Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі

 Қазақ тілі

 

Сыныбы:9   
Сабақ тақырыбы:Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Жалпы мақсат:Тілдің  қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін  аяққа баспай   қашанда биік  ұстауға   үйрету;Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме:1.      Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.

2.      Қазақ тілін оқыту әдістемесі

3.      9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет

4.      Портал материалдары

Оқу нәтижесі: Тілдің қоғамдағы мәнін білуі.АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар:Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру
Сабақта қолданылатын материалдар:интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері:Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері: Тіл тақырыбына арналған материалдар:

1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

     Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруОртаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин )Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық  дәрежесін білуҮй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин)  8.38-8.48Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

«Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі»

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Тіл дегеніміз не?

Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз?

Тіл — қоғамдық құбылыс

Тіл — қатынас құралы

Тіл — тарихи құбылыс

«Аң,үй хайуанаттары,құстар» деп жазылған парақшаларды таратып,топқа бөлу.

«МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ» тақырыбында постер жасату

Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату

Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру

 

 

 

 

Топқа бөліну

 

Постерлерін қорғау

Оқулықтағы  жаттығуды орындау

IV.Қорытындылау     (5 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалатуӨзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырма беру  (2 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
«Тілім,тірегім,соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу.Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
   Формативті  бағалау  Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 мМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Екі жақты күнделік жүргізуСабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік  арқылы жеткізу