Одағайға байланысты қойылатын үтір.

 

 Сабақтың тақырыбы: Одағайға байланысты қойылатын үтір.

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: одағай сөздің мағынасын және қолданылу себебін түсіндіру, одағайдың басты белгісін таныту, сөйлемдегі орналасу ретіне қарай үтірмен қалай ажыратылатынын меңгерту.
Дамытушылығы : үтір қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны қою үшін тілдік қандай белгілерін білу керек екенін түсіндіру. Проблемалық жағдайлар мен күрделілік деңгейі артқан тапсырмаларды шешу кезінде дербес ойлану қабілеттерін дамыту..
Тәрбиелілігі: арнайы тапсырмалар арқылы тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, тыныс белгілерді орынды қолдануға,тиянақтылыққа тәрбиелеу.                                                                                                                        Сабақтың типі:  жаңа білімді беру сабағыСабақтың түрі: аралас сабақ                                                                                                                                           Сабақтың  әдісі: баяндау, сұрақ-жауап,  талдау, іздендіру.
Сабақтың  көрнекілігі: электрондық оқулық, кестелер, слайд,семантикалық кесте ,»Инсерт» кестесі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеу;

Сабаққа дайындықтарын бақылау.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.

Үйге берілген 178-жаттығуды тексеру.

Үй тапсырмасын бекіту.

Берілген ұғымды есепке алу 

Пунктуация дегеніміз не?

Тыныс белгілері болмаса немесе дұрыс қойылмаса, мәтіндегі ойды дұрыс оқу, түсіну мүмкін бе?

Ой жеткізудегі бет-жүз құбылысын, қол қимылдары мен дауыс ырғағын қағазға түсіре аламыз ба? Бұларды қандай белгілер алмастыра алады?

Сөйлем ішіне  қойылатын тыныс белгілерді ата.

Үтір қайда қойылады?

  • Семантикалық кестені толтыру
МысалдарҚаратпа сөздерОңашаланған айқындауыш сөздерҚыстырма сөздер

 

Сен, Еменәлі, бір кезде алды-артына қарамайтын

сотқар болып едің.

 

+
Меніңше, сенің айтқаның дұрыс.

 

+
Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат.

 

+
Ойбай, білсем Құдай ұрсын!

 

ІІІ. Жаңа сабақ: Мұғалімнің кіріспе сөзі
Өз заманында А. Байтұрсынов былай деген екен: «Тілдің міндеті — ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түйін түйгенінше айтуға жарау». Ал, тілдің осы қызметіне көмекші болатын басты құрал-тыныс белгілері десек артық айтпаған болар едік.

БілемінБілгім келедіҮйрендім

 

Біз бүгін одағай сөздер қатысқан сөйлемдерде үтір қалай қойылатынын меңгереміз.

 

 

 

 

Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсіндіремін.

Кітаппен жұмыс. 180-жаттығу (ауызша).                                                                                                                               Уа,бәрекелді,ойбай-ау,әй,ой.
Интерактивті тапсырмалар                                                                                                                                                                                  Электронды оқулықтан  51, 52- тапсырмаларды орындату.

51-тапсырма.Берілген одағайларды қатыстырып,сөйлем құрау.

52-тапсырма.Көп нүктенің орнына одағайдың тиістісін қойып,тыныс белгісіне көңіл бөлу.

Әттеген-ай,Ей,Пай-пай,қап ,бәлі,япырай,бәсе,тәйірі, Шіркін.

 

Тақтамен жұмыс                                                                                                                                                                                    179- жаттығуды орындату( жазбаша)
Сабақты қорыту                                                                                                                                                           Электронды оқулықтағы 54-тапсырманы орындату.
Дұрыс бұрыс,бұрыс,дұрыс,дұрыс,бұрыс,дұрыс

Үйрендім
  1. Үйге тапсырма: «Өзіңді тексер» тапсырмасын орындау
    VІ. Бағалау.