Қазақ тілі мен әдебиеті пәні 9- сыныпқа арналған әдебиет пәнінің орта мерзімдік жоспары
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні 9- сыныпқа арналған әдебиет пәнінің орта мерзімдік жоспары
Р/с | Сабақ аты | Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданатын бағалау түрі. Бәрінің сабаққа қатысқанын білу. | Негізгі дерек көздер. | Сағаты | Уақыты |
1.
2.
3.
5,6.
7,8
9.10
12,13
14
15
17
18
19
20,21
22,23
24,25
26,27 | Бұқар жырау Қалқаманұлы. Өмір жайлы толғаулары. Ел бірлігі – бұқар толғауларының басты тақырыбы. Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Іздендіру арқылы интернеттен Бұқар жырау тақырыбын ашқызу, ойын қозғау; Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, соның ішінде ассоциация, диалог, метатануды қолдана отырып, Бұқар жырау туралы алған білімдерін есіне түсіру; Өмір жайлы толғауларын, ел бірлігі тақырыбындағы толғауларын мәнерлеп оқи отырып, толғаулардың негізгі идеясын ашу; дарындылықты анықтау; Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау арқылы білім деңгейлерін анықтау және жиынтық бағамен бағалау.
Бұқар жырау. «Ей, Абылай, Абылай!»
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен Абылай хан тақырыбын ашқызу, ойын қозғау; Білім берудегі жаңа тәсілдерді, соның ішінде ассциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту; Абылай бейнесіне байланысты толғауларын мәнерлеп оқуту арқылы, ауызша баяндату арқылы дарындылықты анықтау; 5 минуттық эссе жаздыру арқылы дарындылықты анықтау, толғаудың идеясына тән мақал- мәтелдер жаздыру арқылы дүниетанымын кеңейту; Оқыту үшін бағалау мен оқуды, бағалау арқылы білім деңгейлерін анықтау және жиынтық бағамен бағалау.
Шал ақын. Толғаулары
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен Шал ақын тақырыбын ашқызу, ойын қозғау; Диалог, метатану әдістерін қолдана отырып, Шал ақынның толғауларының идеясын ашқызу; Сыни тұрғыдан ойлау модулін басшылыққа ала отырып, эссе жазудан дарындылықты байқау, семантикалық карта толтыру арқылы оқушы білімін есепке алу; Шал ақынның толғауларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту, ауызша баяндау арқылы тілін дамыту; Шал ақынның насихат сөздері арқылы, оның тәрбиелік мәнін ашу арқылы отансүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу;
XIX ғасыр әдебиетіне шолу.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен «Қазақстанның Ресейге қосылуы» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, ассоциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту. XIX ғасырдағы тарихи жағдай және әдебиеттің даму ерекшеліктерін меңгерту арқылы тарихи білімдерін толықтыру; Осы ғасырдағы әдебиеттегі басты өнімдер- Д.Бабатайұлы, Ш. Қонайұлының шығармаларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту;
М.Өтемісұлы. «Арқаның қызыл изені» «Баймағамбет сұлтанға айтқаны», «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдетуі. Іздендіру арқылы интенеттен «Менің атым Махамбет»тақырыбын ашқызу, ойын қозғау; XIX ғасырдағы шаруалар көтерілісінің шығу себептерін таныту Махамбеттің балалық, жастық шағы туралы мәлімет беру, өткенді еске түсіру арқылы білімдерін жетілдіру; Өлеңдерін мәнерлеп оқыта отырып негізгі идеяны табу. («Ерлік-білекте емес, жүректе»)
Нысанбай жырау «Кенесары –Наурызбай» дастаны
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен Нысанбай жырау тақырыбын ашқызу, ойын қозғау; Диалог, топтастыру, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.В.С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту; Қосымша Кенесары Қасымұлы туралы мәлімет беру; «Кенесары –Наурызбай» дастанының мазмұнын топтық әңгіме арқылы меңгерту; Мәнерлеп оқу арқылы дарындылықты анықтау; Дастанның негізгі идеясын таныту. (Жалаңаш бар да жауға шап, ажалың жетпй өлмейсің)
Ы.Алтынсарин. «Қазақ хрестоматиясы» кітабы.
Мақсаты. Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қолдануын жеңілдету; Іздендіру арқылы интернеттен «Ұлтының ұлы перзенті» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау; Топтастыру, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме арқылы тақырыптың мазмұнын меңгеру; Ы.Алтынсариннің шағын әңгіме шебері екенін, әңгімелеріндегі адамгершілік, еңбекке үндеу, отырықшылық идеясын көтеру, жастарды жақсы мінезге баулу екенін әңгімелерін оқыта отырып таныту.
Абай Құнанбайұлы. Өмірі, шығармалары.
Мақсаты.Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды жеңілдету; Іздендіру арқылы интенеттен «Қазақтың бас ақыны» , ойын тақырыбын ашқызу ойын қозғау; Диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.Қ с) Арқылы Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық жолы, ақынның балалық шағы, өскен отрасы, қазақ халқының поэзиясынан үйренуі, бұқара халықтың тұрмыс жағдайымен танысуы, оның ақын шығармаларына әсері, алғашқы ақындық қадамы, Абай және Шығыс поэзиясы туралы түсінік қалыптастыру. Ақынның алғашқы өлеңдерін мәнерлеп оқу, 5минуттық эссе арқылы дарындылықты анықтау.
Абай Құнанбайұлы «Ғашықтық, құмарлақпен-ол екі жол». «Ата-анадай елжірер күннің көзі» «Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар» «Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңдері.
Мақсаты. Диалог, метатану, АВС арқылы аталған өлеңдердің мазмұнын меңгерту, Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы дарындылықты анықтак; Аталған өлеңдердің тақырыбы мен идеясын ашу арқылы өтілген материялдардан білім деңгейлерін бақылау, есепке алу;
Абай Құнанбаев «Ескендір» поэмасы
Мақсаты:.интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Іздендіру арқылы интернеттен «Александр Македонский» тақырыбын ашқызу арқылы ойын қозғау; Мәнерлеп оқу, диалог, топтық әңгіме арқылы поэманың мазмұнын меңгерту; Поэмадағы негізгі ойды метатану әдісі арқылы таныту. Мәнелеп оқу арқылы дарындылықты анықтау; Поэмадағы негізі идеяны таныту. («Жеміт көз жержүзінде тоймаса да, өлсе тояр, көзге құм құйылғанда» )
А.Құнанбайұлы Қарасөздері
Мақсаты. Абайдың 1-қарсөздерінен үзіндіні ұялы телефоннан немесе электронды оқулықтан оқи отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Диалог, метатану, зерттеушілік карта, порблемалық сұрақтар арқылы Абай қарасөздерінің мағынасын таныту. Абайдың қарасөздері көркем әңгіме емес-ғақлиялық даналық сөздер,ғылыми-философиялық толғаныстар екеніне оқушылық көзін жеткізу; Мәнерлеп оқу, қарасөздердің негізгі идеясын ашу арқылы дарындылықты анықтау;
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетіне шолу.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен «Қазақстанның Ресейге қосылуы» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, ассоциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту. XIX ғасырдағы тарихи жағдай және әдебиеттің даму ерекшеліктерін меңгерту арқылы тарихи білімдерін толықтыру; Осы ғасырдағы әдебиеттегі басты өнімдер- Д.Бабатайұлы, Ш. Қонайұлының шығармаларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту;
Ж.Жабаев. Өлеңдері.
Мақсаты: Интертақтадан «Балама хат» өлеңінен шумақтар оқу арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Топтастыру, ассоциация, диалог, топтық әңгіме, метатану, зерттеушілік әңгіме арқылы, Ж.Жабаевтың өмірі мен шығармаларын дамыту; Топтастыру арқылы өлеңдерін жүйелеу; Отаншыл өлеңдерінің мән-мағынасын ашу арқылы Отансүйгіштікке тәрбиелеу; Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
С.Торайғыров. Өлеңдері. «Алаш ұраны» өлеңі, «Таныстыру» поэмасы.
Мақсаты: Электронды оқулықтан «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін тыңдату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Тірек – сызбалар арқылы С.Торайғыровтың өмірі мен шығармаларын таныту; Қазақ зиялыларының суреттері мен ұлағатты сөздерін оқи отырып «Таныстыру» поэмасындағы негізгі ойды тануға жетелеу; Жетек сұрақ арқылы қазақ зиялылырының қазақ мәдениеті мен әдебиетіндегі, тарихындағы орнын таныту; Поэма мазмұнын ауызша баяндату арқылы дарындылықты анықтау;
1917-1956 жылдардағы қазақ әдебиетіне шолу.
Мақсаты: «Әдебиет – өмір айнасы» тақырыбында ойтолғау жаздыру арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Осы жылдардағы тарихи оқиғалар тізбегін слайд арқылы көрсете отырып, әдебиеттегі басты өнімдерді таныту; Әдебиеттің жанрлары, оларға қалам тартқан жазушылар туралы топтық жұмыстар жүргізе отырып меңгерту; Өлеңдерді мәнерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
Ж.Аймауытов «Қартқожа» романы
Мақсаты: Электронды оқулықтан 7-сыныпта оқыған «Әнші» әңгімесінен үзінді оқи отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Тіреки –сызбалар арқылы Ж.Аймауытовтың өмірі, шығармалары туралы мәліметтңі меңгерту; 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс туралы тарихи мәліметтерді интернет желісі арқылы хабардар ету; Романдағы көтерілген тақырып, идея, негізгі түйіндеуді оқушының өз бетімен жұмысы арқылы табуға бағыттау; Прозалық шығарманы мінерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
|
Білім алудағы жаңа тәсілдер
Ассоциация
Диалог Метатану Топтастыру
Мәнерлеп оқу
Диалог арқылы пікірлесу
Зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С)
Мәнерлеп оқу
Сахналық қойылым.
Эссе жаздыру
Ассоциация
Диалог
Метатану
Семантикалық карта
«РАФТ» стратегиясы.
Диалог арқылы пікірлесу
Зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С)
«Әдебиет- өмір айнасы» (Эссе)
СТО стратегиялары
топтастыру
диалог
5минуттық эссе
Метатану
Зерттеушілік әңгіме (А.В.С)
СТО стратегиясы
Диалог
5 минуттық эссе
Топтастыру Диалог
Метатану «РАФТ-1» Стратегиясы
Диалог Метатану
Зерттеушілік әңгіме (А.Қ с)
«Абай бастау алған –үш бұлақ» (эссе)
.
Диалог Топтық әңгіме
Зерттеушілік әңгіме. АВС Мәнерлеп оқу
Талдау жұмыстары.
Диалог.
Мәнерлеп оқу.
Метатану
Рольге ену
Диалог Метатану.
Семантикалық карта
Проблемалық сұрақтар тобы.
Диалог арқылы пікірлесу
Зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С)
«Әдебиет- өмір айнасы» (Эссе)
Топтастыру
Диалог
Топтық әңгіме
Мәтінмен жұмыс
Талдау
Салыстыру
Жинақтау
Тәрек –сызбалар
Постер салу
Жетек сұрақтар
Проблемалық сұрақтар
Мәнерлеп оқу
Ауызша баяндау
Әңгімелеу
Диалог
Мәнерлеп оқу
Топтық әңгіме
Сөздік жұмысы
Мәнерлеп оқу
Ауызша баяндау
Диалог
Мәтінмен жұмыс
Талдау
Сұрақ
Жауап
|
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
Бұқар жыраудың өмірі мен шығармалары туралы толық мәлімет алады;
Жырау мен жыршының айырмашылығын біледі;
Жырау, оның негізгі ерекшеліктерін біледі;
Толғауларын оқи отырып, өмір, оның мәні туралы ой түйеді;
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
XVIII ғасырдағы тарихи – әлеуметтік жағдайлар туралы біледі;
Бұқар толғауларының маңызын таниды;
Жыршы, жырау, толғау туралы түсінік алады;
Қазақ халқының жоңғар басқыншыларына қарсы күресі туралы тарих пәнінен қосымша мәлімет алады.
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
Шал ақынның өмірі мен шығармалары туралы толық мәлімет алады, оның әдебиетегі орнын таниды;
Толғауды нақышына келтіріп мәнерлеп оқуға үйренеді.
Толғаудағы негізгі түйінді, ойды табуға дағдыланады.
Толғаудың негізгі ерекшелігін таниды;
Толғаудың мазмұнына сәйкес сурет салып, постер қорғауды үйренеді;
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
XIX ғасыр әдебиеті, XIX ғасырдағы тарихи – әлеуметтік жағдайлар; осы ғасырдағы қазақ халқының өмірдегі елеулі оқиғалар, олардың әдебиеттегі көрінісін таниды;
Осы ғасырдағы әдебиеттегі басты өнімдер, осылардың шығармаларының мазмұнын таниды, маңызын біледі
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
Махамбет шығармалары, олардың тақырыптары, негізгі идеялық сарындарын таниды;
Махамбет жырларының халықтық негізін таниды;
Геосизм туралы түсінік алады;
Дыбыс қайталау, әсірелеу туралы ұғымдарын кеңейтеді;
Риторикалық сұрау, оларды ң поэтикалық мәнін ұғады;
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
Тарихи жырлардың ерекшеліктеріне сипаттама бере алады;
Жырдағы кенесары бейнесін таниды;
Ақынның тарихи оқиғаларға көзқарасын таниды;
Нысанбай жырау жырының жанрлық сипатын, ерекшеліктерін таниды;
Ы.Алтынсариннің қазақ мәдениеті мен әдебиетіндегі орнын таныдық;
XIX ғасырдың екінші жартысында Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы біледі;
Ы.Алтынсариннің поэзиясындағы жаңалық, көркемдік ерекшеліктер туралы біледі;
Абайдың өмірбаянымен толық танысады;
Ғылым, білім тақырыбындағы өлеңдерімен танысады;
Абайдың гуманистік, ағартушылық демократтық идеяларын таниды;
Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтарын біледі.
Ақынның тіл байлығы, өзіндік сөз саптасын таниды;
Өлең құрылысына талдай алады;
Абайдың реализмін таниды;
Әдебиет теориясы бойынша азаматтық лирика туралы ұғымы кеңейеді; Жазушының стилінің ерекшелігін таниды.
Поэмада ақыннның бүкіладамзаттың гуманистік көзқарасты негізге алғанын таниды.
Абай қарасөздерінің өзіндік ерекшеліктерін таныдық;
Абайдың қарасөздерінде қолданған әдістердің Батыс, орыс ойшылдарының қолданған әдісін таниды.
ХХ ғасыр басындағы оқу ағарту, баспасөз, мұсылманша оқу, оның маңызы туралы біледі;
«Серке», «Қазақстан», «Ешім даласы» газеттері, олардың қазақ қоғамының дамуында, қазақ әдебиетінің өркендеуінде атқарған қызметін біледі.
Жамбылдың өмірі мен шығармалары туралы мәлімет алады;
Жамбылдың ақындық айтыстың ірі шебері екенін таниды;
Жамбыл шығармаларының негізгі тақырыбын біледі;
Отансүйгіштік, елжандылық қасиеттері дамиды;
Ақын поэзиясындағы азаматтық сарынды, еліне деген сүйіспеншілікті, таптық қайшылықтарды суреттеудегі ақындық шеберлікті таниды;
Қазақтың оқыған зиялылары туралы Сұлтанмахмұдттың көзқарасын таниды;
«Алаш ұраны» өлеңіне талдау жасай алады;
1917-1956 жылдардағы тарихи қоғамдық –әлеуметтік жағдайлармен танысады; Тарихи білімі толығады; С.Сейфуллиннің шығармаларын таниды; Б.Майлиннің шығармаларындағы ауыл өмірінің өзгерістерін суреттеуіндегі ерекшеліктерін таниды; Ғ. Мұстафин синграмаларындағы тарихи кезеңдердің көркем бейнесін таниды;
Жазушының көлемді шығармаларын таниды;
«Қартқожа» романының тақырыбын, идеясын таниды;
Қартқожаның арман –тілегі арқылы жазушының нені көрсетпек болғанын біледі; |
Ойын жүйелі жеткізу арқылы
Тапсырманы орындаған кезде постер қорғау арқылы
Топтық бағалау, оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы анық сөйлету арқылы
Толғаудың идеясын ашу арқылы.
Абылай бейнесін ашу арқылы.
Толғауды тіл ерекшеліктеріне талдау арқылы.
Сабақтың тақырыбын ашу кезінде есту арқылы әсер алған құбылыстарын ақылдаса отырып, ойын ортаға салғызу, өзіндік пікір қалыптастыру кезінде;
Үзіндіні оқи отырып, сол кездегі әлеуметтік жағдаймен, кейіпкердің өмірге көзқарасымен байланыстыру арқылы;
Толғауда бейнеленген дәуірдің ерекшелік сипатын тану арқылы.
Тарихи жағдайларды, оқиғаларды байланыстырып айту арқылы;
Әдебиеттегі ақындардың шығармаларын талдау арқылы;
Д.Бабатайұлының шығармаларын талдау арқылы.
Тақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылы.
Тапсырманы орындаған кезде постер қорғау арқылы
Ойын жүйелі жеткізу арқылы
Поэманың мазмұнына сурет салу, сол суретті түсіндіру арқылы;
Дастанның тақырыбын, идеясын ашу арқылы;
Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармаларын постермен қорғау арқылы
Әңгімелерінің мазмұнын жүйелі баяндау арқылы.
Әңгімелерінің мазмұнына сай суреттерді әңгімелеу арқылы
АВС әдісін қолдану арқылы;
Абайдың өлеңдеріндегі негізгі идеяны табу арқылы;
Әрбір өлеңдегі оқи отырып, ол арқылы ойын білу арқылы;
Өлеңдегі негізгі идеяны постермен қорғау арқылы;
Әдебиет теориясы бойынша лириканың түрлерін тану арқылы.
Поэманың мазмұнын меңгеру арқылы;
Поэмадағы негізгі ойды метатану әдісі арқылы;
Қарасөздеріндегі Абайдың ойын жүйелеу арқылы;
Абайдың ақыл-нақылдарының қазақ мақал-мәтелдерімен үндестігін салыстыру арқылы;
Абай өлеңдеріндегі тәрбиелік арналарды саралау арқылы;
Тарихи жағдайларды, оқиғаларды байланыстырып айту арқылы;
Әдебиеттегі ақындардың шығармаларын талдау арқылы;
Д.Бабатайұлының шығармаларын талдау арқылы.
Ұлы отан соғысы жылдарындағы әдебиет, ондағы негізгі тақырыптарды жүйелеу арқылы;
Жамбылдың сатиралық өлеңдерінің мазмұнын ауызша баяндау арқылы;
Еліміздің ұлы отан соғысы жылдарындағы тарихи ерлігін көркем оймен өрнектеген қаламгерлер туралы ойтолғау арқылы;
Сұлтанмахмұдтың өмірін әңгімелесу арқылы;
Ақынның оқу-білімін, іздену, ақындық жолға түсуін баяндау арқылы;
Ақын лирикаларындағы тақырыптар, онда жырланған әлеуметтік мәселелерді табу арқылы;
Соғыстан кейінгі әдебиеттің даму саралау арқылы;
Соғыс жылдарындағы әдебиет, ондағы басты тақырып, басты-басты қаламгерлердің шығармаларын талдау арқылы;
«Әдебиет – өмір айнасы» тақырыбына ой толғау жазу арқылы;
Шығарма мазмұнын меңгеру арқылы; «Қартқожа бейнесінің халық мұңымен сабақтасып келуі» тақырыбында ой толғау арқылы;
Роман арқылы ХХ ғасыр басындағы саяси – әлеуметтік қайшылықтардың жан – жақты байланысуын тану арқылы;
|
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды.
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды.
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды.
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды.
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды.
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды.
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді.
Жиынтық баға қойылады
Өзін –өзі бағалайды
|
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Бұқар жырау туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Бұқар жырау туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Шал ақын туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен XIX ғасыр әдебиетіне шолу тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен М.Өтемісұлы. туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Нысанбай жырау туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Ы.Алтынсарин туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Абай Құнанбайұлы туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Абай Құнанбайұлы туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Абай Құнанбайұлы туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Абай Құнанбайұлы туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен XX ғасыр әдебиетіне шолу тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Ж.Жабаев туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен С.Торайғыров туралы тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен 1917-1956 жылдардағы қазақ әдебиетіне шолу тақырып
Слайд, тапсырма жазылған кесе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, интернеттен Ж.Аймауытов тақырып
|
1
1
1
2
2
2
2
1
1
1
1
2
2
2
2
2 |
9.01
11.01
14.01
18,21
23,25
28,30
4,6.02
8.02
11.02
13.02
15.02
18,20
22,25
27,1.03
2,6.03
15,18.03 |
Орта мерзім жоспары бойынша рефлективті есеп
Бұл сабаққа жаңа ұғымды жеңілдету үшін оқушылар АКТ модулі бойынша интертақтадан слайдты пайдаланады. Интернетттен тақырып мазмұнына сай мәліметтер ашып, іздене отырып жаңа мәліметтер алады.
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді, соның ішінде диалог, топтастыру, рөлге бөлу, драма, А.В.С, метатану, Венн диагграмасы, «РАФТ – 1», «РАФТ-2», семантикалық карта, концептуалдық кесте, кластер, «Синкуей» сратегияларын тиімді қолданады.
Сыни тұрғыдан ой қозғау арқылы лирикалық шығармалардағы кейіпкерлер іс-әрекетін бір –бірімен салыстыруды үйренеді, эссе жазу арқылы, мәтіннің мазмұнын суретпен бейнелеу, оны көркем тілмен жеткізу арқылы, мәтіннің мазмұнын суретпен бейнелеу, оны көркем тілмен жеткізу арқылы оқушы дарындылығы анықталады. Ес картасымен мәтінді талдайды.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру мен оқуда негізгі идеяны постер арқылы , слайд арқылы, эпизодтық жадына сақтауына бағыт берілді.
Білім деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау және білгенін жинақтауға баға қойылды
Осының нәтижесінде мынадай нәтижеге қолы жетеді:
- Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік алады;
- Басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылар түсінеді;
- Оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне мүмкіндік алады;
- Оқушылар білім деңгейінің қандай екендігін өзім де есепке алып отырамын;
- Мерсер (2000) айтқандай, білімді бірлесіп алуда тең құқылы серіктестер болып табылатынын сезінеді;
- Барнес (1971) айтқандай, сыныптағы, тіл қолданылысы оқушының білім алуына әсер ететінін ұғынамын және таланттылығы мен дарындылығын байқаймын;