«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

 

 «Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

Сабақтың  тақырыбы«Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

 

Мақсаты«Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің  мақсаттарымен ,әр түрлі әдіс-тәсілдерімен,негізгі түсініктерімен танысу және оларды  практикада қолдануға бағыттау

 

Күтілетін нәтиже«Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің әр түрлі әдіс-тәсілдері туралы біледі,оларды оқу процесінде мақсатты түрде қолданады.

 

Түйінді  идеясыСын тұрғысынан ойлау

 

ДереккөздерФлипчарттар,маркерлер,әр түсті стикерлер,парақтар,видеороликтер

 

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдеріУақытыКоучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері

 

Сәлемдесу2 минКоуч тақырыппен  және оның мақсатымен таныстырады

 

Сергіту сәті (эмоционалдық көңіл-күй қалыптастыру)

 

7 минОйын

Сағат тілі бойынша танысу

Топқа бөліну2 минКонфет  үлестіру
Шақыру10 минӘдіс «Идеялар мен түсініктер себеті»

 

Модуль туралы сұрақтар жазылған слайд

Сұрақтар:

1) Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз?

 

2) Блум таксономиясы туралы не білесіз?

 

3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай тәсілдерін білесіз?

 

Топта талдап, дәйексөздерді стикерге жазу және постерде бейнеленген себетке салу керек.

 

Рефлексия3 минОйлау дағдыларына байланысты түйінді сөздер. Сіздің сөздеріңізден сын тұрғысынан ойлауды:    талқылау, проблемаларды шешу процесі ретінде және тиімді рефлексивті тәсіл ретінде анықталуы керек.

 

Теориялық материал10 минПрезентация  (Сын тұрғысынан ойлаудың әр түрлі анықтамалары)

 

Топпен жұмыс10 минӘр топқа танысу үшін материалдар беріледі, сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасы туралы кластер жасау. Спикер жұмысты қорғайды. Тәсіл «Кластер-жүзім шоғы»

 

Рефлексия2 мин«2 жұлдыз,1 тілек тәсілі» бойынша көрші топтарды бағалау

 

Сергіту сәті2 минБи

 

Топпен жұмыс10 минӨткен оқиғалар тізбегін хронологиялық тәртіппен орналастыру.Логикалық тізбек  жасау. («Шатасқан логикалық тізбек» тәсілі бойынша торт дайындау)

 

Рефлексия10 минОсы тәсілді сіз сабағыңызға қалай қолданар едіңіз? Сіз онан қандай нәтиже күтесіз? Бұл тәсілді қаншалықты тиімді деп ойлайсыз? Бұл тәсіл  қандай дағдылар мен икемділіктерді жетілдіруге көмектеседі?

 

Ақпараттық материал5 минБлум таксономиясы

 

 

Топпен жұмыс15 минФлипчартте тапсырма орындау.

Блум таксономиясы  бойынша берілген сұрақтарды талдаңыздар.

 

1) Сусыннан босаған ыдыстардың (баклажка) пайдасы бар ма?

 

2) осы ыдыстардан жасауға болатын бұйымдардың тізімін жазыңыз.

 

3) Осы бұйымдардың қайсысын сіз тұрмыста көбірек пайдаланасыз?

 

Рефлексия5 минСұрақтар мен тапсырмаларды орындауда сізде қандай қиындықтар болды?

 

Рефлексия10 мин«Бұрыштар тәсілі» бойынша 2 топтың бірі модульді жақтап,екіншісі даттайды,ал 3-топ тыңдай отырып таңдау жасайды.