Менің достарым Тәуелдеулі септеу.

 

Лексикалық тақырыбы:

Грамматикалық тақырыбы

Менің достарым

 

Тәуелдеулі септеу.

 

Жалпы мақсаттарыОқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату,бірін-бірі сыйлауға,адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға үйрету.
Оқыту нәтижесіДостарының  мінезі мен жақсы

қасиеттері жөнінде қысқаша баяндау; достары туралы жиі қолданылған сөздерді түсіну, жазу, қысқаша сөйлесу.

 

Түйінді идеяларАдал достық – алтыннан да қымбат.
ДереккөздерОқулық «Атамұра»2011 .Авторы Т.М.Артыкова  А.С.Жақанбаева
Көрнекіліктер мен жабдықтарОқулық,кесте,интербелсенді тақта,смайликтер,бағалау парақшалары,   флипчарт,маркер,суреттер.
Тапсырмалар             Ой шақыру

Адал достық – алтыннан да қымбат деген сөзді қалай түсінеміз?

I.                   Мағынаны ашу

  1. Жаңа сабақты түсіндіру
  2. Сергіту сәті
  3. Грамматикалық тапсырмалар
  4. Флипчарт қорғау

III. Ой қорыту

1.Бекіту

2.Қорыту

3.Бағалау

УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
3 минут1.Ұйымдастыру бөлімі

Сыныппен амандасу,смайликтердің көмегімен көңіл-күйін білу

Суреттердің көмегімен оқушыларды топқа бөліп отырғызу

Сәттілік тілеу

Суреттер арқылы оқушылар топқа бөлініп отырады.

Смайликтермен көрсетеді

4 минутҮй тапсырмасын сұрау,бекіту60 бет  Септіктер.ереже жаттау,екі сөзді септеу.
2 минут2. Ой шақыру

Адал достық – алтыннан да қымбат деген сөзді қалай түсінеміз?

Өз ойларын толық,нақты жеткізу.
10 минут3.Мағынаны ашу  Жаңа сабақты түсіндіру

Тәуелді септеу.

Зат есімдер тәуелденіп те,тәуелденбей де қолдана береді және септеледі.Сондықтан, тәуелденбей тұрған сөздердің септелуін жай септеу дейміз.Ал сөздердің тәуелденгеннен кейінгі септелуін тәуелді септеу дейміз.

Мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут4.Сөздікпен жұмыс    Сөз тізбегі

іс – дело

жолдастық-дружба

қадір-қасиет-уважение

оқу озаты

отличник учебы-

мінезі жұмсақ-мягкий характер

мінезі шапшаң-шустрый

қатты сөзге келмеу-не грубить

 

21-бет,1-тапсырма.Мәтінді оқыту,аударту

 

 

 

 

Сөйлемдер тізбегі.Жаңа сөздермен бірнеше сөйлемдер құрастыру

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқу,аудару.

 

3 минутСергіту сәтіОқушылар  «Бегемот » биін билейді.
5 минутГрамматикалық тапсырмалар

Мәтіннен зат есімдерді тауып,тәуелде

 

1-топ.Жолдас,бас,балабақша

2-топ.Сынып,Айдын,Айдос

3-топ. Мінез,көз,сөз.

5 минутФлипчарт қорғау

Топтар

1-топ. Диалог құрастыру.

2-топ. Мәтін құрастырады.

3-топ.Өз досының суретін салады.

5 минут

 

 

 

Қорыту. Кері байланыс

1.Бүгінгі сабақ ұнады ма?

 

4 минутБағалау.Оқушылар бірін-бірі бағалайды
1 минутҮйге тапсырмаДостық туралы мақал-мәтелдер жаттау

Сабақ    соңында сабақтың ұнағаны,ұнамаған жері және ұсыныстарын стикермен плакатқа жапсырады.