Баспен тұру,күшпен қолға көтерілу.Ағашаттан секіру. 125см.биіктігі.

 

Сабақтың тақырыбыБаспен тұру,күшпен қолға көтерілу.Ағашаттан секіру. 125см.биіктігі.
VІІСабақтың мақсатыа)ақпараттықттықСабақтың  мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін меңгерту.
ә)коммуникативтттвиКоммуникативтікӨз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру.
б)проблем шешуГимнастиканың  тәрбиелік мәніне назар аудару,өмірде қолдана білу. ааааударуаааааауаударуаудару,ұйымшылдыққатәрбиелеу.ттттәрбиттттпаапаатәрбиелеу
VІІІСабақтың типіЖаңа білімді қалыптастыру сабағы.
ІХСабақтың әдісіЖеке және жалпы жұмыс жасау, жан — жақты түсіндіру.
ХҚұрал-жабдықтарЫсқырық, секундамер, гимнастикалық төсеніш.
КезеңСабақтың мазмұныУақыт, мөлшерӘдістемелік ескерту
 1Оқушыларды сапқа тұрғызу. Спорттық киімдеріне назар аудару.
 2Сыныпты түгелдеу.1 минСебепсіз оқушыларды анықтау.
3Кезекшінің баяндамасын қабылдау. 

1 мин

Баяндамабергенде сынып түзу тұруына көңіл бөлу
4Бір орында сапта орындалатын жаттығулар,оңға, солға, кері бұрылуды орындау. Бір орында жүру. 

5-6 рет

 

Бұрылыстарды дұрыс орындауын қадағалау
5Қозғалмалы бой жазу жаттығулары

— Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру.

— Екі қол белде өкшемен жүру.

— Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру.

— Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

— Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру.

— Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру.

— Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру.

— Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.

— Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

— Екі қол тізеде,  толық отырып жүру.

— Отырып секіре жүру.

— Дем алу,дем шығару.

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5рет

 

 

2-3рет

 

5-6рет

 

4-5рет

 

 

 

4-5рет

Денені тік ұстау,аяқ
 ұшымен, өкшесімен, сыртқы, ішкі қырымен жүруін ескерту.

Оң және сол бүйірмен жүгіруін ескерту.

Алақанға аяқтың ішкі, сыртқы қырының, өкшенің тиюін ескерту.

Отырып жүру, жүгіруін ескерту.

6Саптағы бой жазу жаттығулары

-Саппен келіп бірнеше қатарға тұру.

— Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру.

— Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.

-Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру.

-Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу.

— Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу.

— Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені  бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу.

— Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру.

— Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру

— Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру.

— Дем алу, дем шығару.

Аяқ иық көлемінде

Қатарға дұрыс тұруын ескерту.

Қолды белге ұстауын ескерту.

Дұрыс иілулерін ескерту.

Қолдың Аяққа тиюін ескерту.

Арқы тізенің бүгілмеуін ескерту.

 

Аяқтың қолға тиюін ескерту.

Тізені дұрыс айналдыруын ескерту.

Н

Е

Г

І

З

Г

І

 К

Е

З

Е

Ң

 

 

Саппен кезектесіп ұзыннан жатқан гимнастикалық төсеніште алға төрт рет, артқа төрт рет домалау

 

 

Сап бойынша ,алға екі рет және артқа бір рет домалап баспен тіреліп тік тұру арқылы,күшпен қолға итеріліп көтерілу.

 

Ұзыннан тұрған биіктігі 125 см кіші ағаш аттан аяқты ашып секіру.

30 минут

 

 

2-3 рет

4-5рет

 

 

7-8 рет

 

   

 

Домалаған кезде аяқты жинап түсу.

 

 

 

Денені және аяқты  бүкпей түзу ұстау.

 

Екі қолмен тіреліп итерілу, жерге түскен кезде аяқты бүгіп, денені тік ұстап жерге түсу.

 

қорытынды

кезең

1Сабақты қорытындылау.3 минутТүгел тыңдауын қадағалау.
2Оқушыларды бір сапқа  тұрғызу, тыныс алу жолдарын қалпына келтіру.Толық сапқа тұруларын қадағалау
3Үйге тапсырма беру.Үй тапсырмасын тыңдауын қадағалау
4Оқушыларды бағалау,мақтау,мадақтау.Сабаққа қатысуына байланысты бағалау
5Сабақ аяқталды, сау болыңдар.Оқушылармен         қоштасу.Түгел қоштасуын қадағалау.
6Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан шығару.Бір саппен шығуын қадағалау.