Мамандыққа баулу курсы 10-сынып «Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы» (аптасына 2-сағат)
Мамандыққа баулу курсы
10-сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2-сағат)
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
1 | Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау. Электр тоғы зақымдалған жағдайда алғашқы көмек көрсету. Көзге жаттығуы. Жұмыстық уақытты есептеу журналы. | 1 | ||
2 | ЭЕМ-нің программалық және аппараттық қамсыздандыруы. Жан-жақты мағлұмат. Жаңа программалық қамсыздандыруға шолу. Курстың мақсаты. | 1 | ||
3 | «Тышқан» құрылғысы. Пернелік тақта. Клавиатурамен жаттығу жасау. Текст теру жылдамдығы. Клавиатурада әрбір саусақтың басу аймағы. | 1 | ||
4 | «Тышқан» құрылғысы. Пернелік тақта. Клавиатурамен жаттығу жасау. Текст теру жылдамдығы. Клавиатурада әрбір саусақтың басу аймағы. | 1 | ||
Оқушылар нені білу керек? | Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— ЕТК қауіпсіздік тәртіп ережесін; — Алғашқы көмек көрсету тәртіптерін; — Көзге жаттығу жасауды; — Компьютер құрылғыларының мәнін; — Windows жұмыс столының негізгі элементтерін; — Пернелік тақтамен жұмыс жасау тәртібін. | — Зақымданған жағдайда алғашқы көмек көрсетуді; — ЭЕМ-ді іске-қосу мен ажыратуды; — Пернелік тақтамен тышқан құрылғысымен жұмыс жасауды; |
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |||
А | Б | |||||
5 | Windows операциялық жүйесінің негізгі сипаттамалары мен қосымша мүмкіндіктері. | 1 | ||||
6-7 | Windows операциялық жүйесінің параметрлерін іске қосу. Панель басқаруда: жүйе, құралдар мен программалар, шрифтер, экран, дыбыс, тілдерді орнату мен ажырату және стандарттары. | 2 | ||||
8-9 | Көмекші программалар: уақыт және күнтізбе, нөмір теруші, файлдар құрылымын оптимизациялау, дискіні толықтыру. Парольдер. | 2 | ||||
10-11 | Windows операциялық жүйесінде баспаға шығару. Құжаттарды қағаз бетіне шығаруға дайындау. | 2 | ||||
12-14 | Лабораториялық жұмыстар. | 2 | ||||
Оқушылар нені білу керек? | Оқушылар нені үйрену керек? | |||||
— Windows операциялық жүйесінің негізгі сипаттамаларын; — Панельді басқару, элементтерінің жұмысын, құрылымын, мәнін; — Windows операциялық жүйесінің басқару шығару мүмкіндіктерін. | — Панельді басқаруда параметрлерін өзгерте білуді; — Көмекші программаларды пайдалануды; Құжаттарды баспаға басуға дайындау және қағазға басып шығаруды. | |||||
Microsoft Office құжат-бағдарлау пакеті (6) | ||||||
15 | Пакетті құрамы және мәні оны құрудың мақсаты. Негізгі мүмкіндіктері. | 1 | ||||
16-17 | Microsoft Office тақтасы және оның терезесінің элементтері. Құрал тақтасы. | 2 | ||||
№ | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |||
А | Б | |||||
18-19 | Microsoft Office пакетінде құжаттарды енгізу, редакторлеу. Берілгендерді бөліп алу, көшіру және ауыстыру. Қатесін тексеру. Сөздік. | 2 | ||||
20 | Файлдар жұмысын басқару: сақтау, ашу, жабу және іздеу. | 1 | ||||
Оқушылар нені білу керек? | Оқушылар нені үйрену керек? | |||||
— Microsoft Office пакетінің құрамы және оның негізгі мүмкіндіктері; — Microsoft Office пакетінің құралдар тақтасының қызметі; — Құжаттарды енгізу және форматтау ережелерін; — Microsoft Office пакетінің сервистік мүмкіндіктері; — Файлдармен жұмыс жасау ережелерін. | — Microsoft Office пакетін пайдалану салаларын; — Microsoft Office пакетіндегі құралдар тақтасын қолдануды; — Microsoft Office пакетінің мәзірмен жұмыс жасауды; — Орфографиялық тексеруді; — Файлдармен жұмыс істеуді; Анықтама жүйесін пайдалана білуді; | |||||
№ | Word текстік редакторы | Сағат саны | Өтілетін күні | |||
А | Б | |||||
21-23 | Word текстік редакторы. Текстік енгізу, бөліп алу, сақтау, ашу, жабу. | 2 | ||||
24-28 | Құжатты форматтау: тексті форматтау және тексеру ережесі, тексті жаңа жолдан бастау. Текстке беттер қою. Сызғыш. | 2 | ||||
29-30 | Word текстік редакторына стильді пайдалану. Стиль көмегімен форматтау. Стильді құру және редакторлеу. | 2 | ||||
31 | Тексті автоматты түрде форматтау. Кітапхана стилі.
| 1 | ||||
№ | Тақырыптар
| Сағат саны | Өтілетін күні | |||
А | Б | |||||
32 | Колонтитулдар. | 1 | ||||
33 | Текстің тарауларын қою.
| 1 | ||||
34 | Текстің қосымша мүмкіндіктері: ескертулер, белгілеулер және т.б. | 1 | ||||
35 | Текстің қосымша мүмкіндіктері: ескертулер, белгілеулер және т.б. | 1 | ||||
36 | Текстпен практикалық жұмыс жасау. | 1 | ||||
37 | Текстпен практикалық жұмыс жасау. | 1 | ||||
38 | Текстпен практикалық жұмыс жасау. | 1 | ||||
39 | Текстпен практикалық жұмыс жасау. | 1 | ||||
40 | Кестелерді салу және қою. Автоматты түрде форматтау. | 1 | ||||
41 | Кестеге текстті енгізу және редакторлеу. Кесте элементтерін өшіру және қою. Ұящықтар мен бағандардың өлшемін қою. | 1 | ||||
42 | Кестеге текстті енгізу және редакторлеу. Кесте элементтерін өшіру және қою. Ұящықтар мен бағандардың өлшемін қою. | 1 | ||||
43 | Кестеде есептеулер жүргізу. | 1 | ||||
44-45 | Кестеде есептеулер жүргізу. | 2 | ||||
46-47 | Кестелермен практикалық жұмыс жасау. | 2 | ||||
48-49 | Кестелермен практикалық жұмыс жасау. | 2 | ||||
50 | Word текстік редакторының параметрлерін өзгерту арқылы қалыпты жағдайға келтіру.
| 1 | ||||
51 | Word текстік редакторының параметрлерін өзгерту арқылы қалыпты жағдайға келтіру.
| 1 | ||||
№ | Тақырыптар
| Сағат саны | Өтілетін күні | |||
А | Б | |||||
Оқушылар нені білу керек? | Оқушылар нені үйрену керек? | |||||
— Құжаттарды жазу; — Құжаттарды сақтау, ашу; — Автоматты түрде қалыпқа келтіру. | — Word текстік редакторында құжат жазу, форматтау, сақтауды; — Кестемен жұмыс жасауды.
| |||||
№ | Документке графиктік объектіні, дыбыстық жазу және видеобөлікті қою. Салынған объектіні құру. | |||||
52 | Объектіні қоятын команда. Файлдан объект құру. Жаңа объект құру. Объектіні редакторлеу. | 1 | ||||
53 | Microsoft Office Word-та текст теру | 1 | ||||
54 | Microsoft Office Word-та текст теру | 1 | ||||
55 | Microsoft Word Art | 1 | ||||
56 | Microsoft Word Art | 1 | ||||
57 | Видео және дыбысты пайдалану. Жазуларды қабылдау параметрлерін орнату. | 1 | ||||
58 | Видео және дыбысты пайдалану. Жазуларды қабылдау параметрлерін орнату. | 1 | ||||
59-62 | «Сурет салу» құрал тақтасы. Әр түрлі формадағы фигураларды салу. «Автофигуралар», «Іс-әрекет» сызықтарды бояу, әсемдеу, шрифтің түстері, сызықтың түрлері және т.б. мүмкіндіктері | 2 | ||||
63-65 | Шығармашылық жұмыс | 2 | ||||
66-68 | Қорытынды сынақ жұмысы | 2 | ||||
11 – сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2 сағат)
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
1 | Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау. Электр тоғы зақымдалған жағдайда алғашқы көмек көрсету. Көзге жаттығуы. Жұмыстық уақытты есептеу журналы. | 1 | ||
Excel программасын қолдану | ||||
2-3 | Редакторлердің қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу. Жұмыстық бет элементтерімен жұмыс (бағандар, жолдар және ұяшықтарды қою және өшіру) берілгендерді іздеу және алмастыру. | 2 | ||
4-6 | Жұмыстық столды форматтау: сандарды форматтау, ұяшықтың өлшемін өзгертеу, шрифт өзгерту, шрифт таңдау т.б. элементтері. Графиктік объектімен жұмыс. | 2 | ||
7-8 | Формулаларды қолдану: енгізу және көрсету арқылы формулаларды құру, түрлі амалдарды орындау тәртібі. | 2 | ||
9-11 | Функцияларды пайдалану, аргументтер, «Автоқосынды» функцияны редакторлеу, функцияның түрлері. | 2 | ||
12-13 | Баспаға басуды қалыпқа келтіру: құжаттың белгілі бір бөлігін баспаға беру, горизонталь және вертикаль беттерге бөлу, колонтитулдар, алаң
| 2 | ||
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
14 | Берілгендерді басқару: тізімдерді жазу және редакторлеу және т.б. мүмкіндіктері. | 1 | ||
15 | Берілгендерді басқару: тізімдерді жазу және редакторлеу және т.б. мүмкіндіктері. | 1 | ||
16 | Практикалық жұмыс | 1 | ||
17 | Практикалық жұмыс | 1 | ||
18 | Excel диаграммалары. Диаграммаларды өлшемін өзгерту және ауыстыру, автоматты форматтау. Диаграмманы баспаға шығару. | 1 | ||
19 | Лабораториялық жұмыстар | 1 | ||
20 | Лабораториялық жұмыстар | 1 | ||
Оқушылар нені білу керек? | Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— Жұмыс парақтарының элементтерін және оның форматын; — Формулалар мен функцияларды пайдалану ережесін; — Баспаға басуды қалыпқа келтіру; — Диаграммаларды құру тәсілдерін; | — Жұмыстық парақтарды құру және редакторлеуді; — Жұмыстық столды басқаруды; — Формулалар мен функцияларды пайдалануды, — Кестеде берілгендерді басқаруды; — Диаграмма құруды; Құжаттарды баспаға басуды. | |||
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
21 | Power Point терезесін элементтерін жіберу және аяқтау. Құрадар тақтасы. | 1 | ||
22 | Power Point терезесін элементтерін жіберу және аяқтау. Құрадар тақтасы. | 1 | ||
23 | Power Point презентациясының бөліктері. Шаблондар мен үлгілер. Объектілер мен белгілер. | 1 | ||
24-25 | Жаңа презентацияны құру. Презентация бойынша құру. Слайдтарды қою, өшіру, қосу, сақтау. | 2 |
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б
| |||
26 | Жасалынған слайдтарды енгізу және редакторлеу. Объектілерді қою. Диаграмма. | 1 | ||
27 | Объектімен жұмыс жасаудың мүмкіндіктері: бөлу, топтау, алмастыру, көшіру, өлшемін және масштабын өзгерту, теңестіру, торды пайдалану, айналдыру, кері айналдыру, орналасу тәртібін өзгерту | 1 | ||
28 | Объектімен жұмыс жасаудың мүмкіндіктері: бөлу, топтау, алмастыру, көшіру, өлшемін және масштабын өзгерту, теңестіру, торды пайдалану, айналдыру, кері айналдыру, орналасу тәртібін өзгерту | 1 | ||
29-30 | Презентацияны безендіру жұмыстары: шаблондармен, шрифтермен, сызық түстерін, кескіндерін, түстерін | 2 | ||
31 | Презентацияны шығару жұмыстары: презентация бөліктерін таспаға шығару, экранға слайдтарды орналастыру мен оны шығару. | 1 | ||
32 | Презентацияны шығару жұмыстары: презентация бөліктерін таспаға шығару, экранға слайдтарды орналастыру мен оны шығару. | 1 | ||
33 | Практикалық жұмыс
| 1 | ||
34 | Практикалық жұмыс
| 1 | ||
Оқушылар нені білу керек?
| Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— Power Point терезесінің элементтері мен құралдар тақтасын; — Power Point-ғы презентация бөліктерін; — Презентацияның объектілерін құру, толтыру, онымен жұмыс жасау ережелерін; — Презентацияны шығаруды ұйымдастыруын | — Power Point-та презентацияны құру, толтыру, сақтау мен ашуды; — Шаблондар мен үлгілерді пайдалануды; — Презентацияны демонстрациялауды өткізуді. | |||
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А
| Б | |||
Іс-қағаздарын жүргізуде Microsoft Office пакетін пайдалану | ||||
35 | Заказ берушілермен байланыс, тіркеу, телефон нөмірлерін сақтау. | 1 | ||
36 | Сатулар бойынша мәліметтер. Сауда байланыстарының істері жайлы диаграммалар мен жұмыс қағаздарында белгілеу. | 1 | ||
37 | Жабдықтау. Тіркеудегі программалық қамсыздандыруды, жабдықтауды және бөлшектер тізімін баспаға беру. | 1 | ||
38 | Маркетинг. Электрондық байланыс бойынша жарнама хабарландыруларын жіберуді жазу. Презентациялар. | 1 | ||
Оқушылар нені білу керек?
| Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— Іс-қағаздарын жүргізуді пайдаланатын; — Мастерді, шаблондарды, кітапхананы және стильдің жұмыс жасау ережелерін; — Excel диаграммаларымен кестелерді құруды; Power Point-тің презентациясын құруды. | — Мастерді, шаблонды, кітапхананы, стильді, тізімдерді, кестелер мен диаграммаларды, электрондық байланысты және — презентацияның жұмыс жасау мүмкіндіктерін пайдалануды. |
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
Телекоммуникациялық технология | ||||
39 | Мекемелер ішінде еңбекті жетілдірудің құралы ретінде байланыс желісін және желістік жабдықтарын пайдалану. | 1 | ||
40 | Глобальді желілер. Қажетті ақпарат көзі мен жарнама құралы ретінде Интернетті қолдану.
| 1 | ||
41 | Интернетте ақпарат іздеу. | 1 | ||
42 | Интернетте ақпарат іздеу. | 1 | ||
43 | Интернетте ақпарат іздеу. | 1 | ||
44 | Word құралында Web-бетін құру. Мастерді пайдалану. | 1 | ||
Оқушылар нені білу керек? | Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— Интернеттің, электрондық байланыстың және байланыс желілерінің мәнін; — Word құралында Web-бетін құрудың тәсілдерін. | — Электрондық байланыспен жұмыс жасауды; — Интернетте ақпаратты табуды; — Web-беті мастерін пайдалануды; | |||
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
Құжатты қамсыздандыру | ||||
45 | Басқару салаларын қамсыздандыру. Құжаттың негізгі түрлерінің реквизиттері, стандарттары және оларды топтаудың құрамы. | 1 | ||
46 | Басқару салаларын қамсыздандыру. Құжаттың негізгі түрлерінің реквизиттері, стандарттары және оларды топтаудың құрамы. | 1 | ||
47 | Еңбек қарым-қатынастары құжаттары түрлерін толтыру ережелері (бұйрықтар, келісім-шарт және т.б.) | 1 | ||
48 | Еңбек қарым-қатынастары құжаттары түрлерін толтыру ережелері (бұйрықтар, келісім-шарт және т.б.) | 1 | ||
49 | Құжаттармен жұмыс жасау: іс-қағаздарын тіркеу, жүйелеу, қалыпқа келтіру және сақтау. | 1 | ||
50 | Құжаттармен жұмыс жасау: іс-қағаздарын тіркеу, жүйелеу, қалыпқа келтіру және сақтау.
| 1 | ||
Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | ||
А | Б | |||
Оқушылар нені білу керек?
| Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— Басқару салаларында құжаттандырудың негізгі ережелерін; — Жұмыс орнын автоматтандыру және мамандандырылған офистік пакеттің мүмкіндіктері. | — Шағын кәсіпорындарда құжаттарды алмастыруды және хатшының жұмыс орнын өздігінен ұйымдастыруды; | |||
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
Компьютермен және оргтехникалармен жұмыс | ||||
51 | Баспаға басу. Басу құрылғылары: матрицалық, струйный және лазерлік. Түрлі-түсті баспаға шығару. | 1 | ||
52 | Баспаға басу. Басу құрылғылары: матрицалық, струйный және лазерлік. Түрлі-түсті баспаға шығару. | 1 | ||
53 | Баспаға басу. Басу құрылғылары: матрицалық, струйный және лазерлік. Түрлі-түсті баспаға шығару. | 1 |
р/с | Тақырыптар | Сағат саны | Өтілетін күні | |
А | Б | |||
54 | Модемдер және оған сипаттама | 1 | ||
55 | Сканер құрылғысы | 1 | ||
56 | Сканер құрылғысы | 1 | ||
57 | Көшірме аппаратты және оған сипаттама | 1 | ||
58 | Көшірме аппаратты және оған сипаттама | 1 | ||
59 | Диктофон жалпы түсінік | 1 | ||
60 | Диктофон жалпы түсінік | 1 | ||
61 | Практикалық жұмыс | 1 | ||
62 | Практикалық жұмыс | 1 | ||
63 | Баспадан шыққан құжаттарды өңдеу жабдықтары | 1 | ||
64 | Баспадан шыққан құжаттарды өңдеу жабдықтары | 1 | ||
65 | Текстерді аударуды программалық қамсыздандыру. | 1 | ||
Оқушылар нені білу керек?
| Оқушылар нені үйрену керек? | |||
— Компьютерлердің және оргтехниканың түрлері мен мәнін; — Құрылғыларға сипаттама және оларды материалдық және техникалық қамсыздандыруды. | — Басу, сканер, модем, көшірме аппаратты құрылғыларымен және факспен, диктафонмен жұмыс істеуді; — Құрылғыларды «аударма» қызметтеріне пайдалануды. | |||
66 | Мамандықтар бойынша сынақ
| 1 | ||
67 | Мамандық бойынша сынақ
| 1 | ||
68 | Қорытынды сынақ
| 1 | ||
Барлығы: 68 сағат
|