География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесі
Тақырыбы: География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесі
Мақсаты: География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесімен таныстыру. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын көрсету. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын орындау.
Өткізу түрі: шебер сынып
Қатысушылар: жалпы білім беру мекемелерінің география пәні мұғалімдері
Күтілетін нәтиже: География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесімен танысады. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын талқылайды. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын орындай алады.
Негізгі идея: Өлкетану материалдары арқылы оқушыларды ұлтжандылық пен елжандылыққа тәрбиелеу
Жұмыс түрлері: топтық, жұптық, жеке
Жұмыс жоспары:
Кезеңдер | Уақыты | Мақсаты | Оқытушының іс-әрекеті | Тыңдаушылардың іс-әрекеті | |
Сәлемдесу, топқа бөлу, бағыттық карта | |||||
Тақырып бойынша презентациялау | 10 мин | Мұғалімнің жұмыс жүйесімен таныстыру. | «Мен сабақта өлкетану бағытындағы жұмыстарды қалай жүргіземін?» тақырыбында презентация қорғау | Презентацияны тыңдап, оған байланысты сұрақтар қояды. | |
Топтық жұмыс | 15 мин | Сыныптар арасында «біз өлкемізді жақсы білеміз, бұл деген үлкен табыс» деген пікірлер қалыптастырудың жолдарымен танысу. | «Біз өлкемізді жақсы білеміз, бұл деген үлкен табыс» тақырыбында постер қорғауға тапсырма береді. Ресурстар тарату | Постермен жұмыс жүргізеді. Оны қорғап болған, әр топ басқа тотың жұмыстарын, «екі жұлдыз, бір тілек әдісімен бағалайды. | |
Сергіту сәті | |||||
Шығармашылық жұмыс | 10 мин | Оқушыларды зерттеушілік жұмыстарға баулу, танымы мен шығармашылығын дамыту арқылы азаматтық ұстанымын қалыптастыру. | «Осыдан жүз жыл бұрынғы Алматы облысы мен бүгінгі Алматы облысы» тақырыбында эссе жазуға тапсырма береді. | Жеке жұмыс. Эссе жазады. Әрқайсысы жеке – жеке ортаға шығып, оқиды. | |
Практикалық жұмыс | 5 мин | «Эвристика» амалы арқылы қабілетті арттыру. | Сексеуіл туралы тапсырма беріп, оның не мақсатта орындалатыны жайында айтып өтеді. | Олар оның бірнеше тілдегі аталуларын, емдік қасиетін, ел аузындағы аңызды айта келіп, тіпті бас ауруының қай түрлеріне пайдаланылатыны туралы өз болжамдарын айтты. | |
Бұл әдіс оқушылардың сабақты мұқиат тыңдауына игі ықпал етті және өзіндік пікір дәйектеріне сүйеніп, ойды дұрыс дәлелдеу мәдениеті қалыптасты. | |||||
Жергілікті жер мәліметтері жазылған хабарламалар таратылып, онда әдейі қателіктер жіберіледі. Осындай қатені кім бірінші боп байқауы және оның қате екендігін дәлелдей білуі талап етілді | |||||
Рефлексия «Не шықты? Не шықпады? Неліктен? | 5 мин |
Шебер сыныптың алдында әр қатысушыға «Бағыттық карта» таратылады. Әр кезең бойынша сол картаға өз ойларын белгілейді.
Тыңдаушының аты-жөні:
Орындалған жұмыс түрлері:
Психологиялық ахуал орнату, топқа бөлу + және — | Презентациялау барысындағы қойылған сұрақтарға жауаптар | Топтық жұмыс барысындағы + және — | Сергіту сәті | Шығармашылық жұмыс. Керек пе, жоқ па? | Практикалық жұмыс |
Р | Е | Ф Л | Е К | С И | Я |
Сабақтың ұраны: «Егерде оқушы бір рет болсада жеңіске жетсе, онда ол осыны қайталағысы келеді…»