Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі
Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі
Сабақтың білімділік мақсаты:
бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау, сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан алған білімдерін шыңдау;
Сабақтың дамытушылық мақсаты: түрлі әдістерді пайдалана отырып оқушылардың тапқырлық,жылдамдық, есте сақтау қабілет терін арттыру,сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;
Сабақтың тәрбиелік мақсаты:
Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білім, білік дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, талдау, жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, оқулық, қосымша әдебиеттер, энциклопедия, анықтағыштар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Оқулықтағы 104- беттегі тапсырмаларды шарты бойынша орындау. Дауысты дыбыстардың жіктелуін сұрақ қою арқылы қайталау.
ІІІ.Жаңа сабақ: өздігінен білім алу. Ол үшін оқушылар оқулық, қосымша әдебиет, энциклопедия, анықтағыш материалдар мен бастауышта алған білімдерін ұштастырып кластер толтырады.
Тапсырма: 261- жаттығуды шарты бойынша орындау.Абай Құнанбаев жөнінде білімдерін еске түсіру.
Тапсырма: Семантикалық картамен жұмыс. Әр оқушыға таратылады.
Сөз | Дауы-сты | жуан | жіңішке | ашық | қысаң | Ерін-дік | езулік | дауыссыз | Қа-таң | ұяң | үнді |
О | + | + | + | + | |||||||
Т | + | + | |||||||||
а | + | + | + | + | |||||||
н | + | + |
Тапсырма: 265-жаттығу. Төмендегі берілген жұмбақтардың шешуі болатын дыбыстарға сипаттама беріңдер.
Тапсырма: Ақыл, кітап, ойлы, ауыл сөздеріне фонетикалық талдау жасау.
Тапсырма: Тек қана бір дауыссыздан басталатын сөздерден сөйлем құрастыр.
Үлгі: Жанат жазда жаяу жылдам жүреді. Біз-бақытты баламыз.
Бекіту: Венн диаграммасын толтыру
ҮІ. Үй тапсырмасы. 273- жаттығуды шарты бойынша орындау. Тақырып бойынша сөзжұмбақ, ребус құрастыру.
ҮІІ.Бағалау.
№ | Оқушының аты-жөні | өзін-өзі бағалау | Сынып бағасы | Мұғалім бағасы | Қорытынды баға |