« Мен көшеде келемін»

 

Тақырыбы :  « Мен  көшеде  келемін»

Мақсаты :   Жолда  жүру ережелері  туралы мағлұмат  беру. Көше  қиылысы, бағдаршам,жол  белгілері , қоғамдық  көліктегі  тәртіп  ережелері туралы  білімдерін  бекіту,баланы зейінді,епті  болуға  тәрбиелеу.

Билигвалдық компоненті :  Бағдаршам-светафор.жол  белгісі – дорожный знак.

Тәсілдер кезендері         Тәрбиешінің  іс — әрекеттеріБалалардың іс — әрекеті
 

Мотивациялық  — қозғаушы

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық – ізденушілік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру  кезеңі.

Шаттық  шеңбері

Біз  қандаймыз,қандаймыз.

Шұғылалы  таңдаймыз.

Күлімдеген  күндейміз,

Ренжуді  білмейміз.

Қуанамын менде,

Қуанасың  сенде.

Қуанайық  достарым,

Арайлап  атқан  күнге.

— Жарайсындар балалар!

Алақан  жылуы  арқылы  сезіне   тұрып жеткізейік.

—          Еліміз тыныш болсын.

—          Деніміз сау болсын.

—          Бәріміз дос болайық.

—          Нанымыз көп болсын.

—          Бақытты болайық.

—  Бірлігіміз жарассын .

Жол  белгілерін  есте  сақтайық

Ескерту  белгілері – үшбұрыш, қызыл  бояумен  көмкерілген  бұл  белгілер  жол  бойында  жайсыз,  қауіпті  жерлер  бар  дегенді  білдіреді.

Тыйым  салу  белгілері – дөңгелек  шеңбер  түрінде  қызыл  бояумен  беріледі. Ол қозғалыс,атаулының  бәріне  тыйым  салады.

Көрсеткіш  белгілер  — дөңгелек  шеңбермен  беріліп, көк  бояумен  көмкерілген. Бұл  белгілер  көліктің  жүретін  бағытын, жаяу  адамдардың жүруіне  болады  дегенді  білдіреді.

 

 

 

 

 

 

Ойын: «Бағдаршам»

Жүргізуші  жасыл түсті  көрсеткенде  балалар  жүреді, сарыны  көрсеткенде  алақандарын  соғады, қызыл  түсті  көрсеткенде  тыныштық  сақталады. МАЙ  қызметкері  балаларға  жол  белгілері  туралы  түсінік  береді.Балаларға  алдын – ала  дайындалған жасыл ,сары, қызыл  түстерді  көрсету.Ақ жолақтың  қасында  тұрып жол  сілтеу.Бұл  белгілердің арнайы  жарқырап  тұратын, белгілердің  тиімділігі  — жол  бойының  нағыз  хабарландырушысы  екендігінде.

Сергіту  сәті.

 

 

 

 

 

 

Жұмбақтар  шешу, тақпақтар  айтқызу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Өнер” орталығына  келіп  қалдық.Автобустан  түсейік.

 

Альбоммен  жұмыс.

Бағдаршамды   бояу.

«Бағдаршам» сергіту  сәті.

 

«Үндемес » ойыны.

 

 

 

Бір-біріне  тілектер  айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Толғанай :

. Жол  қиылысында аса  абай  бол.

. Көшеден  тек  жаяу  адамдар  өтпелері  бойынша  жүр.

. көшелер  мен  жолдарда шана  мен  арбамен  ойнама.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  сәті.

“ Машина”

Бип-бип, бип – бип –дейді.

Жолдан  былай  кет  дейді. Күшікті  басуға, басуға. Болмайды ,болмайды  машина.

Нұрайна :

Көше  бойлап  аяңдайды,

Адам  тасып аялдайды./Автобус/

Самал:

Оңғада  бұрылады, Солғада бұрылады.

Жол тәртібін

Реттеп  тұрады./бағдаршам/

Саламат:

Қырдан – қырға алғасады,

Барған  сайын  алға  асады./жол/

Алдияр:

Көздерін  ашып – жұмып  тұрады,

Жол тәртібін  реттеп тұрады./бағдаршам/

Еркенұр:

Көшеде  жүреді кішкентай  үйлер,

Сол үйлерді жүргізушілер жүргізер./Машина/

 

 

 

 

Бағдаршам мен жолдың  суретін  карандашпен  бояу.

 

 

 

Рефлексивті коррекциялаушы

 

 

Ой  балалар  жарайсыңдар!

Ұйымдастырылған  оқу  іс – әрекетіне жақсы  қатысқан  балаларды  мадақтау.

Бағдаршам  түсіндей  жұлдызша, төртбұрыш беру.

-Сау  болыңыздар!

Күтілетін нәтеже :

Білуі :  Жол  қиылысында  аса  абай  бол.

Меңгеруі : Жол  белгілері  бірнеше  топқа бөлінетінін меңгере  алады.

Жасай алуы : Бағдаршаммен жолдың  суретін  салу.