Ұлулар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
Сабақтың тақырыбы: | Ұлулар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
|
Мақсаты: | Оқушыларға ұлулар типіне жататын жәндіктерді білу, ерекшеліктерін түсіну. |
Оқыту нәтижесі: | Оқушылар ұлулар типіне жататын жәндіктерді біледі ерекшеліктерін түсінеді. |
Әдіс тәсілдер: | Сұрақ жауап, ментальді карта , Джигсо әдісі,жорға ойыны |
Үйге тапсырма | Ұлулар типі |
Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер | Уақыты | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс әрекеті | Ресурстар |
Мотивация | 1мин
| І.Ой қозғау Қызығушылықты ояту Ынтымақтастық атмосферасын құру | Оқушының қызығушылығы оянады. | Сыныптың іші |
Топқа бөлу | 2мин | Түрлі –түсті түймелер арқылы бөліну. | Оқушылар ақ, қызыл, жасыл, үш топқа бөлінеді. | Мұғалімнің айтуы. |
Жорға ойыны
| 5мин | Үй тапсырмасын тексеру кезеңі | 1топ сұрақ қояды 2топ жауап береді
| Оқулық, дәптер |
Джигсо әдісі Ментальді карта | 20мин | ІІ. Мағынаны тану Ұлулар типіне жататын жәндіктерді атаңдар? Бүгінгі тақырыпты жариялау,топтарға тапсырма беру.
| Оқушылар жауап береді,шапшаңдық байқатады.
Мәтінді оқып шығу, түсінгенін ментальді картаға бейнелеу | Оқулық, карта, А 3 плакат, маркер |
Сергіту сәті | 5мин | Сурет салу | Оқушыларды теріс қаратып, бір суретті ақ параққа салдырту,кейіннен оны табу.
| А 4 парағы, қаламсап |
Қорытындылау сұрақтары
| 10мин
| ІІІ. Ой толғаныс Тақырып түсінікті болу үшін сұрақтар қойып жұмыс жасау.
| Оқушылар картамен жұмыс жасап сұрақтарға жауап береді. | Карта, оқулық
|
Формативті бағалау
| Жарайсың,керемет
| |||
Кері байланыс | Стикер тарату | Сабақтан алған әсерлерін жазады. | Стикер |
Рефлекcия:
————————————————————————————————— —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————