі бағалау парағы арқылы бағалайды.Сабақ барысындаЖиынтық бағалау
Дамыту.§22 оқу.№ 5-17,5-18 есептерді шығару.