Допты алып жүріп, кеудеден екі қолмен беру.

Ашық сабақ

Спорт ойындары бөлімі  (баскетбол)

Тақырыбы: Допты алып жүріп, кеудеден екі қолмен беру.

Мақсаты: а) Білімділік. Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талаптардың  игерту, ойын тәсілдерімен. Қорғану әдістерімен таныстыру

ә) Тәрбиелік. Қарсыласын сыйлауға, өзара достыққа тәрбиелеу .

б) Дамытушылық. Қозғалыс мүшелерін, қол, саусақ, аяқ қимылдарын дамыту.

Міндеттері: 1. Қозғалыс сапасын кешенді дамыту

  1. Шеңберді айнала допты алып жүру әдісін қайталау
  2. Допты алып жүріп,кеудеден екі қолмен беру әдісін үйрету

Құралдар: баскетбол доптары, ысқырғыш, плакат, секундомер

 

Дайындық кезеңі 12 – 15

Сабақтың жеке міндеттеріҚұрылымы Мөлшер Методикалық нұсқаулар
1.Сабақтағы оқу қызметіне түсінік1.Сапқа тұру, рапорт, сабақ міндеттерін хабарлау11.Оқушылардың сыртқы сипаттарына, көңіл – күйлеріне көңіл бөлу. Оқу тапсырмаларын сапалы орындаған бірнеше оқушы бағаланатыны хабарланады.
2.Сабақта өлілген қозғалыс түрлерін есте сақтау қабілетін дамыту2.Бір орында тұрып айналуНақты команда беру
3.қозғалыс тірегінің дұрыс қалыптасуын қатаң бақылау3.Жүру :

А) қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен жүру

Ә) қолды жанына ұстап, өкшемен жүру

Б) қолды белге қойып, аяқтың сыртқы жағымен ішкі жағымен жүру

1-2А) қолды бүкпей түзу ұстау

Б) басты түзу, арқылы тік ұстау

В) басты көтеріп, тізені сәл бүгу.

4.

Жылдамдықты дамыту

4.Шеңбер бойымен жүгіру

А) оң жағымен

Ә) сол жағымен

Б) Артқа қарап жүгіру

Арнаулы жүгіру жаттығулары

А) тізені жоғары көтеріп жүгіру

Б) аяқты алға соза жүгіру

30

 

 

2*15м

 

 

2*15м

4. Қолды артқа айналдыра сермеу.

А) тізені жоғары көтеру

Б) жауырынды түзу ұстап,басты тіктеу

В)  жүрелей отырып секіру

Г) төрт тағандап жүгіру

Д) қарғу

2*15м

2*15м

1*15м

В) қол – аяқ қозғалысының бірізділігін қалағалау

Г) тізені жоғары көтеріп , қолды артқа сермеу

5. Ұжымдық қатынас дағдыларын қалыптастыру5.Сапқа бір бірден тұру, жалпы дайындық жаттығулары5.Санау арқылы жүргізу
6.Білек жаттығулары6. Саусақтар айқастыра өзіне қарай айналдыру6.Жай санау арқылы жүзеге асады
7. қолды қозғалту қабілетін дамыту7.Саусақты айқастыру Қ.Ж – қолды бүгу

1) қолды алға созу

2)Қ.Ж

3)Қолды жоғары созу

4) Қ.Ж

4-5р

 

 

 

 

4-5р

7.Білек жаттығуын сауатты жасауын қадағалау
8. қол қабілеті қозғалысы қабілетін дамыту8. Жұмулы жұдырықты жанға созу

1-4 Білекті алға созып айналдыру

1-8 Білекті артқа созып айналдыру

8.Допты алып жүруде қажетті жаттығуларды көрсету
9. қолмен  аяқ өозғалысы қабілетін дамыту9.Қ.Ж Қолды бүгіп алға ұстау

1 – сол аяқта адымдай жүріп, солға бұрылу

2 – оң жаққа да солай

 

7-10р

 

Қ – 7р

9.Тізені дұрыс бүгу
10. оқушылардың өзіндік жұмысын  тексеру10. а) Қолды бүгіп жазу

Б) Шалқалай жатып, денені көтеру, қолды желкеге қою

Ұ-15р

Қ-10р

10 а)Қол жаттығуларының сауатты орындалуын қадағалау

Б) аяқты түзу ұстап, аяқ ұшын алға  созу

Негізгі бөлім 28 — 30
11.өткен тақырыпты қайталау11.Допты шеңбермен алып жүру тәсілін қайталау-4-511.дайындалған оқушының сабақ элементтерін көрсету
12. оқушылардың жаңа тақырыпты  түсінуі12. допты алып жүріп кеудеден екі қолмен беру

А) допты алу – берудің тәсілдерін қолық түсіндіріп көрсету

Б) дайындық кезіндегі оқушының жіберген кемшілігін дер кезінде түзету

12. допты алып келе жатып тоқтаған кезде , өзін өзі қадағалау қабілеттерін дамыту . оқушылардың  білекпен жұмыс жасау дағдысын күшейту
Қорытынды бөлім 5 – 7
13. оқушылардың психологиялық эмоциялық көңіл – күйлерін бірте бірте азайту. Ең ынталы оқушыларды мадақтау13.Бір қатарға сапқа тұру, шеңберді айналып жүгіру , жүру  «Кім жылдам байқағыш»ойыны13.Демалуын қалыпқа келтіру . орыстың ұлттық ойыны «Қарға мен торғай»
14. оқушылардың оқу қызметін

Қорытындылау және бағалау. Үй тапсырмасын беру

14. Сапқа тұру, жүрек ағымын тексеру. 89 – 90 б күш дамыту жаттығулары14. оқушылардың табысын журналға баға қою барысында атау.