«Үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері

«Т.Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

 

 

 

Атейбекова Халзия  Тұрсынжановна

 

 

 

 

 

«Үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері

 

/география пәнінен оқушылардың біліктілігін арттыруға арналған көмекші құрал/

6-сыныпқа арналған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І модуль

1-сабақ

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:І кезең
«Көпір» тапсырмалары1.       Жаратылыстану қандай ғылым?…………………………………………………………………

2.       Табиғатты зерттеу әдістері ………………………………………………………………………..

3.       Аспан денелеріне не жатады ?……………………………………………………………………

4.       Табиғаттағы судың күйлерін ата ………………………………………………………………..

 

 ІІ кезең/10 минут/
«Білу»1.                   жаратылыстану  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

2.                  мұхит ………………………………………………………………………………………………………………..

3.                көл………………………………………………………………………………………………………………………

4.      теңіз…………………………………………………………………………………………………………………………

5.               ғарыш ……………………………………………………………………………………………………………….

6.               физикалық дене………………………………………………………………………………………………….

7.               дененің массасы…………………………………………………………………………………………………

8.               Табиғаттағы тіршілік………………………………………………………………………………………….

9.          Табиғаттағы құбылыс ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

10.экология……………………………………………………………………………………………………………………..

 

«Түсіну»1.Мына кестені толтыр:

Табиғатты зерттеу әдістеріқолданылуы
Бақылау әдісі
Ұзақ уақыт бойы өсімдіктер мен жануарлар толықтай зерттеу

 

 

«Талдау»1.      Үй және жабайы жануарларды  ажырат.

Аю……………….. …………………           ит ………………………………….

Мысық…………………………….           түйе……………………………….

Үйрек……………………………….           түйеқұс…………………………

 

«Жинақтау»2.Адамның шаруашылық әрекетінен табиғатын өзгеруін бейнеле.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қолдану»Табиғат туралы мақал мәтелдерді жаз

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

«Баға беру» 

1.      Мына кестені толтыр:

Табиғи денелерЖасанды денелер
Шөпмашина
өрік
  
  
  
  
  
  
  

   

 ІІІ кезең:Деңгейлік тапсырмалар   /кері байланыс/
І деңгей /Ү балл/
«Білу»Жаратылыстану ғылымының салаларын ата: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Табиғаттың ерекше қорғалатын аймақтарын ата:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

«Қолдану»Дұрыс жауаптарын белгіле:

…………………. жер көгерер, батаменен ел көгерер

а/ жаңбырмен               ә/ сумен                 б/ ну орманмен

…………………………. тал кессең, ………….. тал ек.

а/ екеу, бір                    ә/ бір,он                  б/ үш , бес

Атаңнан мал қалғанша, …………………….. қалсың.

а/ тал                             ә/ ағаш                    б/ бұйым

ІІ деңгей: / Үбалл + ІҮ балл/
«Түсіну»Диффузия құбылысы қандай заттардың арасында жүреді, қалай жүреді?.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

«Талдау»1. кестені толтыр:

Табиғат құбылыстарының түрлеріАнықтамасы
Жарық құбылыстары
«Қолдану»1.      Географиялық диктантты орында:

а/………………………………………….. табиғат туралы ғылым.

ә/Табиғатты зерттеу әдістері: ……………………………… , …………………………… , ………………………………………………………………. .

б/ Аспан денелері: …………………………………… , …………………………………………………. , ………………………………………….. , …………………………………………… , ……………………………………………………… , ……………………………………… , …………………. .

в/ ……………………………………………… жаратылыстанушы ғұлама ғалым.

г/ Жердің пішіні …………………………………….. .

д/ ……………………………….. Жердің серігі.

е/Ауа қозғалысы …………………………. .

ж/Жыл мезгілдері: …………………………….. ,………………………………………………… ,…………………………………………………….. , ………………………………………………………

з/ Судың үш күйі: ………………………… , ……………………………………… , ……………………..

и/Жер беті суларына жатады: ……………………………. , ………………………….. , …………………………., ………………………………….., ……………………………… .

к/…………………………………….. жердің ауа қабығы.

л/ Қазақстандық ғарышкерлер: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

м/ Масса эталоны ……………………………………………………………………………………………….

н/ Табиғаттағы тіршілік түрлері: ………………………………………….. , …………………………………………………….. , ……………………………………………………………… ,………………………………………………………….. .

о/өсімдік түрлері: ……………………………. ,…………………………………………….. .

«Жинақтау»Сөзжұмбақты шеш:

а/ табиғаттағы күш                   г/керемет сөзінің синонимі

ә/ көптің антонимі                   д/онсыз тіршілік жоқ

б/судағы тіршілік иесі             е/мұхиттың бір бөлігі

в/үй жануары

 

 

1.      Сәйкестендіру тест жұмысы

 Қазақстан мына мемлекеттермен шектеседітәжірибе.
Табиғатты зерттеу әдісіРесей, Қытай, Қырғызстан, Өзбекстан, Түркменстан.
Жердің нақты үлгісіМөлдір, түссіз
ауагидросфера
Су қабығыглобус

 

 

«Баға беру»Сен қалай ойлайсың?

Жерден басқа планетада тіршілік бар ма?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Басқа планета тіршілік болу үшін не қажет?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………