Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» өлеңі.
Сыныбы 7 «в» | Күні | ||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» өлеңі. | ||||||||||||||
Мақсаты | А.Байтұрсынұлы өмірі,шығармашылығы туралы мағлұматты кеңейту, қажетті ақпаратты өз бетімен іздену, «Ақын ініме » өлеңінің мазмұнын,тәрбиелік мәнін түсіну,өз ойын еркін қорғауға, пікірін дәлелдеуге үйрену, бір-бірін бағалай білу. | ||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер
| Қажетті ақпаратты іздейді ,автор шығармашылығын меңгереді, «Ақын ініме» өлеңіндегі өзекті ойды анықтай алады, постер арқылы топтастыра алады,өз ойын еркін жеткізе біледі,пікір алмасады, мәтінмен жұмыстана алады. | ||||||||||||||
Керекті жабдықтар | Оқулық, флипчарттар, Интерактивті тақта. | ||||||||||||||
Сабақ барысы: | |||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||||||
Кіріспе 3 мин.
5 мин. | Оқушыларды сабақтың мақсаты жоспарымен таныстыру.Бағалау крийтерилерін құру және критериймен таныстыру. Үй жұмысын тексеру. Кестемен жұмыс.
-Сонымен Абай қара сөздері арқылы болашақ ұрпаққа не айтқысы келді? | Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды , дайындалады.
оқушылардың қойылған сұрақтарға жауап жазады, өз ойын айтады.
-Қара сөзі , қара өлеңі қарымды, Толғайды Абай мұңым менен зарымды. Абай сынды дана туған халықтың, Ұл-қызы да болу керек дарынды. | |||||||||||||
Тұсаукесер 3 мин
| -Оқушылар, ақын дегеніміз кім ? — Қандай ақындарды білесіңдер? — Ақынның халық алдындағы парызы қандай болу керек? -Оқушылар интерактивті тақтада ақын сөзіне топтастыру жазды. | -Халықтың қамын ойлайтын, жанашыр жан. Абай, Ахтет, Сәкен т.б.
| |||||||||||||
Негізгі бөлім
1 мин
15 мин
7 мин | -Мысал өлең дегеніміз қандай? Басқа өлеңдерден айырмашылығы неде? -«Ақын ініме» өлеңін мәнерлеп оқыту . -Ақын өлеңде нені тілге тиек еткен? Оқушыларға флипчарттар үйлестіріледі. Тапсырма беріледі. 1 Топ- Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын топтастыру 2 топ- Ақын өлеңде сынаған жағымсыз қасиеттер туралы 3 топ- Қандай жақсы қасиеттерді уағыздайды. 3 топқа берілген тапсырма бойынша , жан-жақты талдай отырып, постер құрастыру. Әр топ өздері дайындаған постерларын қорғайды. | -Мысал өлеңдер мысқыл арқылы адамның мінез-құрықтарын сынайды -Сатиралық сарында жазылады. Оқушылар ойланады, жауап береді Қалауы бойынша 1 оқушы мәнерлеп оқып береді.
Әр топ берілген тақырып бойынша жұмыстанады . -Ақпараттар іздейді, сұрыптайды. — Өз топтарының ішінде талқылайды. — Постер құрастырады
Мұқият тыңдайды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады. | |||||||||||||
Қорытынды 4 мин 3 мин 2 мин 1 мин | Екі жақты күнделікті толтыру. Бағалау Рефлексия Уй жұмысы. «Ақын ініме» өлеңінен үзінді жаттау. |
— Оқушылар ойланады, өз ойларын ортаға салады — Интерактивті тақтаға жазады.
| |||||||||||||