Вирус.

Вирус.

Мақсаты:     Балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрете отырып, вирус туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Компьютерге қызығушылығын арттыру. Компьютермен жұмыс жасау дағдысын  қалыптастыру.

 

Көрнекілігі:  компьютер бөліктері,  робот, музыка

Әрекет кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
 

Мотивациялық қозғаушы

Балалар…

(компьютердің бөліктері кіріп келеді.)

 

Балалар аң-таң.
Ұйымдастыру кезеңіМұғалім:

-Қош келдіңдер, достар. Мен сіздерді балаларға суреттер арқылы таныстырайын деп жатыр едім.

 

— Робот:

Саламатсыңдарма,  балалар.   Біз ақпараттық технология  әлемінен   сіздердің әлемдеріңізге вирустар енген деген ақпарат алып сол вирустарды жоюға көмек беру үшін келдік.

Алдымен өзімізді таныстырып өтейік.

Жүйелік блок

Компьютердің миы менде болады

Тоқ көзінен қуат алып  тұрады

Монитор:

Монитор деген беті мен

Барлығын да көрсетем

 

Пернетақта

Мониторға мен арқылы енгізер

Пернетақта жиынымын әріптер

—  Тышқан

Мақтанбаңдар,

Мен сендердің жұмыстарыңды

Жеңілдетіп беретін

Бар амалды орындауда

өздеріңе еретін.

Мен боламын, тышқан деген

Тышқан деген кереметің!

— Робот:

—  Балалар бізбен бірге вирустарды жойғыларың келе ме?

 

 

— Робот:

— Олай болса сендерге қояр сұрақтарымыз бар. Алдымен соған жауап берідер.

 

Жүйелік блок:

Балалар компьютер кабинетінің ережелерін айтыңдаршы.

 

Робот:

Балалар біз сендерге ризамыз. Сендер  аз уақытта   көп мәлімет алыпсыңдар. Енді біздермен бірге вирустарды іздейік. Ол үшін бәріміз сиқырлы экранға назар аударайық.

 

 

Мұғалім:

Балалар мына вирустарды жою үшін не істейміз? Робот мырза мүмкін сіз көмектесерсіз?

 

 

Робот.

-Мына вирусты жою үшін  біз мына тапсырманы орындауымыз керек.

1 – тапсырма

 

Мұғалім:

Ой балалар қараңдаршы  алғашқы вирус қашып кетті. Енді бір вирусқа болса да азайды. Келесі вирусты тазартуға дайынбыз ба?

Балалар:

Ия дайынбыз.

-Олай болса балалар,  біздер мына тапсырманы орындайық.  (қағаз бетінде балалар  қарғаның аузындағы пішіндер мен ұқсас заттарды қосып сызу керек.)

 

 

Балалар неше қарға отыр?

— 5

— Балалар қараңдаршы мына вирус та қашып барады. Біздер қандай күштіміз.

 

3- тапсырма:

Келесі вирустан құтылу үшін үлкен қамал тұрғызайық.

Конструктормен құрастыру

 

Мұғалім:

-Балалар қараңдаршы соңғы вирус қалды. Оны жылдам тазалайық. Бәріміз бірігіп үш вирустан құтылдық.

 

4- тапсырма:

компьютермен. Жылқыны бояу немесе гүлге су құю

 

(көзге арналған жаттығу)

Көзімді жаймен жұмамын

Жұмып қатты қысамын

Көзімді ашып, жыпылық қағып

Қабақты түйіп тұрамын.

 

-Робот:

— Балалар, қандай керемет, вирустардан бір тазарып қалдыңдар. Ендігі жерде бәрің  бір-біріңе көмектесіп вирустарды кіргізбеңдер. Біздің де кететін уақытымыз болып қалды.

Амандасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жауабы тыңдалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар компьютерде жұмыстанады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  өздеріне таратылған үлестірмелі  тапсырмадан сәйкестікті табады.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар конструкторларды пайдалана отырып  берілген уақыт ішінде зәулім сарай тұрғызады.

 

 

 

 

 

 

Балалар компьютермен  жылқыны берілген түсті  дұрыс таңдай отырып бояйды.

 

Бірге көзге арналған жаттығуды орындайды

 

 

 

Рефлексивті коррекциялаушыРобот:

— Балалар сендерге көп рахмет. Біздің ұшағымыз да жақындап қалған сияқты. Біздер елімізге кетейік. Сау болыңдар.

Мұғалім:

Балалар бәріміз роботты достарымен бірге ұшаққа шығарып салайық.

Сау болыңыздар.

 

Рахмет сендерге робот. Біз сендердің көмектеріңмен вирустарды жойдық. Енді сендерге біз тақпақ   айтып берейік.

 

 

Бала біледі:Вирус туралы, оның компьютерлерге зиянды екенін біледі..