Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Коучингтің жалпы мазмұны:
1.Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы туралы заманауи бай білімді игеруі.
2.Мұғалімдердің құзыреттілігін жетілдіру және өз әріптестерінің кәсіби дамуына ықпал етуі үшін коучинг және тәлімгерлік тәжірибесін қалыптастыру.
Коучинг мақсаты:
Әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқу саласындағы зерттеулер туралы кәсіби пікір алмасу;
Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін бағалау (жиынтық және формативтік) тиімділігін қамтамасыз етуде әріптестерге көмек көрсету;
Оқушы жетістіктері, даму қарқыны және оның қалыптасуы мен дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсыну;
Мұғалімдерді оқыту, оларды мектептегі Lesson study-ге тарту мәселелері бойынша мұғалімдер тобымен кәсіби әңгіме;
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығының қарқынды жұмыс істеуіне ықпал ету, оқыту тәжірибесін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізілуіне ықпал ету;
Мектеп мұғалімдерінің практикасын дамыту мақсатында инновациялық оқу тәжірибелерін зерттеу және бағалау.
Міндеттері:
Бағдарламаның негізгі идеялары туралы рефлексивтік ойлау;;
Өзінің педагогикалық тәжірибесі туралы ойлану;
№ | Іс-шара атауы | мерзімі | мазмұны | формасы | ресурстар | Күтілетін нәтиже |
1 | Мектеп әкімшілігінен әңгімелесу | 27.08 | Коучинг пен тәлімгерлік туралы жоспармен таныстыру | Сұхбат | Орта мерзімді жоспардың бекітілуі | |
2 | Коучингке қатысатын шығармашыл мұғалімдерді анықтау | 29.09 | Коучинг пен тәлімгерлік туралы түсінік беру | Сұхбат,жазбаша | Нұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме материалдар | Әріптестерге кәсіби қолдау көрсетуге дайын болу |
3 | Коучингке қысқа мерзімді жоспар жасау | 2.09 | «Мұғалімге арналған нұсқаулықты» басшылыққа алу | |||
4 | №1 коучинг 1.Заманауи оқыту әдістемелерінің негізгі 7 модулі.
| 6.09 | Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру. | Әңгімелесу
Топтық жұмыс. Сауалнама. | Фотоаппарат, видеокамера, маркер,постер, ИТ | Мұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады. 7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады. Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді. |
5 | №2 коучинг Сабақтың интерактивті және инклюзивті болуын қамтамасыз ету жөніндегі мұғалімдер коучингісі | 20.09 | Әңгімелесу факторы. | Сұхбат, жазбаша, видеороликті талдау
| Үлестірме материалдар, «Мектептегі тәжірибе кезінде орындауға арналған тапсырмалар» | |
6 | №3 коучинг 1«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету 2.Блум танымдық таксономиясы. | 27.09 | Диагностикалық карта. Есептеу парағы, бағалау критерийлері. | Топтық жұмыс | Үлестірме материалдар | Сыни тұрғыдан ойлау – сындарлы ойлау.Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді. |