Африканың физикалық – географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.
Африканың физикалық – географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.
Сабақ мақсаты: Оқушылардың Африка материгі бойынша білімдерін кеңейту.
Міндеттері:
- Оқушылар физикалық – географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білу.
- Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, ойлау, өз пікірін еркін жеткізу, ізденгіштік, салыстыру қабілеттерін дамыту.
- Оқушыларды ережені сақтай отырып, бір-бірін тыңдай білуге, сыйлай білуге, жәрдемдесе білуге, қолпаштай білуге, ортақ шешім қабылдай білуге, өзін әділ бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: Интербелсенді тақта, электронды оқулық, төрт түсті маркерлер, атлас, кескін карта, флипчарт, оқулық, стикерлер, скотч, қайшы, бейнекамера, фотоаппарат
Әдіс-тәсілдер: жұппен жұмыс, топпен жұмыс, талдау.
Оқыту нәтижесі:
-Оқушылар Африка материгінің физикалық – географиялық орнын сипаттауды біледі. -Өздігінен білім алу қабілеттері дамиды.
— Диалогқа түседі.
— Өз ойларын жеткізеді.
— Пікірталасқа түседі.
— Ортақ шешімге келеді.
— Өзін және өзгелерді бағалайды.
Атаужүйе: Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный; Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз; Мадагаскар аралы; Ең биік нүктесі – Килиманджаро жаңар тауы (5895м); Ең төмен нүктесі – Ассаль көлі (-153м).
Сілтеме: Оқулық Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймульдинова «География материктер мен мұхиттар» 7 – сынып, Алматы «Атамұра» 2012жыл.
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | уақыт | модуль | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | Психологиялық ахуалды ескеру. «атом молекуласы» сергіту сәтін жүргізу. Бірден топқа бөлу шарты орындалады. | Шеңберге тұрып, оқушылар топқа бөлінеді. | 2мин | ОБжК | ||||||||||||||||||||||||||||||
Білу Жаңа тақырыпқа ену
| Тақырыпқа ену үшін кіріспе сұрақтары беріледі. -Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк. -негроидтық нәсіл басым материк — көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк | Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
| 2 мин | СТОү, ОЖЕСО
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну. Оқулықпен жұмыс
| Электронды оқулықты пайдаланып Африканың физикалық-географиялық орнын көрсету. 1.Әр топқа тапсырма: І топ – географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер; ІІ топ – атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары. ІІІ топ – Зерттелу тарихы 2. «аялдама» әдісі арқылы түсіндіреді.спикер бағыттама арқылы таңдалады. Түстер арқылы жаңадан топ құру. | Оқулықтағы мәтінді оқиды, жұппен және топпен талқылайды.
Басқа топта түсіндіреді, басқаны тыңдайды, түсінбегенін сұрайды. Спикер әр топқа барып, түсіндіреді. | 10 мин | АКТ ДО, ОЖЕСО
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану Дәптермен, электронды оқулықпен жұмыс
| Оқушыны доппен қағып түсу арқылы таңдау. 1. Карточкаға жауап беру: №1 1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер? 2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр? №2 1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар? 2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата? №3 1. Генри Стэнли нені зерттеді? 2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді? 2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру. Географиялық нысандар: Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный; Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз; | — Доп тиген бала ортаға жауап беруге шығады. — — Карточкадағы тапсырмаларды орындай отырып, картамен жұмыс жасайды. Африка материгіне сипаттама бере отырып, әр топтың жауаптарын толықтырады. — — — — Берілген объектілерді электронды оқулықтағы кескін картаға нысандарды дұрыс орналастырады | 8мин
6мин+ 2мин | ОмОЖТ, ОБжК ТжДБО АКТ | ||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау | Флипчартта постер орындату. 1 топ — Африканың физикалық – географиялық орны, 2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер. 3 топ- Африканың зерттелуі | Флипчартта постер орындайды, әр топтан бір оқушы «галерея» әдісімен қорғайды, оған басқа оқушылар сұрақ қояды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады. | 10мин | СТОү ОБжК ТжДБО ОүбОб
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау
|
«insert»әдісі арқылы қорытындалайды. сұрақтар қояды. | Оқушылар кестені толтыру арқылы, сабақты қорытындылайды. | 4мин | СТОү ОүБ
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | — «синквейн» әдісін қолдану арқылы ой түйіндеу.
«африка» материгін контур картасында бейнелеп келу
| « Африка» материгіне 5 жолдық тақпақ шығару Үй тапсырмасын контур картасына орындап келеді | 4мин | ОүБ | ||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | — Оқушыларға карточка бойынша бағалау.Карточка арқылы бағалау /критериялар / Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
| 5мин | ОБжК оүБОб |
1 топ
-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.
2 топ
-негроидтық нәсіл басым материк
3 топ
— көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк
І топ – географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;
ІІ топ – атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.
ІІІ топ – Зерттелу тарихы
- 1. Карточкаға жауап беру:
№1
- Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?
- Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?
- Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
- Карточкаға жауап беру:
№2
- Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?
- Давид Ливингстонның еңбектерін ата?
- Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
- Карточкаға жауап беру:
№3
- Генри Стэнли нені зерттеді?
- Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?
- Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен – Секка, Альмади, Рас – Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
Флипчартта постер орындату.
1 топ — Африканың физикалық – географиялық орны,
Флипчартта постер орындату.
2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.
Флипчартта постер орындату.
3 топ- Африканың зерттелуі
Нені үйрендім? Не ұнады? | Не ұнамады? | Не білгім келеді? Келесі сабақта |
Нені үйрендім? Не ұнады? | Не ұнамады? | Не білгім келеді? Келесі сабақта |
Нені үйрендім? Не ұнады? | Не ұнамады? | Не білгім келеді? Келесі сабақта |
Не бағаланады? | 5
| 4 | 3 | 2 |
Тақырыпты түсіндіре білуі | ||||
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы | ||||
Мысалдардың сәйкестігі | ||||
Көмек көрсетуі | ||||
Тақырыпты ашуы |
Не бағаланады? | 5
| 4 | 3 | 2 |
Тақырыпты түсіндіре білуі | ||||
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы | ||||
Мысалдардың сәйкестігі | ||||
Көмек көрсетуі | ||||
Тақырыпты ашуы |
Не бағаланады? | 5
| 4 | 3 | 2 |
Тақырыпты түсіндіре білуі | ||||
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы | ||||
Мысалдардың сәйкестігі | ||||
Көмек көрсетуі | ||||
Тақырыпты ашуы |