ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 – СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Сарғожаева Асылхан Алымқызы
2014-2015 оқу жылы
ҚАЗАҚ ТІЛІ
(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (1)
№ | Тарау және тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқып үйренудің нәтижесі | Қолданыла-тын әдіс – тәсілдер | Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
| Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
І тоқсан | ||||||||||
1 | Ана тілінің қызметі | 1 | 02/09/14ж | Ана тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру | Ана тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасады | ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
| 1.Сыныпта жылы атмосфера орнайды; 2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3.Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.
| Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар. 2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға,білім алуға жағдай жасау. | 1. Ауызша бағалау: «Өте жақсы», «Жарайсың» Топтардың бірін-бірі бағалауы; Формативті бағалау | Г.Қосымова. Ж.Дәулетбекова «Қазақ тілі» , 5- сынып |
Әдеби тіл туралы түсінік | ||||||||||
2 | Ауызша және жазбаша тіл | 2 | 05,08/09/14ж | Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіру | Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгереді | ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1.Сыныпта жылы атмосфера орнады; 2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | Сабақ жоспары Білім стандарты |
3 | Мәтін туралы түсінік | 1 | 10/09/14ж | Мәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту | Мәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады. | ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | . Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | Сабақ жоспары Білім стандарты Г.Қосымова. Ж.Дәулетбекова «Қазақ тілі» , 5- сынып |
4 | Жазбаша мәтіндер | 1 | 12/09/14ж | Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру | Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады | ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді. | Топтық, жұптық жұмыс, диалог | Өзін –өзі бағалау. Формативті бағалау | Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері |
5 | Мәтін туралы қосымша түсінік | 1 | 15/09/14ж | Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру | Мәтіндегі, сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады | Карусель әдісі | Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді. | Топтық, жұптық жұмыс, диалог | Өзін –өзі бағалау. Формативті бағалау | Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері |
6 | Абзац. Сөйлемдердің байланысы | 1 | 17/09/14ж | Абзац деген не,сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беру | Абзац деген не,сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады. | ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді. | Топтық, жұптық жұмыс, диалог | Өзін –өзі бағалау. Формативті бағалау | Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері |
7 | Диктант | 1 | 19/09/14ж | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар дың сауттылығы анықталады | Метатану үрдісі | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Диктанттар жинағы |
8 | Қорытынды қайталау (тест) | 1 | 22/09/14ж | Алған білімдерін жинақтайды | Пысықтайды, талдайды | Метатану үрдісі | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Тест |
«Бекітемін» «Келісемін»
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
«_____» _________ 2014ж «_____» __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (2)
№ | Тарау және тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқып үйренудің нәтижесі | Қолданылатын әдіс – тәсілдер | Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
| Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Негізгі дерек көздер |
Сөз және оның мағынасы (28 сағат) | ||||||||||
1 | Лексика туралы түсінік | 1 | 24/09/14ж | Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып,шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным – түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету | Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық | Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды. .
| Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру) | Формативті бағалау Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы. | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
2 | Сөз және оның мағынасы | 2 | 26,29/09/14ж | Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру, ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге үйрету. | Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері өседі. Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі. | Сұрақ- жауап, диалог, СТО | Орындалған тапсырмаларды салыстыру | Топтық, жұптық жұмыс, диалог. | Формативті бағалау
| Методикалық нұсқаулық
|
3 | Тура және ауыспалы мағына | 2 | 01,03/10/141ж | Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу | Сөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасады | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО
| Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. | Ынталандыру, жұптық,топтық диалогтік | Формативті бағалау, бағдаршам арқылы бағалау Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ) | Методикалық басылымдар |
4 | Көп мағыналы сөздер | 1 | 06/10/14ж | Көп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту | Көп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады. | ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, | Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді; оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды. Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі. | Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)
| Формативті бағалау Ауызша бағалау: «Өте жақсы», «Жарайсың»
| Әдістемелік нұсқаулық – тар |
5 | Қорытынды қайталау (тест) | 1 | 08/10/14ж | Алған білімдерін жинақтайды | Пысықтайды, талдайды | Метатану үрдісі | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Тест сұрақтары
|
6 | Бақылау диктанты | 2 | 10,13/10/14ж | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады | Ойын жүйелі, сауатты жазу | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Диктанттар жинағы |
«Бекітемін» «Келісемін»
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
«_____» _________ 2014ж «_____» __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (3)
№ | Тарау және тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқып үйренудің нәтижесі | Қолданылатын әдіс – тәсілдер | Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
| Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Негізгі дерек көздер |
Сөз және оның мағынасы (28 сағат) | ||||||||||
1 | Омонимдер | 2 | 15,17/10/14ж | Омонимдер туралы түсінік беріп, өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой — өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту. | Омоним сөздер туралы түсініктері қалыптасады. Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері өседі. Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, Венн диаграммасы
| Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды. .
| Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру) | Формативті бағалау Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы. | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
2 | Синонимдер | 1 | 20/10/14ж | Синоним сөздер туралы мағлұмат беру, сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге үйрету | Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді | ББҮ әдісі, Жигсо әдісі | Орындалған тапсырмаларды салыстыру | Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау | Формативті бағалау Критериалды бағалау (Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлерін және дескриптор ларын дайындау)
| Методикалық нұсқаулық
|
3 | Синонимдік қатар. | 2 | 22,24/10/14ж | Оқушыларды сөз мағынасына мән беруге, сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету, ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу. | Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағлұматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді | Венн диаграммасы, Топтастыру стратегиясы | Орындалған тапсырмаларды салыстыру | Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау | Формативті бағалау
| Методикалық нұсқаулық
|
4 | Антонимдер | 1 | 27/10/14ж | Антоним сөздер туралы мәлімет беру, білім деңгейін көтеру, тереңдету. Сөйлемдегі қолданысын, ойлау, іздену, табу, қиялдау, елестету, ой қорыту дағдыларын шыңдау және бір — біріне қарама қарсы мәнде айтылған сөздердің айырмашылығын анықтауға үйрету | Антоним сөздер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді | Қызығушы лықты ояту, топтастыру стратегиясы. | Ой қорыту, пікір білдіру | Ынталандыру, жұптық,топтық диалогтік | Формативті бағалау | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
5 | Қорытынды қайталау (тест) | 1 | 29/10/14ж | Алған білімдерін жинақтайды | Пысықтайды, талдайды | Метатану үрдісі | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Тест сұрақтары
|
6 | Бақылау диктанты | 2 | 31,03/11/14ж | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады | Ойын жүйелі, сауатты жазу | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Диктанттар жинағы |
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (4)
№ | Тарау және тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқып үйренудің нәтижесі | Қолданылатын әдіс – тәсілдер | Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
| Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Негізгі дерек көздер |
Сөз және оның мағынасы (28 сағат) | ||||||||||
1 | Табу
| 1 | 12/11/14ж | Табу сөздердің ерекшелігін ұғындыру, оқушыларға табу туралы және оның мағыналық, құрамдық түрлері жайында лингвистикалық білім беру. | 1. Оқушылар табу арқылы тыйым сөздердің мағынасын түсінеді. 2. Табу сөзінің мағынасы жайлы өз ойларын айтады. | Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту | Ой қорыту, пікір білдіру | Ынталандыру, жұптық,топтық диалогтік | Формативті бағалау | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
2 | Эвфемизм . Дисфемизм | 2 | 14,17/11/14ж | Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту | Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағұлмат алып, екеуінің ара жігін ажырата білуге үйренеді | Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту | Орындалған тапсырмаларды салыстыру | Топтық, жұптық жұмыс, диалог | Формативті бағалау | Методикалық нұсқаулық Қазақ әдебиеті және мемлекеттік тіл №4/2012ж |
3 | Тұрақты сөз тіркестері | 1 | 19/11/14ж | Тұрақты тіркестер, оның ерекшелігі туралы түсінік беру | Тұрақты тіркестер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады | ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі, | Ой қорыту, пікір білдіру | Ынталандыру, жұптық,топтық, диалогтік | Формативті бағалау | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
4 | Қорытынды қайталау (тест) | 1 | 21/11/14ж | Алған білімдерін жинақтайды | Пысықтайды, талдайды | Метатану үрдісі | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Тест сұрақтары
|
5 | Бақылау диктанты | 2 | 24,26/11/14ж | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады | Ойын жүйелі, сауатты жазу | Жеке жұмыс | Жеке жұмыс | Суммативтік бағалау | Диктанттар жинағы |