Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі

Атырау облысы,  Құрманғазы ауданы,  Абай орта мектебі

Химия биология пәні мұғалімі  Хайруллина Гүлдана Қапарқызы

Санаты: ІІ               Жұмыс өтілі: 13 жыл

Сабақ  жоспар

Күні: 17 қыркүйек Пәні: БиологияСыныбы: 9 б эксперимент
Тақырыбы: Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі
Жалпы мақсатыҰлпалардың негізгі топтары,мүшелер, мүшелер жүйесінің атқаратын қызметі туралы жалпы түсіктер беру. Оқушыларды топпен ,жеке жұмыстар орындау арқылы ұйымшылдыққа баулу.Өзін өзі,өзара бағалау арқылы әділдікке үйрету.
Оқу нәтижелеріҰлпалар мен мүшелер,мүшелер жүйесімен танысады. Топпен жұмыс,өзіндік пікір айтулары қалыптасады.Ойлау қабілеттері артады. Мүшелер мен мүшелер жүйесінің ағзадағы орны туралы толық меңгереді
Сабақ түрі Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдіс-тәсілдеріТоппен,жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Өзін-өзі бағалау
Жаттығулар1.     Үй тапсырмасына шолу    «Мотивациялық кезең»

2.     Проблемалық сұрақ

3.     Топпен жұмыс    Ұйымдастыру-іздену

4.     Түйіндеме   Тірі жүйенің құрылым деңгейлері

5.     Рефлексифті-түзету    Сұрақ-менен, жауап-сізден

6.     Сергіту сәті

7.     Тест

8.     Рефлексия

9.     Бағалау

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің            іс-әрекетіОқушының           іс-әрекетіРесурстар
Ұйымдастыру

3 минут

Оқушыларды топқа бөлу

Диалогтік оқыту

Түске  байланысты топқа бөлініп отырады.Түрлі түсті стикерлер
Негізгі бөлім

І. Өткен сабақ

«Мотивациялық кезең»

Сын тұрғысынан ойлау

АКТ-ны қолдану

Проблемалық сұрақ қойыла-ды, сабақ тақырыбы шығады.Жасуша суреттері

Интерактивті тақта

 

 

ІІ. Жаңа сабақ1.Ұлпаның негізгі топтары,Мүшелер, Мүшелер жүйесі. Тақырыбы бойынша сұрақтар қойыла сабақ  түсіндіріледі.

2. Оқулықпен жұмыс

Суреттер,кестелер

 

 

1.     Оқушылар  сұрақты тыңдайды, жауап береді.

2.     Биологиялық тілмен түсінік береді.

3.      Кесте бойынша баяндайды.

4.      Суреттер бойынша жеке оқушы түсінік береді.

5.     Топтар кластер құрастырады.

Ұлпалар,мүшелер,мүшелер жүйесінің  суреттері.

Оқулық

ІІІ. Деңгейлік жаттығуларІ, ІІ, ІІІ деңгейлі сұрақтар  береді.

Талантты, дарынды балалармен жұмыс

І, ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмаларды орындайды

Шығармашылық тапсырма

ІV. Үй тапсырмасы20 бет . Кестені толтыру
V. ҚорытындыЖеке жұмыс береді.

Оқытудағы көшбасшылық

Берілген тапсырманы жеке  орындайды.

Рефлексия

Тест  тапсырмалар үлгілері

Рефлексия бетшесі

VІ.БағалауОқушыларды бағалайды.

 

Оқушылардың өзін-өзі бағалауыБағалау бетшесі