Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту калай оқу керектігін үйрену

Қараша5күн (07.11.2014ж)Сарғожаева Асылхан Алымқызы
Сабақтың тақырыбы:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту калай оқу керектігін үйрену
Жалпы мақсаты:Сабақ үрдісіндегі диалогтық оқытудың маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау.  Диалогтік оқыту түрлерін тиімді пайдалануға ықпал ету.
Күтілетін  нәтиже:1.Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

2. ЖАДА ұғымын сабақ үрдісінде қолдануды біледі;

3. Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады.

4. Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Түйінді идеялар:Коучинг – бұл білім алуға және дамуға мүмкіндік беретін үдеріс, сол арқылы мұғалімдер өздерінің кәсіби қызметін жетілдіретін болады. Білімді бірлесіп алуда олар тең құқылы серіктестер болып табылады. Қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді.Тиімді сұрақ қою маңызды.

Диалогтік оқу әдісін қарастыра отырып, жеке тұлғаны сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу

Уақыты Коуч әрекетіҚатысушылар әрекетіБағалауРесурстар
1000-1045

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой шақыру

 

 

 

Мағынаны      ашу

3минутҚатысушыларды қарсы алуҚалаған орындарына отырадыКоуч сырттай бақылайды
5 минутСергіту сәті.

Жағымды орта қалыптастыру

“Сағат бойынша достар”Бірге қимылдау, сырттай бақылау Бағыттау бетшелері
3минутТопқа бөлу(Түрлі суреттер арқылы)

Топ ережесімен таныстыру.

Түрлі суреттердің атауындағы бас әріптер бойынша топқа бөлінедіКоучингке қатысушыларға бағыт беріледі Түрлі бейнелері бар суреттер топтамасы
5 минутПрезентация арқылы таныстырылым.

Слайдтар бойынша   әңгімелесу әдісін зерттеген  Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесудің үш түрі кестесіне мұғалімдердің назарын аудару.

 Таныстырылымды көреді, әңгіме түрлерін анықтайды, деректерді талқылайдыСырттай бақылауСлайд
5 минут1-тапсырма    Пікірталас жүргізу

«Қазақстандағы мүгедек адамдардың жағдайы»

 Әңгімелесу әдісінің  үш түріне сәйкес:

1-топ әңгіме-дебат құрастырады

2-топ кумулятивтік  әңгіме құрастырады

3-топ зерттеушілік әңгіме құрастырады

 Мадақтау, смайликтер беру Слайд, смайлик
7минут2-тапсырма  Бейнежазба көрсету

Көрсетілген бейнежазбаға сәйкес мұғалімдерге сұрақ қою арқылы  тақырыпты ашу. Талқылау

Жұпта, топта  талқылайды.Сырттай бақылау, бағыт беруБейнежазба
14 минут3-тапсырма

 Постер жасау, қорғау

“Мүгедектерге  қамқорлық”

 

Өз тәжірибелеріне сүйеніп топтық жұмыс жүргізуСырттай бақылау, бағыт беруФлипчарт, маркер, стикер, түрлі-түсті суреттер
3минутКері байланыс жүргізуРефлексия жазадыӨтілген сабақты формативті бағалайдыСтикерлер