Орта мерзімді жоспарлау
Орта мерзімді жоспарлау
№ | Мерзімі | Сабақ тақырыбы, мақсаты | Әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Оқыту үшін бағалау | Дерек көздері, жабдықтар |
1 | Сөздердің байланысу түрлері оқушыларға сөздердің байланысу түрлері туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу.Әдеби жанрлардың түрлерінен мысалдар келтіру арқылы пәнге деген қызығушылығын дамыту. | Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия, Джиксо әдісі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану,СТО
| Сөздердің байланысу түрлерін түсінеді. Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады. | Смайликтер мен бағалаймын Өзін-өзі бағалау
| Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Түрлі-тісті қалам.интерактивті тақта | |
2 | Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер оқушыларға сөз тіркесі туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу.Ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу,тіл байлығын жетілдру.
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, венн диаграммасы рефлексия,джиксо әдісі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО ны үйрету .
| Сөз тіркестерін бір-бірінен ажырата алады. Сұрақ қоя алады.Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді. | Смайликтер мен бағалаймын Топ басшысының бағалауы
| Кітаптар,интерак тивті тақта,плакат,маркер диск,доп | |
3 | Диктант Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру. Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу. | Жеке жұмыс | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Сынақхаттар жинағы
| |
4 | Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастары Анықтауыштық қатынас Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге тәрбиелеу.
| Жеке,топпен жұмыс, диалог, рефлексия, Джиксо әдісі, аквариум әдісі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастарын түсінеді, сыни ойлауға үйренеді, топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауды үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,суреттер плакат,маркер,
| |
5 | Толықтауыштық қатынас Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру, топпен жұмыс жасау
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Толықтауыштық қатынастың сұрақтарын үйренеді. Сөз тіркесін талдай біледі. Топпен жұмыс жасау арқылы өзара үйренуге дағдыланады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
6 | Пысықтауыштық қатынас Пысықтауыштық қатынас туралы түсінікті талдау жұмыстары арқылы беру. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын топтық жұмыстар арқылы арттыру;
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Пысықтауыштық қатынас туралы түсінеді. Сұрақ қою арқылы сөз тіркесін талдай біледі. Өзін-өзі әділ бағалауды үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
7 | Синтаксисті қайталауға арналған жаттығулар Түрлі тапсырмалар арқылы синтаксис тарауын қайталау. Баланың тіл байлығы мен сөйлеу мәнерін арттыру. | Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Талдау жұмыстарын жасап үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы проблеманы шешеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
8 | Диктант Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру. Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу. | Жеке жұмыс | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
9 | Жаттығу жұмыстары Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру.
| Жеке жұмыс, топпен жұмыс, диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді. Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді. | Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық, кітаптар, сурет тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
10 | Диалог оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру, Диалог құра білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру | Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО
| Диалог жасап үйренеді. Ойын арқылы сұрақ қоюға дағдыланады | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
11 | Монолог Диалогтан монологтың айырмашылығын түсіндіру, өз ойын айтуға дағдыландыру, өз ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге үйрету | Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия,ЖИКСОВенн диаграммасы | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Жеке жұмыс жасайды. Монолог арқылы өз ойын айту мен жазуға үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы өзгені сыйлауды үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
12 | Шығармашылық жұмыстар, хат Оқушыны хат жазудың ережесімен таныстыру, сөздік қорын молайту, тапқырлыққа баулу, адамгершілік, эстетикалық тәрбие беру;
| Жеке, топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Хат жазу ережесін біледі. Хат жазу арқылы сөздік қоры , тіл байлығы молаяды. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО
| |
13 | Мақала оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру; мақала жазу ережесін түсіндіру
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Мақала жазу арқылы ойлау қабілеті мен сөздік қоры кеңейеді. Топпен жұмыс жасау арқылы сабаққа деген қызығушылығы артады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
14 | Сынақхат Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру.
| Жеке жұмыс | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
15 | Көркем шығарма Көркем шығарма, оның кейіпкерлері мен жазылу стильі туралы түсінік беру, оны талдау жұмыстарын үйрету
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО
| Көркем шығармаға талдау жұмыстарын жүргізіп үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
16 | Портрет, мінездеме, суреттеу Әдебиет терминдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Әдеби терминдер туралы түсінеді. Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
17 | Пікір Пікір қай жағдайда жазылады және оның жазылу стильі туралы түсінік беру. Оқушылардың тіл байлығын арттыру. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО
| Пікір туралы түсініктері қалыптасады. Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады. Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО
| |
18 | Іс қағаздар стильі Стиль түрлері туралы түсіндіру олардың жазылу ережесін сақтауға үйрету.
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Іс-қағаздар стильі туралы түсінеді. Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
19 | Тіл ұстарту Оқушылардың тіл байлығын көбейту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
| Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
| Жаттығу, талдау жұмыстары арқылы тіл байлығы көбейеді. Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
| |
20 | Жылдық қайталау өткенді қайталау, жаттығу, талдау жұмыстары арқылы теориялық білімдерін жетілдіру, кеңейту | Жеке,топпен жұмыс,диалог, рефлексия | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ пайдалану, СТО
| Өткенді қайталау, жаттығу, талдау жұмыстары арқылы теориялық білімдері артады. | Өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы | Қазақ тілі 7- сынып. Г. Тұрсынова Электронды оқулық,кітаптар,сурет тер плакат,маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
|