«Талантты және дарынды балаларды анықтау» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
«Талантты және дарынды балаларды анықтау» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
| Апта | Күні 19.01.2015 | |
| Коучинг тақырыбы: | «Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары» | |
| Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІІ басылым – 50 бет. Мектептегі тәжірибе кезіндегі орындауға арналған тапсырмалар ІІІ басылым — 14 бет | |
| Мақсаты: | Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі туралы мағлұмат беріп, әртүрлі жағдаяттар туғызу арқылы іс тәжірибеде жүзеге асырылуға бағыттау. | |
| Оқыту нәтижесі: | Талантты және дарынды балаларды анықтау жайлы біледі, оның іс — тәжірибеде дұрыс қолдануды анықтайды. | |
| Негізгі идеялар: | Флипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті), тапсырмаларға арналған ақ беттер, видеоролик | |
| Психологиялық тренинг | «саяхатқа дайындық» | |
| Топқа бөлу | Кеме түрлерін таңдау арқылы | 5 мин |
| Тапсырмалардың түрлері: | Тапсырманы орындау барысында қолданылатын тәсілдер.( постер жасау, пікірлесу, ой бөлісу) | Уақыт |
| №1 тапсырма | Дарынды баланың бойында қандай қасиеттер болу керек? | 5 минут |
| Бағалау | Әр пікір құнды | 2 минут |
| №2 тапсырма | Балалардың дарындылығын анықтау үшін қандай жұмыстар жасар едіңіз? /2 слайд/ | 5 мин |
| Бағалау | Жоспар мазмұнына сай сағат тілінің бағытымен бағалау | 2 мин |
| № 3 тапсырма Менің атым Қожа | «Осы бейнесюжет жайында не айтасыздар?» «Қожа қандай бала деп ойлайсыздар?» | 5 минут |
| № 4 тапсырма | Дарындылығын анықтайтын бақылау сұрақтарына балл қоя отырып Қожаның кім екенін анықтаңыздар. | 5 мин |
| Бағалау | Әр топтың пікірі құнды | 5 минут |
| Сергіту сәті | Би қимылдарын қайталау | 2 минут |
| № 5 тапсырма | Өз сыныбыңызда бір оқушыны алып зерттеңіз | 5 минут |
| Бағалау | Сіз оқушыңыздың жаңа бір қырын аштыңыз! | 1 минут |
| Презентация | Дарындылық | |
| №6 тапсырма Бейнежазба | Бейнежазба «Үнді фильмінен үзінді» | 10 минут |
| Бағалау | Талқылау | 2 минут |
| Рефлексия | Ойлаудың алты қалпағы | 5 минут |