Допты беру тәсілдері

 

Сабақтың тақырыбы:       Допты беру тәсілдері

Сабақтың мақсаты:          Ойын әдіс тәсілдерін үйрету, допты беруді жетілдіру,

жолдастық және ұжымдық сезімдерге тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар:            баскетбол доптары, ысқырғыш, секіртпе жіп (скакалка)

Өтетін орны:                     спорт зал

МазмұныМөлшеріӘдістемелік нұсқау
І

1

 

2

3

 

 

 

 

 

 

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Дайындық кезені

Сапқа тұру, рапорт беру, сәлемдесу. Түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру

Оңға-солға бұрылу

Жүру, жүрістің түрлері

-қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен жүру,

-қолды тіке жанға созып, өкшемен жүру,

-қолды бүйірге таянып, табанның сыртқы қырымен жүру,

-қолды бүйірге таянып, табанның ішкі жанымен жүру,

Спорттық адыммен адымдап жүру

Алаңды айналып жүгіру

-оң жақ бүйірмен ілеспелі адыммен, қолды иық буынынан алға айналдыра жүгіру,

-қолды иық буынынан артқа құлаштай сермей, сол жақ бүйірмен тіркеме адыммен адымдай жүгіру,

-арқаны алға беріп,бір жақ иықтан артқа қарап жүгіру,

-ирек сызықпен жүгіру (змейка)

-тізені сәл бүгіп, қолды тізеге, ирек сызық жасай жүргізу,

Жүріп келе жатып, бір саптан 2 немесе 3 қатарға тұру

-Б.Қ. Аяқ иық кеңдігінде, екі қолды тік жоғары көтеру. 1-оң жанға иілу, 2-б.қ,

3-сол жанға иілу, 4-б.қ.

-Б.Қ. Аяқ иық кеңдігінде, қол тіке жоғары 1-3жанға иілу, бір мезгілде тізеден бүгілген аяқты жанға көтеру. 2-4 б.қ.

-Б.Қ.Аяқ иық денгейінде, қолды шынтақтан бүгіп кеуде тұсында ұстау.1-3 артқа бір адым жасап отырып, кеудені қарсы қапталдан артқа бұру, 2-4 б.қ.

-Б.Қ.Бір тізерлеп, екінші аяқты жанға созып

қолды тік жоғары көтеру. 1-3 оң (сол) жанға иілу, 2-4 б.қ.

-Бір орында секіру, (секіртпе жіппен)

15′

 

 

3-4 рет

 

 

 

10-15м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2х4

 

 

2х4

 

 

2х4

 

 

 

2х4

 

Оқушы дайындығы

нақты, қысқа, түсінікті.

 

 

Тік жоғары созылу,

алақан ішіне қарайды

 

 

 

 

 

 

құлаштай сермей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

секіртпе жіпті кере тарту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МазмұныМөлшеріӘдістемелік нұсқау
ІІ

1

2

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

6

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Негізгі бөлім

Кеудеден допты екі қолмен беру.

Допты иықтан бір қолмен беру.

 

-қарама-қарсы тұрып, допты біріне-бірі бір адым жасау арқылы иықтан бір қолмен беру,

-допты бір аяқпен тұрып, қағып алу-беру,

-оң аяқпен тұрып, сол жақ бүйірден доп беру

-сол аяқпен тұрып,оң жақ бүйірден доп беру

-оң аяқпен тұрып, тіке қарай доп беру

-сол аяқпен тұрып, тіке доп беру

-оң аяққа тұрып, оң жақ бүйірден доп беру

-сол аяққа тұрып, сол жақ бүйірден доп беру

Ортада бір оқушы, қалғандары шеңберді айналаса орналасады; ортадағы ойыншыға доп беріледі, ол басқа бір оқушыға беріп, соның орнына барып тұрады.

Қарама-қарсы қозғалыста допты екі қолмен кеудеден беру.

Эстафета. Оқушыларды 2 топқа бөліп, кезектесе жүріп жұмыстану. 2 лекке тұру, әр лектің алдына қарама-қарсы өз командасынан 1 оқушы қолына доп ұстап тұрады. Лектен жүгіріп шыққан оқушы кілт тоқтайды, қарсы тұрған оқушы қолындағы добын тоқтаған оқушыға береді, өзі лектің соңына тұрады.

 

 

х х х                      х                        х

 

 

Үштікте доп беру

-жұмыс жасау әдісі:

 

 

х                   х

 
х

х

х

 

 
Екі жақты ойын

Мазмұны

25′

 

 

 

1′-2′

 

45»

45»

 

45»

45»

45»

45»

45»

 

 

 

2′-3′

 

 

2′-3′

 

 

 

 

3′

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2′-3′

 

 

 

 

 

 

 

6′-7′

Мөлшері

 

доп кеуде тұсында;

доп алақанда, қолды алға созу

 

 

допты оң, сол жағына, жоғары-төмен беру

 

 

 

 

 

 

 

барлығы бір-бірден допты  беріп шығады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х        — ойыншы

— ойыншының қозғалысы

— ойыншының доппен қозғалысы

— доп

 

 

 

 

 

х        — ойыншы

— ойыншының қозғалысы

— доп

 

 

қысқартылған ережемен

Әдістемелік нұсқау

ІІІ

 

1

 

 

2

Қорытынды бөлім

 

Оқушылардың білімін жүйелеп, үштікте екі қолмен доп беруді көрсету арқылы бағалау.

 

Сапқа тұру:

-көңілді аудару жаттығулары

 

-Үйге тапсырма

 

5′

 

2′

 

 

 

2′

 

1′

 

 

 

 

 

 

 

 

Ш. Ж. К. К.