Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия  сыныптары бар»

№8  жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Сыныбы:  2 «а»                Пәні: математика

Бастауыш сынып мұғалімі:   Кощанова Айна Канаевна

Сабақтың тақырыбы           Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік  қасиеті
Сабақтың  жалпы мақсатыСанды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік  қасиеті арасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығару түсінігін  қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Әдіс-тәсілдерАКТ-ны пайдалану, СТО, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс Қайталау
Күтілетін нәтижесіӨз бетінше қорытынды жасай алады.

 

Уа-қытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіДерек көздер,  көрнекілік-тер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіредіГүлдер
 

2

2 минТопқа бөлу

Оқушыларды  құстың макеттері арқылы  4 топқа бөлу

Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.Көгершіндердің макеттері
31 минБүгінгі  сабақтың критерийлерімен таныстыру

Қызығушылығын оятуМиға шабуылМағынаны тануОй толғауБелгі бойынша іздеуСынақтан  өткізу
 1 ұпай4 ұпай1 ұпай3 ұпай5 ұпай2 ұпай
Бағалау шкаласы

«5»-15 ұпай

«4»-10 ұпай

«3»- 5 ұпай

 

4

2 минІ.Білу

Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

Бағасы, саны, құны, шамалары арасындағы тәуелділіктің қандай айырмашылығы бар?

Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазадыплакаттар
55 минІІ. Түсіну

Миға шабуыл

  1. Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік  қасиеті арасындағы тәуелділіктәсілдері деген не?
  2. Көбейту деп нені атайды?
  3. Бөлу деп нені атайды?
Оқушылар  сұрақтарға жауап береді.
 

6

3 минІІІ. Мағынаны тану

Кестемен жұмыс

Есептер шығару

Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіредісызба
75 минIV. Қолдану

Ойтолғау

Ұжымдық жұмыс.  № 1 Санды көбейтіндіге көбейту үшін ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке көбейтуге болады.

5*/3*2/=30

2 тапсырма есептерді салыстыр және шығар

1/    /3*2/*5=30

2/    3*/2*5/=30

3/     /5*4/*2=40

№ 3. Өрнекті жаз мәнін тап

1/   /2*4/*2               2/   /6+3/*7

3/   36+/81:9/            4/   7*6-24

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып,есептер шығаруқалай құралғаны жайлы айтады.

 

810 минV Талдау

 «Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

Ауызша түсіндіру қалай құрылған.

№ 5.  Тура теңсіздіктерді теріп жаз

8 ∙ 7  * 7 ∙ 8

9 ∙ 7  * 7 ∙ 9

№ 6                48*8:6

№ 7

/36+27/:9= 7

9*4= 36:6= 6

Жеке жұмыс

Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

910 минVІ. Жинақтау

 «Сынақтан өткізу» әдісі

8 тапсырма Қалдықпен дұрыс бөлінген ба тексер?

9 тапсырма 3*60=180  секунд

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды.

Сурет

А4 парақшалары

102 минVІІ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

1.      Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

2.      Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?

3.      Бұл сен үшін неге қиын болды?

4.      Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады

Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

А4 парақшалары
112 минVІІІ. Бағалау

10 тапсырма

Ауданы да 3 есе артады.

Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарадыБағалау парақшалары
 

12

1 минІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

«Кесте» тақырыбы б\ша іздену

№5,10  амалдарды орындау, теңдеуді шешу

Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа  көбелек пішіндес стикерді жапсырады.стикер