Оңтүстік Америка материгі туралы жалпы білім

Тарау:  Оңтүстік Америка

Мақсаттары:  1. Оңтүстік Америка  материгі туралы  жалпы білімдерін қалыптастыру

  1. Өз беттерімен білім алуды, өз-өздерін реттеу дағдыларын дамыту
  2. Бір-бірін тыңдай білуге, уақытты тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалауДарынды оқушылармен жұмысБілім көзі Көрнекілік.
1§ 37  Оңтүстік Американың физикалық-географиялық орныМатериктің  географиялық «ең,ең» обьектілерін  жатқа білу

Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу

Зерттеушілерін және олардың зерттеулерін айтып беру

Мұхит ағысы мен материк табиғатын байланысына мысал келтіре алу,және ерекшелігін түсіндіру

ДиалогЕң, ең обьектілерін жатқа айтып береді.

Материктін физикалық-географиялық орнын сипаттай алады

Перуан суық ағысының материк жағалауына әсерін мысал келтіре отырып түсіндіре алады.

Өзін-өзі бағалауОқулық интернет материалдары
2§ 38  Жер бедері мен пайдалы қазбаларыМатериктің ең биік нүктесін,ойпаттарын,қыраттарын

,үстірттерін картадан атап көрсете алу

Кездесетін пайдалы қазбаларын атап беру.

Қалайы белдеуінің қай елде екенін атап,көрсете алу

Диалог

Топтық

Картадан Аконкагуа тауын, Амазонка

Ла-Плата

Ориноко

Гран-Чако

Маморе

Пантанал

Гвиана

Бразилия

Патагонияны көрсете алады.

Кездесетін пайдалы қазбаларын атайды.

Қалайы белдеуінің Боливияда екендігін біледі, елді картадан көрсете алады.

 

Топтық бағалауМатерик табиғаты жайлы қосымша білетіндерін айтып береді.Оқулық интернет материалдары
3§ 39  КлиматыМатериктің климатын қалыптастырушы факторлардың әсерін түсіндіре алу

Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білу және басты белгілерін анықтай алу

 

Зерттеушілік әңгіме

кумулят. әңгіме

Материк  климатына әсер ететін факторларды(географиялық орын, жер бедері, ауа массаларын)  атай алады.

Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білеу және басты белгілерін айта алады.

Топтық бағалауМатерик  климатына әсер ететін факторлардың:географиялық орын, жер бедері, ауа массаларының қалай әсер ететіндігін ашып айта алады.Оқулық интернет материалдары
4§ 40  Ішкі суларыБасты өзендері мен көлдерін,сарқырамаларын  атап, көрсету,қандай алаптарға жататындығын айтып беру

Олардың өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру

 

Диалог

Топтық

Басты ішкі суларын атап,көрсете алады. Амазонка өзеніне тән ерекшеліктерді түсіндіре алады.Топтық бағалауОқулық интернет материалдары
5§ 41-42 Табиғат зоналарыМатериктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіре алу

Басты ұғымдарды («Сельвас»,»кампос»,»льянос»,»пампа»,  ) жатқа білу.

Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелді екендігін дәлелдеу

Диалог

 

 

 

 

Топтық

 

Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіреді

Басты ұғымдардың анықтамасын біледі. («Сельвас»,»кампос»,»льянос»,»пампа»,  )

Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелділігін Анд тауының мысалында айта алады.

Топтық бағалауОқулық интернет материалдары
6§ 43  Оңтүстік Американың халқы және саяси картасы

Анд елдері және Шығыстағы жазық елдері

Материк халқының нәсілдік, ұлттық құрамын білу, олардың қалай қалыптасқанын түсіндіру

Елдерін қандай аймақтарға топтастырылатынын білу,оларды картадан табу,көлемі жағынан ондыққа кіретін  ірі елдерін көрсете алу(Бразилия,Аргентина)

СТО

Топтық

материкте қандай негізгі халықтар тұратындығын біледі.

Елдерді топталуы бойынша көрсете алады.Ірі елдерді атап,көрсете алады.

Топтық бағалауХалқы туралы қосымша айтады.Оқулық интернет материалдары