Төменгі сөреден шығу техникасы Жүз метрге жүгіру әдісі
Сабақтың тақырыбы:
Төменгі сөреден шығу техникасы
Жүз метрге жүгіру әдісі
Сабақтың мақсаты:
- Төменгі сөреден шығу техникасымсен жүз метрге жүгіру техникасын үйрету арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту
- Жылдамдық, ептілік, икемділік, шыдамдылық дене сапалық қасиеттерін жылдамдық, күш, ептілік дамыту
- Дене тәрбиесі сабағында ұжымшылдық, адамгершілікке, эстетикалық, еңбек тәрбиесіне баулу
- Осы дене жаттығулары арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту
Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонцтрациялау әдісі
Сабақты өткізу әдісі: Жаппай, топтық кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу
Сабаққа ткеректі құрал-жабдықтар: Ысқырық, жалауша, секундомер
р/с | Сабақтың мазмұны | мөлшері | Әдістемелік нұсқаулар |
І. кіріспе бөлімі 10-15 мин | Оқушыларды сапқа тұрғызып, кезекшіден мәлімет алып, сәлемдесем. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып түсіндірем. Оңға, солға бұрылу арқылы оқушылардың дайындығын тексерем. Спорт алаңының немесе квадраттың бойымен жүру жаттығуын жасатам. 1. Қол жоғарыда аяқтың ұшымен жүру. 2. Қол иықта аяқтың өкшесімен жүру 3. Қол белде аяқтың сыртқы қырымен жүру 4. Қол артта аяқтың ішкі қырымен жүру 5. Спорттық қадаммен жүру
Жүгіру жаттығуларын жасату 1. Оң бүйірмен қолды алға айландырып жүгіру 2. Сол бүйірмен қолды артқа айландырып жүгіру 3. Арқамен сол иықтан қарап жүгіру Спорт алаңын жеңіл жеңіл жүгіріспен 1 айналым жүгіру Қозғалыста демалыс жаттығуын жасату. Үш қатарлы сапқа тұрғызып жалпы дамыту жаттығуын жасату 1. Бастапқы қалып негізгі тұрыс 1 дегенде қолды жоғары көтеріп сол аяқты артқа қойып шалқаю 2 дегенде бастапқы қалып 3-4 тура солай оң аяқ. 2. Б.қ. а.и.д қол белде басты 1-4 оңға, 1-4 солға айналдыру 3. Б.қ.а.и.д қол иықта 1-4 алға, 1-4 артқа айналдыру 4. Б.қ.а.и.д қол белде белді 1-4 оңға, 1-4 солға айналдыру 5. Б.қ.а.и.д қол тізеде тізені 1-4 оңға, 1-4 солға айналдыру. 6. Б.қ негізгі тұрыс қол белде 1-4 оң аяққа, 1-4 сол аяққа, 1-4 қос аяқпен секіру Демалыс жаттығуын жасату 1. Аяқты артқа сілтеп жүгіру 2. Тізені көтеріп жүгіру
| 1 мин
1х10м
1х10м
1х10м
1х10м
1 айналым
1х15м
1х15м
1х15м
400м
3-4 рет
3-4 рет
5-6 рет
3-4 рет
3-4 рет
1-2 рет
2х20м 2х20м
| Оқушылардың сапқа дұрыс тұруын қадағалау. Сабақты уақытында ұйымдастыру
Қолдың ұшына қарап созылу. Денені тік ұстап жүру. Жаттығуды дұрыс орындауын қадағалау
Спорттық қадамның техникасын көрсету
Қолды барынша кең айландыру
Арақашықтық сақтау Жүгіру техникасын көңіл бөлу
Барынша шалқаю
Көзді жұмбау
Иықты кең айналдыру
Жаттығудв дұрыс жасауын қадағалау Барынша биік секіру
Берілген жаттығуды дұрыс орындауын қадағалау. |
ІІ. Негізгі бөлім 25-30 мин | Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету. 1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады. «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді. 2.Жүз метрге жүгіру. Жүз метрге жүгіру 4 фазадан тұрады. v Сөреге тұру v Сөреден шығу v Берілген қашықтықты жүгіру v Мәре сызығынан өту «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.
|
Оқушылардың сөреге дұрыс тұруын қадағалау және итеретін аяқтарын алға қойығанын қадағалау.
Оқушылардың «жүгір» деген бұйрық бойынша жүгіруін қадағалау.
Сөреден дұрыс шығып берілген қашықтықты тоқтамай жүгіріп өтуін қадағалау. Әр оқушы өз жолымен жүгіруін қадағалау. | |
ІІІ Қорытынды бөлім 3-5 мин | Оқушыларға қозғалыста демалыс жаттығуыг жасатып, сапқа тұрғызып,саабақты жіберген кемшіліктері мен жеткен жетістіктерін айтып бағалап, үйге тапсырма беріп қоштасу | Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа келуін қадағалау |