Ойна да , ойлан

Ойна да , ойлан

    Білім саласының мазмұны: Таным. Қатынас. Шығармашылық.

    Бөлімі: Матеметика. Тіл дамыту. Сурет. Жапсыру.

    Мақсаты: Ұлттық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, есептер шығаруға талпындыру , ұлттық дәстүрлерді дәріптеу. Ойын үстінде балаларды сергіте, қуанта отырып , белсенді әрекетке жұмылдыру , ой-өрістерін , тіл байлығын дамыту. Ойын арқылы білімдерін жетілдіру , балаларды сабырлыққа , ептілікке , шапшаңдыққа тәрбиелеу.

     Міндеті: Көру, есту, зейін, ес және ойлау қабілеттерін дамыту.

     Көрнекі құралдар: Сандар, қоржын, асықтар, орамал, тенге, үлгі.

     Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, қайшы, дымқыл сулық.

Сөздік жұмыс: Бәйге, қоржын, шапан.

Билингвистикалық компоненттер: Сан – цифра, тенге (ақша)-деньги.

      Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі бал-н жұмыс.

Іс-әрекет кезеңі 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

Жанұяның қатысуы.
Мотив-қ қозғаушыБалалар бүгін күн шуағын шашып, жарқырап тұр екен бізге қонақтар келіпті,қане әсем табиғатымызға қайыр

лы күн тілейік.

 

Шаттық шеңбері:

 

Қайыл күн, көк аспан!

Қайырлы күн, жер ана!

Қайырлы күн, қонақтар,

Қайырлы күн, достарым!

 

Дөңгеленіп тұрамыз,

Шаңырақты көтеріп,

Керегені құрамыз.

Оқтай болып иіліп,

Киіз үйді құрамыз.

Іздену ұйым-шы

кезең

Балалар бүгін бізге қонаққа Қожанасыр тамыз келеді.      2 топ болып қарсы алайық.

Қ/о «Кім жылдам»

Шарты: үстел үстінде ша-шылған суретті жылдам алып сол бойынша өз орын

дарын тез тауып тұру керек

Ұлт.ойын:«Орамалтастамақ»

Шарты: екі топтың балалары

орамал тастау арқылы кезек тесіп қойылған сұрақтарға жау-ап беру керек.

1Бағдаршамның неше көзі бар?

2Аспанда неше жұлдыз бар?

3.Адамда неше көз бар?

4.Қойдың неше аяғы бар?

5.Күннің түсі қандай ?

6.Құстың неше қанатты бар?

Тосын сәт: домбыраның үні естіледі, ішке домбырасы қолында, иығына қоржынын асып алған Қожанасыр ата келеді.

— Сәлеметсізбе ата? Жолдан шаршап келген боларсыз, төрге шығыңыз,отырыңыз.

-Баллар көрдіңдер ме ата қор-жын әкеліпті,сендер тапсырма орындауға дайынсыңдар ма?

-Қиындықтан қорықпайсыңдар ма?

-Қоржынның қандай пайдасы бар?

 

 

 

-Жарайсыңдар балалар, қор-жынды иыққа да асып азық-түлік салса да болады.

Жаңа сөз: қоржын, шапан.

 

«Асық» ойыны.

Шарты: Қоржыннан  асық  алып, қандай түсті екенін және сол түстес хатты тауып қандай таңбамен белгілененін айтады.

Қоржыннан бір бала бір асық

алып бал-ға көрсетеді, тәрбие-ші сұрайды:

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Сары түсген

қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

5-хаттағы тапсырма:

Санамақ айту.

 

 

 

 

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Жасыл түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

3-хаттағы тапсырма:

Жаңылтпаштар айту:

 

 

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Ақ түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

1-хаттағы тапсырма:

Жұмбақтар шешу.

1.Тыңдап әнін, өлеңін,

Үйден кино көремін.

2. Шіркіннің өзіне обал-ақ,

Жүреді аяқта домалап.

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Көк түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

 

4-хаттағы тапсырма:

«Бәйге» ойыны.

Шарты: 2 топ кезектесіп пира-миданы ретімен тура орналас-тырулары керек.

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Қызыл түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

 

2-хаттағы тапсырма:

«Тенге алу» ойыны.

Шарты: Жердегі түйілген ора-малды тістеп алу керек (тізеле-рін бүкпей, қолдарымнен ұста-май).Ормалда логикалық тап-сымалар болады.

 

Сергіту сәті:

Тәрбиеші балаларға нұсқау бе-реді, қауыпсіздік ережесімен таныстырады. Даму мүмкінші-лігі шектеулі балалармен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саусақ жаттығуы:

 

 

 

Балалар фотокарточкадағы сурет бойынша 2топқа бө-лінеді.

1-топ: «Шапан»

2-топ: «Қоржын»

 

 

 

 

 

—         Үш көзі бар.

—         Көп жұлдыз бар.

—         Екі көз бар.

—         Төрт ая,ы бар.

—         Күннің түсі сары.

—         Екі қанаты бар.

 

 

 

 

 

-Салеметсізбе ата!

 

 

 

 

 

—         Иә, дайынбыз!

—         Қорықпаймыз!

 

Қоржынды атқа асып қояды.

-Аталарымыз баклажкаға айран, сүт, қымыз құйып қоржынға салып қояды.

 

 

— Қоржын, шапан.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Асықтың түсі сары.

— Хаттың түсі  де сары.

-Сары түстен: күн, алма

шар,доп..т.с.с.

— 5 санымен белгіленген.

-Бота,түйе,құлын, бие,

Торғай,шошқа,қой,қозы

Бұзау,бұлан,көжек,қоян

Бақа,шаян,торғай,шымшық

Сен қал ! Сен шық !

 

— Түсі жасыл.

-Жасыл түстен: шөп, доп,көйлек,жапырақ..т.с.с.

— 3 санымен белгіленген.

-Қыста- күн қысқа,

Күн қыста- тым қысқа.

-Шеше, неше кесе

Сынды кеше. т.б.

 

— Түсі ақ.

 

— Ақ түстен:сүт,айран, құрт

бұлт, машина т.б.

— 1 саны.

 

 

 

— Теледидар.

 

—         Доп.

 

 

— Түсі көк.

— Көк түстен:аспан,туымыз

дың түсі көк, гүл  т.б.

4 саны.

 

 

 

 

Балалар пирамиданы реті-мен орналастырады.

 

 

— Қызыл түсті.

-Қызыл түстен: көйлек, шар, доп,гүлдер т.б.

 

— 2 саны.

 

Балалар ойын шартын бұзбай ойнайды.Оқу іс-әрекетіне қатыспай отыр-ған бал-дың қызығушылы-ғы артады.

-2 қоян.

-3 шымшық.т.с.с.

 

 

Балалар өз топтарымен 2 орталыққа бөлінеді.

1-жапсыру орт. «Қоржын»,

2 түрлі әдіспен жапсырады 1-әдіс:қоржынды геом-қ пішін-н жамап жапсыру,2-әдіс жұлмалап жыртып жапсыру .

2-бейнелеу орт. «Шапан» ,

2 түрлі әдіспен бейнелейді.

1-әдіс:дайын шапанның бейнесін саусақпен бояйды 2-әдіс губканы ақ парақ-тың бетін тұтас гуашпен бояу арқылы шапанның бейнесін шығарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қожанасыр

Інжудің атасы: Аман

сыңдар ма

құлындарым,

тойларың құтты бол-сын.Мен сен

дердің тойларыңа үлкен қоржы

нмен келдім.

Қоржыным-дағы асықта

рға сендерге

арнап тапсы

рмалар,ойын

дар дайын-дап келдім.

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті

Түзету

 

Тәрбиеші бал-н сұрақ қою ар-қылы не түсінгендерін анық-тайды. Жұмыстарын көрме ұй-ымдастыру арқылы бағалайды.

 

 

 

-Бал-р сендер Қожанасыр ата-ларыңның ойындарын жақсы ойнап, өздеріңнің алғыр, тап-қыр,зерек,шапшаңдықтарыңды көрсеттіңдер.

 

-Бәйге ойыны.

-Асық ойыны.

-Тенге алу ойыны.

-Сау болыңыз.

 

 

-Қожанасыр ата келді.

-Ойындар ойнадық.

-Арқан тартыс, қыз қуу,

ханталапай, аударыспақ .

 

-Бал-р бүгін-гі қоржын тойларың өте жақсы өтті.Айтың-даршы қай ойын ұнады?

Жарайсың-дар балалар,

рахмет сендерге. Сау болыңдар!

Күтілетін нәтиже:

Не білді:  Ұлттық дәстүрлерді дәріптеуді, белсендіктерін арттыруды білді.

Не алды: Ұлттық ойындар арқылы ойлау қабілеттерін дамыта алды.

Ойын арқылы білімдерін жетілдіре алды.

Не істей алады: Ойын шартын бұзбай ойнай алады.

Берілген нұсқау бой-ша ұқыпты жұмыс жасай алады.