Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары

 

Коучинг  жүргізуге  арналған жұмыс жоспары

 

Коучингтің жалпы мазмұны:

1.Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы туралы заманауи бай білімді игеруі.

2.Мұғалімдердің құзыреттілігін жетілдіру және өз әріптестерінің кәсіби дамуына ықпал етуі үшін коучинг және тәлімгерлік тәжірибесін қалыптастыру.

 

Коучинг мақсаты:

Әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқу саласындағы зерттеулер туралы кәсіби пікір алмасу;

Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін бағалау (жиынтық және формативтік) тиімділігін қамтамасыз етуде әріптестерге көмек көрсету;

Оқушы жетістіктері, даму қарқыны және оның қалыптасуы мен дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсыну;

Мұғалімдерді оқыту, оларды мектептегі Lesson study-ге тарту мәселелері бойынша мұғалімдер тобымен кәсіби әңгіме;

Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығының қарқынды жұмыс істеуіне ықпал ету, оқыту тәжірибесін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізілуіне ықпал ету;

Мектеп мұғалімдерінің практикасын дамыту мақсатында инновациялық оқу тәжірибелерін зерттеу және бағалау.

 

Міндеттері:

Бағдарламаның негізгі идеялары туралы рефлексивтік ойлау;;

Өзінің педагогикалық тәжірибесі туралы ойлану;

 

 

 

Іс-шара атауымерзімімазмұныформасыресурстарКүтілетін нәтиже
1Мектеп әкімшілігінен әңгімелесу 27.08Коучинг пен тәлімгерлік туралы жоспармен таныстыруСұхбатОрта мерзімді жоспардың бекітілуі
2Коучингке қатысатын шығармашыл мұғалімдерді анықтау 29.09Коучинг пен тәлімгерлік туралы түсінік беруСұхбат,жазбашаНұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме материалдарӘріптестерге кәсіби қолдау көрсетуге дайын болу
3Коучингке қысқа мерзімді жоспар жасау 2.09«Мұғалімге арналған нұсқаулықты» басшылыққа алу
41 коучинг

1.Заманауи оқыту әдістемелерінің негізгі 7 модулі.

 

 6.09Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру.Әңгімелесу

 

 

 

Топтық жұмыс.

Сауалнама.

Фотоаппарат, видеокамера, маркер,постер, ИТМұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады.

7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады.

Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді.

52 коучинг

Сабақтың интерактивті және инклюзивті болуын қамтамасыз ету жөніндегі мұғалімдер коучингісі

 20.09Әңгімелесу факторы.Сұхбат,

жазбаша,

видеороликті талдау

 

Үлестірме материалдар, «Мектептегі тәжірибе кезінде орындауға арналған тапсырмалар»
63 коучинг

1«Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

2.Блум танымдық таксономиясы.

 27.09Диагностикалық карта. Есептеу парағы, бағалау критерийлері.Топтық жұмысҮлестірме материалдарСыни тұрғыдан ойлау – сындарлы ойлау.Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.