Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Абай орта мектебі
Химия биология пәні мұғалімі Хайруллина Гүлдана Қапарқызы
Санаты: ІІ Жұмыс өтілі: 13 жыл
Сабақ жоспар
| Күні: 17 қыркүйек | Пәні: Биология | Сыныбы: 9 б эксперимент | |
| Тақырыбы: | Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі | ||
| Жалпы мақсаты | Ұлпалардың негізгі топтары,мүшелер, мүшелер жүйесінің атқаратын қызметі туралы жалпы түсіктер беру. Оқушыларды топпен ,жеке жұмыстар орындау арқылы ұйымшылдыққа баулу.Өзін өзі,өзара бағалау арқылы әділдікке үйрету. | ||
| Оқу нәтижелері | Ұлпалар мен мүшелер,мүшелер жүйесімен танысады. Топпен жұмыс,өзіндік пікір айтулары қалыптасады.Ойлау қабілеттері артады. Мүшелер мен мүшелер жүйесінің ағзадағы орны туралы толық меңгереді | ||
| Сабақ түрі | Жаңа сабақты меңгерту | ||
| Сабақтың әдіс-тәсілдері | Топпен,жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Өзін-өзі бағалау | ||
| Жаттығулар | 1.     Үй тапсырмасына шолу    «Мотивациялық кезең» 2. Проблемалық сұрақ 3. Топпен жұмыс Ұйымдастыру-іздену 4. Түйіндеме Тірі жүйенің құрылым деңгейлері 5. Рефлексифті-түзету Сұрақ-менен, жауап-сізден 6. Сергіту сәті 7. Тест 8. Рефлексия 9. Бағалау | ||
| Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | 
| Ұйымдастыру 3 минут | Оқушыларды топқа бөлу Диалогтік оқыту | Түске байланысты топқа бөлініп отырады. | Түрлі түсті стикерлер | 
| Негізгі бөлім І. Өткен сабақ | «Мотивациялық кезең» Сын тұрғысынан ойлау АКТ-ны қолдану | Проблемалық сұрақ қойыла-ды, сабақ тақырыбы шығады. | Жасуша суреттері Интерактивті тақта 
 
 | 
| ІІ. Жаңа сабақ | 1.Ұлпаның негізгі топтары,Мүшелер, Мүшелер жүйесі. Тақырыбы бойынша сұрақтар қойыла сабақ  түсіндіріледі. 2. Оқулықпен жұмыс Суреттер,кестелер 
 
 | 1.     Оқушылар  сұрақты тыңдайды, жауап береді. 2. Биологиялық тілмен түсінік береді. 3. Кесте бойынша баяндайды. 4. Суреттер бойынша жеке оқушы түсінік береді. 5. Топтар кластер құрастырады. | Ұлпалар,мүшелер,мүшелер жүйесінің  суреттері. Оқулық | 
| ІІІ. Деңгейлік жаттығулар | І, ІІ, ІІІ деңгейлі сұрақтар  береді. Талантты, дарынды балалармен жұмыс | І, ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмаларды орындайды Шығармашылық тапсырма | |
| ІV. Үй тапсырмасы | 20 бет . Кестені толтыру | ||
| V. Қорытынды | Жеке жұмыс береді. Оқытудағы көшбасшылық | Берілген тапсырманы жеке  орындайды. Рефлексия | Тест  тапсырмалар үлгілері Рефлексия бетшесі | 
| VІ.Бағалау | Оқушыларды бағалайды. 
 | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы | Бағалау бетшесі | 
