Ү ү дыбысы мен әрпі
Апта | Сабақ : сауат ашу |
Сабақтың тақырыбы : | Ү ү дыбысы мен әрпі |
Жалпы мақсаты | Ү дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру, үйрету.Балалардың сөйлеу мәнерін , сөздік қорларын байыту. Білімге деген қызығушылығын қалыптастыру, сауатты жазуға тәрбиелеу. |
Күтілетін нәтижелер | — Ү дыбысы мен әріп таңбасымен толық танысады; — Ү дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды; — Сурет бойынша әңгіме құрай алады;
|
Керекті жабдықтар | әліппе-дәптер, кеспе әріптер, суреттер, текшелер. |
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | Ұйымдастыру: Амандасу.
Түске байланысты топқа бөлу.Топ басшыларын сайлау. | Балалар амандасты. Тақпақты мәнерлеп айтты. Күлім қағып қолымды Бір, екі, үш деп соғайын. Қарап тұрып көршіме Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бер қысайын.
Түске байланысты 4 топқа бөлінді. Топ басшыларын сайлады. |
Тұсаукесер | «Буынға буын қос» ойыны. Ойынның шарты : балаларға топқа сөздің басқы буынын айтады, сөзді тез аяқтау керек. Ау – (ла), ал – (ма), Са – (ра), Сә — (біз), қа – (уын). Жұмбақ жасыру. Баласын ертіп соңынан, Сүңгіп жүзіп үйретті. Су жұқпайтын тонына Кім білмейді ….? үйректі | Ойынға қатысып, буындардан сөздер құрап айтады .
Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын тапты. |
Негізгі бөлім Н ННННННННЕегізгі
бөлім | -Балалар, үйрек дегенде бірінші қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? — Үү дыбысы қандай дыбыс? — Қандай текшемен белгілейміз? Ү әрпі туралы тақпақты 4 топқа айтқызу. Кім үлкенді тыңдаса, Кім үлкенді сыйласа, Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де. Ү әрпінің баспа, жазба түрін көрсету. Ауада , тақтада бас әрпімен, кіші әрпін жазып көрсетемін. Ү дыбысын хормен айтқызамын. — Ү дыбысы сөздің басында, ортасында,аяғында кездеседі.Сөздерді буынға бөлгізу. Үй-рек, ү-кі, кү-шік, үй-шік, күй-ші , үл-кен. Әліппе – дәптермен жұмыс. Әр топқа тапсырма беремін.1- топқа суреттерден сөйлем құрау керек. 2- топ сөздерді буынға бөледі. 3- топ дыбыстық талдау жасайды. 4-топ сөздерді, буындарды оқыту. Дәптерлерді ашайық, Қолға қалам алайық Салақтықтан қашайық Әдемілеп жазайық. (элементтерін салу ) «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Ү дыбысы бар суретті тауып атын атау , буынға бөлу , бір сөзіне дыбыстық талдау жасау. Үйрек , үкі, күшік , үйшік. Сергіту сәті Таң атты, күн шықты, Аспанды бұлт жапты. Жел тұрды, жаңбыр жауды. Найзағай сарт етті Біз бұға қалдық.
«Кім шапшаң сөйлем құрайды?» ойыны (суреттерден тез арада сөйлем құраулары керек.) -Сонымен балалар,біз бүгін қандай әріппен таныстық? — Ү әрпі қандай дыбыс? — Ү әрпін қандай текшемен белгілейміз? (көк текшелерін көрсетеді ) — Балалар, бүгінгі өткен сабағымызды «Сиқырлы таяқша» ойыны арқылы қорытамын. Сиқырлы таяқшаны ұстап тұрып Ү әрпіне байланысты сөз айтып шығамыз. Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау. | Балалар Ү дыбысының дауысты дыбыс екенін айтады.
Тақпақты хормен айтады.
Берілген сөздерден сөйлем құрастырады.Тыныс белгілеріне назар аударады.
Ү дыбысының баспа , жазба түрін көреді.
Ү дыбысы кездесетін сөздерді айтады.
Әліппе- дәптермен жұмыс жасайды. Тапсырманы орындайды.
Қарындаштарын алып, әріпті дәптерге жазады.
Сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.
Суреттерден сөйлем құрап айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Смайликтер арқылы көңіл – күйлерін білдіру. |