Тасымал. Қазақстан – Республикам менің

Ана тілі

Тақырыбы: Тасымал. Қазақстан – Республикам менің. 72-73 жаттығулар.

Мақсаты:

а) Еліміз, жеріміз туцралы мағлұмат беру, 5-6 буынды сөздердің тасымалдану жолдарын ұғындыру. Буындық дыбыстық талдау  жасау.

ә) Сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Танымдық логикалық қабілеттерін арттыру.

Көрнекілігі: авторлар портреті, бүктемелер, рәміздер, Астана суреті.

Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын әдісі.

Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, бейнелеу, ән-музыка.

Түрі: жарыс сабақ.

І. Ұйымдастыру:

Үлкен де «Сіз»

Кішіге де «Сіз»

Сізге сәлем береміз.

Құрметпенен біз.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • Бүгін еліміз туралы қандай жаңалықтар білесіңдер?
  • Бүгін, яғни 25-ақпан күні «жалпы ұлттық санақ басталды. Ол 10 күн болып 25 ақпан мен 6 наурыз аралығында ел-елдер, жер-жерлерде жүргізілді. Бұл санақ жалпы еліміздің әл-ауқатын, тұрмыс-тіршілігін жақсартуға, денсаулығын нығайтуға көмегін тигізеді.

ІІІ. Жаңа сабақ. «Ойтолғау»

Мұғалім:

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Желбірейді туымыз.

Бұл қай ел – балалар!

Оқушылар: Қазақстан

Мұғалім: — Олай болса, біз бүгін ақын Д.Әбілов аталарыңның (1907 ж. Павлодар облысы, Баянауыл ауданында дүниеге келген) «Қазақстан Республикам менің» өлеңін өтеміз.

Қазақстан – біздің Отанымыз.

Қазақстан – кең байтақ ел. Бізде достығы жарасқан көптеген ұлт өкілдері тұрады. Қазақ халқы- ержүрек, бауырмал, қонақжай халық. Қазақстан елтаңбасымен еңселі, туымен тұғырлы, әнұранымен айбатты ел.

 

а) Оқулықпен жұмыс. 86-бет (мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру)

ә) Оқушылардың оқуы (парта бойынша, тізбектей оқу)

б) Дәптермен жұмыс: 72-жаттығу.

            Теміржолшылар:

Те-мір-жол-шы-лар

Теміржол-шылар

Теміржолшы-лар

Те-міржолшылар

              Кітаптарымыз

Кі-тап-та-ры-мыз

Кітап-тарымыз

Кітапта-рымыз

Кітаптары-мыз

в) Сергіту сәті: Хор: «Отан»

г) 73-жаттығу. «Ауызша» (дәптермен жұмыс)

жа-ңа-лық, те-ңіз-ші, қо-ңы-рау.

Пысықтау: — Қазақстан рәміздеріне нелер жатады?

   (әнұран, елтаңба, ту)

  • Қандай өлең-тақпақ білеміз?

1 – оқушы:

Тәуелсіздік жолында

Талай-талай тер тамған.

2 – оқушы:

Құт-береке, шаңырақ

Орын алған ол төрден.

3 – оқушы:

Айнымайды, аспаннан

Біздің тудың бояуы.

4 – оқушы:

Көк байрақтың бетінде

Бала өседі талапты.

  1. IV. Үйге тапсырма:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Өлең «Қазақстан – Республикам менің» (мәнерлеп оқу)

                            (эссе «Менің Отаным»)

  1. V. Қорытынды:

          Сабақ негізінде сабаққа белсенді қатысқан оқушылар мадақталып бағаланады.