Құстардың көптүрлілігі.
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы | 7 сынып | ||||
Сабақтың тақырыбы | Құстардың көптүрлілігі. | ||||
Сілтеме | 7сынып биология оқулығы | ||||
Мақсаты | Құстардың көптүрлілігі ,топтарға бөлінуі,атаулары мен өкілдері туралы білім беру.Таралуы,тірішілік орта жағдайларына бейімделуі және құстар экологиясы бойынша түсінік қалыптастыру.Қорытындылау,салыстыру,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Бірін-бірі тыңдауға, бағалауға,топ ережесін сақтауға, құстарды қорғауға тәрбиелеу. | ||||
Әдіс-тәсілдері | Топпен жұмыс,дөңгелек стол,постермен жұмыс,диологтік әдіс, әлемді шарлау, электронды оқулық. | ||||
Нәтижесі | Құстар туралы ән айту арқылы көңіл күйді көтеріп,қызығушылығы артады,құстар туралы білімдерін еске түсіреді,құстардың топтарға бөлінуі және бейімделуі туралы білім қалыптасады.бірін-бірі тыңдауға,идеяларын бағалауға үйренеді.Топ ережесін сақтауға дағдыланады.Қызыл кітапқа енген құстармен танысады. | ||||
Көрнекілігі | Постерлер,маркерлер,мәтін,интерактивті тақта. | ||||
Сабақтың барысы | Сындарлы оқыту бағдарламасы бойынша 7 модулді ықпалдастыру. | ||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Модуль | ||
1.Топтық жұмыс
3 мин
| Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында оқушыларды топқа бөлу.Түлі-тсті қағаздарды таңдау және түстер бойынша бөлінеді.Қолдарындағы қағаздарда жазылған сөздерден тілек құрастыру тапсырылады.
| Топқа алған қағаз түсіне байланысты бөлінеді және қолдарындағы қағаздарда жазылған сөздерден жылулық сезімдерін білдіретін тілктер құрастырып әр топ барлық оқушыларға арнайды | 1.Оқуды басқару және көшбасшылық. | ||
2.Пікірталас
8 мин | Құстар қалай,қайдан пайда болды деп ойлайсыңдар? Алдын жекелей, жұптасып, содан топтасып тадау тапсырады. | Бірінші сұраққа оқушы жеке ойлана ды, сосын жұптасып талдайды,одан соң топ болып талдап,ортақ бір шешімге келеді де алдарындағы параққа жазып тапсырады.Және үйге берілген тапсырма бойынша жинақтаған материалдарын да тапсырады. | Дарынды және талантты балаларды оқыту.
| ||
3.Инсерт 15 мин
| Мұғалім оқушыға түсінікті дәрежеде мәтін алып келеді де таратады. Және жұмыс барысын түсіндіреді. | Оқушылар мәтінмен танысады жеке-жеке,олар инсерт әдісі арқылы белгілерді (+ маған жаңалық, — келіс пеймін,V білемін,таныс,? қиындық туындап тұр,сұрау керек дегенді білдіреді) пайдалана отырып мәтінді талдайды.Содан өз тұжырымдарын топтасып талқылау арқылы мәтінді бір-біріне таныстыруға тырысады. | Жас ерекшеліктеріне байла нысты оқыту. Сыни тұрғыдан ойауға үйрету. | ||
4. Сергіту сәті 1 мин | Сергіту сәтін ұйымдастырады. | Оқушылардың барлығы қатысады. | АКТ –ны пайдалану.
| ||
5.Слайдтар тамашалау 2 мин | Құстардың пайда болуы туралы слайттар дайындап келіп,көрсету. | Слайдтарды тамашалай отырып, құстардың пайда болу тарихы, ертедегі жорғалаушылардан пайда болғандығын және алғашқы құс археоптерикспен танысады. | АКТ –ны пайдалану.
| ||
5.Постермен жұмыс 10 мин | Құстардың пайда болуы туралы үренген, біген білімдерін посерге түсіріп, қорғауды ұсынады.
| Топтағы оқушылар өз қабілеттерін танытуға тырысып,жұмысты өз ара бөліседі, бірі сурет салады,бірі баяндауға дайындалады,бірі ұйымдастырады,бірі басқа топтан ақпарат жинайды,бірі уақытты өлшейді,бірі хатшы болып жазады жиналған және өздері оқып үйренгендерінен. Уақытты тиімді пайдаланып қорғау | Диологтік әдістің Оқыту және оқудағы жаңа тәілдер.
| ||
6. Эссе жазу 3 мин | Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін және білгендері бойынша қысқаша эссе жазу тапсырылады. | Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен құстардың пайда болуы туралы білімдерін үйлестіре отырып өз ой қозғауларын жазады. | Сыни тұрғыдан ойауға үйрету.
| ||
6.Үйге тапсырма беру және қорытынды бағалау 2 мин | Алған білімдерін толықтыру және құстар туралы ән жаттап келу. Бағаларын жинақтап қорытындылау. | Оқушылар өздерін және сыныптастарын бағалауы тиіс. | Оқыту үшін және оқу үшін бағалау. | ||