«Қасқыр, түлкі, кісі» ертегісі.
Сабақтың тақырыбы: «Қасқыр, түлкі, кісі» ертегісі.
Сабақтың мақсаты: балаларға осы ертегі жайлы мағлұмат беру.
Сабақтың міндеттері: а) Балаларды ертегі кейіпкерлерімен таныстыру, оларға жеке-жеке тоқталу.
б) Балалардың ой-өрісін дамыту, әрбір баланың өзіндік жас ерекшелігін ескере отырып, тапсырмалар беру.
в) Балаларды ұғымталдыққа, бірлесіп жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ертегі сабақ
Сабақтың типі: Жаңа ұғымды меңгерту.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд, қуыршақтар, карточкілер.
Барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
а) Балалардың сабаққа дайындығын тексеру.
Шаттық шеңбері
Біз сіздермен бірге болғанымызға қуаныштымыз.
Біз сіздерге сәттілік тілейміз
Балаларға үш түрлі карточкі таратылады.
- Жүрек белгісі
- Қолдың белгісі
- Смайлик
Қай балаға қолдың белгісі түссе амандасады, жүрек белгісі түссе құшақтасады, смайлик түссе күлімсірейді.
Топ-топ басайық
Жалаудан күн жасайық
Жаса-жаса жарқын күн
Жаса-жаса алтын күн.
Жарайды, балалар, ендеше бүгінгі сабағымызды көтеріңкі көңіл-күймен бастайық.
Балалар, біз қандай ертегілермен таныстық?
«Мақта қыз бен мысық», «Бауырсақ», «Жеті лақ» жарайсыңдар, балалар.
Осы жерде слайдтан ертегілер көрсетіледі. Сол ертегілер бойынша балаларға сұрақ қойылады.
Актуалдау: Қасқыр, түлкі, кісі туралы жұмбақ жасырылады.
Бейғам елді іздейді
Малдан күдер үзбейді (Қасқыр)
Өзі айлакер , өзі қу
Жүрген жері айқай-шу. (Түлкі)
Ақыл ойдың иесі, ол- кім? (кісі)
Жарайсыңдар, балалар.
Ойлау қабілеті жоқ жабайы аңдар |
Ойлау қабілеті бар |
Тірі табиғат |
Жаңа сабақ:
Міне, балалар, бүгін біз тағы бір ертегімен танысамыз.
«Қасқыр, түлкі, кісі» ертегісі.
Ертегі балаларға диктафон арқылы тыңдатылады.
Ойын:
Тақтаға қора мен орманның суреті ілінеді. Балаларға аңдар мен төрт түліктің суреттері беріледі. Әр бала өздері рет-ретімен барып орналастырады.
Мысалы: аю орманға, сиыр қораға т.б.
Сергіту сәті:
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық.