Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
| Қазақ тілі
| Сыныбы:9 | ||
| Сабақ тақырыбы: | Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі | ||
| Жалпы мақсат: | Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік ұстауға үйрету;Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;АКТ-ны тиімді пайдалану | ||
| Сілтеме: | 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б. 2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет 4. Портал материалдары | ||
| Оқу нәтижесі: | Тілдің қоғамдағы мәнін білуі.АКТ пайдалана алуы | ||
| Негізгі идеялар: | Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру | ||
| Сабақта қолданылатын материалдар: | интерактивті такта,флипчарт,оқулық, | ||
| Оқыту әдістері: | Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог. АКТ, СТО Бағалау | Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік, | |
| Дерек көздері: | Тіл тақырыбына арналған материалдар: 1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Википедия ашық энциклопедиясы | ||
| Тапсырмалар: | сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау | ||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
| І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| «Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру | Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру | ||
| ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу | Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау | ||
| ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру «Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі» | Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау | ||
| Қызығушылықты ояту(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/ Тіл дегеніміз не? Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз? Тіл — қоғамдық құбылыс Тіл — қатынас құралы Тіл — тарихи құбылыс «Аң,үй хайуанаттары,құстар» деп жазылған парақшаларды таратып,топқа бөлу. «МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ» тақырыбында постер жасату Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату | Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Топқа бөліну
Постерлерін қорғау Оқулықтағы жаттығуды орындау | ||
| IV.Қорытындылау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату | Өзін-өзі критериалды бағалау | ||
| V. Үйге тапсырма беру (2 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| «Тілім,тірегім,соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу. | Үй тапсырмасын білу, түртіп алу | ||
| VI. Бағалау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Формативті бағалау | Өзін өзі бағалау | ||
| VII. Рефлексия(3 м | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Екі жақты күнделік жүргізу | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу | ||