«Талантты және дарынды балаларды анықтау» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
«Талантты және дарынды балаларды анықтау» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
Апта | Күні 19.01.2015 | |
Коучинг тақырыбы: | «Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары» | |
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІІ басылым – 50 бет. Мектептегі тәжірибе кезіндегі орындауға арналған тапсырмалар ІІІ басылым — 14 бет | |
Мақсаты: | Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі туралы мағлұмат беріп, әртүрлі жағдаяттар туғызу арқылы іс тәжірибеде жүзеге асырылуға бағыттау. | |
Оқыту нәтижесі: | Талантты және дарынды балаларды анықтау жайлы біледі, оның іс — тәжірибеде дұрыс қолдануды анықтайды. | |
Негізгі идеялар: | Флипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті), тапсырмаларға арналған ақ беттер, видеоролик | |
Психологиялық тренинг | «саяхатқа дайындық» | |
Топқа бөлу | Кеме түрлерін таңдау арқылы | 5 мин |
Тапсырмалардың түрлері: | Тапсырманы орындау барысында қолданылатын тәсілдер.( постер жасау, пікірлесу, ой бөлісу) | Уақыт |
№1 тапсырма | Дарынды баланың бойында қандай қасиеттер болу керек? | 5 минут |
Бағалау | Әр пікір құнды | 2 минут |
№2 тапсырма | Балалардың дарындылығын анықтау үшін қандай жұмыстар жасар едіңіз? /2 слайд/ | 5 мин |
Бағалау | Жоспар мазмұнына сай сағат тілінің бағытымен бағалау | 2 мин |
№ 3 тапсырма Менің атым Қожа | «Осы бейнесюжет жайында не айтасыздар?» «Қожа қандай бала деп ойлайсыздар?» | 5 минут |
№ 4 тапсырма | Дарындылығын анықтайтын бақылау сұрақтарына балл қоя отырып Қожаның кім екенін анықтаңыздар. | 5 мин |
Бағалау | Әр топтың пікірі құнды | 5 минут |
Сергіту сәті | Би қимылдарын қайталау | 2 минут |
№ 5 тапсырма | Өз сыныбыңызда бір оқушыны алып зерттеңіз | 5 минут |
Бағалау | Сіз оқушыңыздың жаңа бір қырын аштыңыз! | 1 минут |
Презентация | Дарындылық | |
№6 тапсырма Бейнежазба | Бейнежазба «Үнді фильмінен үзінді» | 10 минут |
Бағалау | Талқылау | 2 минут |
Рефлексия | Ойлаудың алты қалпағы | 5 минут |