Сиқырлы жолдар.

 

Тақырыбы : Сиқырлы жолдар.

Мақсаты: Балалардыңқарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын- қысқа заттарды, үлкен- кіші ,бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер , түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.  

 Билингвальді компонент :Длинный – ұзын, короткий – қысқа.

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық – танымдық

 

 

 Шаттық шеңбер

«Күн шуағы»

Күлімде күн күлімде,

Бүлдіршіндер қуансын.

Жарқырап күн ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн, біз- көңілді баламыз!

Қайырлы күн, біз – сүйкімді баламыз!

Айтқан тілді аламыз

Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламыз.

Сәлем!, Сәлем!, Сәлем!

 

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып бір – біріне қарап жаттығуды қайталайды

Ұйымдастырушылық – ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмбақ.

Қалқиып екі құлағы,

Елеңдеп қорқып тұрады  

 

Тәрбиеші:- Балалар бізге қояндар қонаққа келіпті, қояндар жолдың бойымен секіріп келеді.

Кәне қояндардың түсін айтыңдаршы қандай?

 

Тәрбиеші:-Ал балалар алдарыңда екі жол жатыр, кәне салыстырайық

 

 

Тәрбиеші:- Ал біздің ақ қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?

 

Тәрбиеші:- Ал біздің көк қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?

 

Салыстыру әдісі

Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы кәне сластырып көрейік қай қоян бірінші келді?

Себебі неде?

 

Ойын: «Сиқырлы жолдар»

 

 

Д/о «Сәбіздерді салыстыр»

 

 

Тәрбиеші- Қояндар қонаққа келді кәне қояндарға кім тақпақ айтып береді?

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

Қ/ о «Түлкі мен қояндар»

 

 

Тәрбиеші: — Балалар біз қандай сандарды білеміз?

 

«Кім көп біледі?» ойыны.

Санамақ айту.

 

Тәрбиеші:- Балалар қандай ақылды балаларсыңдар, бәрін біледі екенсіңдер. Енді пішіндер туралы не біледі екенсіңдер?

 

Тақтамен жұмыс.

 

Пішіндердің түстері қандай?

 

 

д/о «Қоянның үйі»

 

Жауабы:

Қоян.

 

 

 

Ақ қоян, көк қоян.

 

 

 

Жолдарды салыстырады

Ұзын жол, қысқа жол.

 

Ұзын жол,түсі қызыл.

 

 

 

Қысқа жол, түсі сары.

 

Балалар жолдарды салыстырып, көк қоян бірінші келгенін айтады

Себебі: жол қысқа.

Жолақшаларға қояндарды орналастырып ойнайды

Сәбіздерді салыстырады.

 

Ермахан:

Ақ қоян- ау , ақ қоян

Үркек қоян, сақ қоян.

Қарша берсең қалыңға,

Қорқағым деп ат қоям.

 

 

Дарина:

 

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы- қырлы жерлермен,

Ытқып- ытқып жүгірді.

 

Балалар көңілденіп ойнайды.

Бір. екі, үш.

 

Балалар санамақ айтады.

Балалардың жауабы:

Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.

Қызыл , жасыл, сары.

Геометриялық пішіндерден қояндарға үй құрастырады.

 

 

Рефлексивно – коррегирующий

 

 

 

 Тәрбиеші:- Балалар үйді әдемі құрастырдыңдар, енді қояндар осы үйде тұрады, рахмет

Сабақты қорыту

 

 

 

Қояндар балаларға рахмет айтып сыйлықтарын береді.

 

Күтілетін нәтеже