Өсімдік шаруашылығының географиясы
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік шаруашылығының географиясы
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың дүниежүзілік өсімдік шаруашылығының маңызды
салалары туралы білімдерін одан әрі дамыту арқылы жеке тұлғаның дамуына ықпал ету
- Күтілетін нәтиже: Оқушылар дүниежүзілік өсімдік шаруашылығының салалары туралы білімдерін толықтырады және пікірлесіп ортақ шешімге келуге дағдыланады
Көрнекілігі: қосымша деректер, карта, оқулық, компьютер, инт. тақта т.б
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық тренинг . Топқа бөлу (бау-бақша дақылдарының суреті арқылы)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
- «ЖИГСО» әдісі
- Географиялық диктант
- Ой дамыту
- Кесте толтыру
Қорытындылау.
- Жаңа сабақты бекіту.
- Кім жылдам?
- Қорытындылау, бағалау.
Кесте арқылы
VІ. Үйге тапсырма беру.
ІІ. үй тапсырмасын қорытындылау
Сұрақ-жауап
- Ауылшаруашылығының қандай салаларын білесіңдер?
- Ауылшаруашылығында ЭБХ қанша пайызы жұмыс істейді?
- Ауылшаруашылығы салалары арасындағы байланыс қандай кешен арқылы жүзеге асады?
- Ауылшаруашылығының дамуы мен өркендеуі сипатына қарай неше топқа ажыратылады?
- «Жасыл революция» ұғымын қалай түсінесің?
ІІІ. Жаңа сабақ
- «ЖИГСО» әдісі
І топқа Дәнді дақылдар
ІІ топқа Техникалық дақылдар
ІІІ топқа Бау-бақша шаруашылығы
- Географиялық диктант
Өсімдік шаруашылығынң негізін……………………… құрайды. Ең басты дақыл-…………….
Академик Н.И.Вавиловтың анықтауы бойынша бидайдың шыққан ошағы …………………..
…………………………………………………. «Бидай астанасы» аталатын қала………………………
Тропиктік дәнді дақыл ………………………….. Күріш өсірудің дүниежүзілік жалпы өнімнің 9/10 %-ы……………………………………………………..елдеріне келеді. Майлы дақылдар түрлері ……………………………………………………………………….. Қант қызылшасының басты өндірушілері-…………………………………………………….. Қант құрағынан …..% қант өндіріледі. Талшықты дақылдардың ең маңыздысы-……………………………..
- Ой дамыту
І топ
Әлемде дәнді дақылдарды өндіруден 5 орын алатын мемлекет (Франция)
ІІ топ
Ұзын талшықты мақта өндіруден танымал ел (Египет)
ІІІ топ
Тек кофе өндіруге маманданған елдер (Кот-дивуар, Гена ,Нигерия)
- Кесте толтыру
| Дақыл аттары | Өндіретін елдер | Қандай елдерге шығарады? |
| Какао | ||
| Кофе | ||
| Құрма | ||
| Шай | ||
| Темекі | ||
| Жержаңғақ | ||
| мақта |
ІУ. Жаңа сабақты қорытындылау
Кім жылдам?
- Жер жаңғақ өсіруден І орындағы ел
- Күнбағыс өсіруден І орындағы ел
- Негізгі мақта өсіруші және жинаушы аймақ
- Мақта өсіруден көзге түсетін елдер
- Табиғи каучук өсіретін елдер
- Зығыр өсіруден
- Шайдың Отаны
- Какао Отаны
- Кофенің Отаны
- Жеміс-жидекті көп өндіретін жетекші елдер:
- Жүзім жинаудан көзге түсетін елдер
У. Бағалау парағы
Оқушыларды бағалау кестесі
| р/с | Оқушылардың аты-жөні | Тапсырмалар | ||||||
| Сұрақ- жауап | Кім жылдам?
| ЖИГСО әдісі | Географиялық диктант | Ой дамыту | Кесте толтыру | баға | ||
| 1 | ||||||||
| 2 | ||||||||
| 3 | ||||||||
| 4 | ||||||||
| 5 | ||||||||
| 6 | ||||||||
| 7 | ||||||||
| 8 | ||||||||
| 9 | ||||||||
| 10 | ||||||||
УІ. Үйге тапсырма: §38 Өсімдік шаруашылығының географиясы (кескін карта)