Жай сөйлем модулі бойынша қорытынды деңгейлік өздік жұмысы

Жай сөйлем  модулі бойынша қорытынды деңгейлік өздік жұмысы

(12 жылдық 5-экс. сынып)

Мақсаттары:  1.  Сөйлемнің түрлері модулі  бойынша олқылықты анықтау. 2. Ой белсенділіктерін дамыту. 3. Оқушыларды тапқырлыққа, өз бетімен жұмыс істей  білуге үйрету.

Сабақтың түрі: қайталау сабақ.

Сабақтың әдісі: оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі.

Көрнекілік: деңгейлік тапсырмалар таратылған парақтар, интерактивті тақтада табиғат суреті .

Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: а)Ұйымдастыру.  

Сабақтың  жоспарымен таныстыру.

  1. Деңгейлік тапсырмалар орындау (10 минут)
  2. Деңгейлік тапсырмаларды тексеру (5 минут)
  3. Жай сөйлем синтаксисі (10 минут)
  4. 4. Сурет бойынша хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдері бар мәтін құрастыру. (10 минут)
  5. Қорытынды (5 минут).
  6. Бағалау (3 минут).
  7. Үйге тапсырма (2 минут).
  8. Деңгейлік тапсырмалар орындау (10 минут)

1-  деңгей   — 5 ұпай = бағасы «3».

Сұрақтарға толық жауап бер.

  1. «Сөйлем» дегеніміз не?
  2. Сөйлемдер ____ түрге бөлінеді.
    3. Сөйлем соңына ______, _____, _______  тыныс белгілері қойылады.
  3. Жауап алу мақсатында сұрай айтылған сөйлем ______ сөйлем деп аталады.
  4. Айтушының көңіл-күйін білдіретін сөйлем ________ сөйлем деп аталады.

2- деңгей   — 5 ұпай  + 4 ұпай = 9 ұпай = бағасы «4».

Мына сөйлемдерге тиісті тыныс белгілерін  қой.

  1. Сен ауылға бардың ғой,иә
  2. Сөйлемді жазып шық
  3. Арман атасымен ұзақ әңгімелесті
  4. Кіммен сөйлесіп тұрғанымды білемін
  5. Отаным қандай кең байтақ, Астанам неткен тамаша

3- деңгей   — 9 ұпай  + 3 ұпай = 12 ұпай = бағасы «5».

1.Сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге  айналдыр.

Сұраулы сөйлемдер қандай сұрау есімдіктері мен сұраулық шылаулар арқылы жасалған?

 

 

Сұраулы сөйлемХабарлы сөйлем
1Мен  атама қашан барамын?
2Құстар қашан ұшып келеді?
3Сабақ  қашан басталды?
4Мұғалім мектепке  кімді шақырды?

 

  1. Хабарлы сөйлемдерге синтаксистік талдау жаса.

 

  1. II. Деңгейлік тапсырмаларды тексеру (5 минут)

Әр деңгейлік тапсырма тексеріледі.

Мұғалім дұрыс жауаптарын айтып тұрады .Оқушылар өз жұмыстарын тексереді.

Қолдарындағы деңгейлік тапсырмаларды бағалауға  арналған  кестеге  «+» немесе «-» белгілерін қойып отырады.

 

III . Жай сөйлем синтаксисі (10 минут)

МысалдарХабарлыСұраулыЛептіБұйрықты
 
1Жиналыс басталды ма
2Аспан шайдай ашық
3Бұл – Байжанның талай келген үйі
4Сізде де арман бар ма екен
5Қане, жігіттер аттарыңды қамдаңдар
6Сонша малға жерді қайдан таппақсың

 

7Баяндамашыға сұрақ бар ма
8Түн жым-жырт
9Ойбай-ау,кеше мен осылай деп пе едім
10Келші, қалқам менің қасыма отыршы
11Қандай тамаша көл
12Балам , жөніңді айтшы

 

IV.Сурет бойынша  хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдері бар мәтін құрастыру.

  1. Қорытынды.
  2. Бағалау.

VII. Үйге тапсырма. 249-251беттегі тест сұрақтарына жауап беру.