Мектепті дамыту жоспар
МДЖ құрған: 1- деңгей мұғалімі Темирова Жанар
Жаңаөзен қаласы №12 мектеп
НЗМ I деңгейін бітіруші мұғалімі
«Бекітемін»
№12 бастауыш мектеп басшысы
______________________.
Мектепті дамыту жоспар
Мектептің даму жоспарының басымдықтары (МДЖ) бастауыш сыныптарда топтық жұмысты енгізу арқылы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау дағдыларын жетілдіру. Мұғалімдер өз тәжірибесін жетілдіруге мүдделі болады. | Нәтиже және табыс критерийлері |
· Мұғалімдер әр сабақты жаңаша тұрғыдан жасауға талпыныс жасайды, жаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді; · Оқушыларды топпен жұмыс істеуге дағдыландыру. | · Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады; · Оқу сапасы жоғарылайды. Сыныпта ынтымақтастық жағдайы қалыптасады: ü Топтағы әр оқушы сабаққа белсене қатысады; ü Топта бірлесе жұмыс атқарады; ü Ұйымшыл болады; ü Бір-бірін сыйлайды; ü Бірін-бірі тыңдап үйренеді; |
№ | Іс-шаралар | Мақсаты | Жауаптылар | Ресурстар | Мерзімі | Мониторинг Талдау | Күтілетін нәтиже | Дәлелдемелер |
1 | Мектеп әкімшілігімен кездесу, сұхбаттасу, іс-әрекеттегі зерттеуге және пед.кеңесте дәстүрлі емес баяндама оқуға рұқсат алу. | Іс-әрекеттегі зерттеу туралы мағлұмат беру,кеңес алу. | І деңгей мұғалімі: Темирова Жанар
| Мектеп әкімшілігі.
| Әңгіме, сұхбат. | Іс-әрекеттегі зерттеуге рұқсат және қолдау алу. | Фото
| |
2 | Мектеп туралы ақпарат жинау. | Мектептің бағытын, мұғалімдердің әлеуетін анықтау, оқу үдерісінің жағдайын анықтау. | І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
| Сынып жетекшілері. Мектеп әкімшілігі.
| Білім сапасының мониторингі, ой -пікірлер. | Мектеп туралы ақпарат жиналады.
| Дайын ақпарат | |
3
4
5 | Мектеп Пед.кеңесінде дәстүлі емес баяндама жүргізу.
3-4 сынып бастауыш мұғалімдері мен оқушыларынан , мектеп әкімшілігі мен ата-аналардан бастапқы сауалнама алу.
Коучке қатысатын жетекші мұғалімдерді анықтау.
| Мұғалімдерге НЗМ туралы мағлұмат беру.
Мектептің бағытын, мұғалімдердің әлеуетін анықтау
Шығармашылық топ құру. | І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
Сынып жетекшілері. Әкімшілік
І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
| Мектеп ұжым
Шығармашылық топ мұғалімдері. | Кері байланыс парақтары
Сауалнама парақшалары
Пікірлесу, коучинг мерзімін анықтау. | Мұғалімдерге НЗМ туралы мағлұмат беріледі.
Сауалнамалар жинақтау
Шығармашылық топ құрылады. | Фото Баяндама Таныстырылым Бейнежазба
Сауалнама парақшалары
| |
6 | Сауалнама нәтижелерін саралау. | Іс –әрекеттегі зерттеу проблемасын туындату | І деңгей мұғалімі Темирова Жанар. Әкімшілік | Әкімшілікпен пікірлесу
| Сауалнама нәтижелерін саралау. | Проблема туындату. | Жиынтық кесте, диаграмма.
| |
7 | Коучинг өткізу. | Шығармашылық топ мұғалімдеріне жаңа тәсілдерді меңгерту. ü 3-4 сынып бастауыш мұғалімдеріне коучинг өткізу. ü Бағдарлама идеясы; ü Мұғалімдердің арасында сенімділік қарым-қатынас орнату; ü Топтық жұмыстарды ұйымдастыру; ü Сыни тұрғысынан ойлаудың маңыздылығы.
| І деңгей мұғалімі Темирова Жанар | Шығармашылық топ мұғалімдері. Үлестірме материалдар, бағдарламалық нұсқаулық. | Тәжірибе бөлісу Жаңа әдіс-тәсілдермен таныстыру. | Шығармашылық топ мұғалімдері жаңа тәсілдерді меңгереді. | Фото Баяндама Таныстырылым Бейнежазба Кері байланыс парақтары. | |
8 | Сабақ өткізу. | Жаңа әдіс-тәсілдерді мұғалімдердің тәжірибеде пайдалануы. | 3-4 сынып мұғалімдері. | Шығармашы лық топ мұғалімдері. | Жаңа әдіс-тәсілді қолдану. | Сабақ жоспарларына Smart мақсатын енгізеді сабаққа топтық жұмысты енгізе отырып сыни тұрғысынан ойлануға үйретеді.
| Рефлексия. Сабақ жоспарлары. Фото. | |
9 | Тәлімгерлік жургізу. | Тәлім алушы мұғалімге әдістемелік кәсіби көмек көрсету. | І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
| Тәлім алушы | Кәсіби сұхбат. Пікір (ауызша және жазбаша) | Тәлім алушы мұғалім әдістемелік кәсіби көмек алады, қолдау көрсетіледі,жаңа тәсілдерді сабақта пайдаланады.
| Рефлексия. Сабақ жоспарлары. Фото. | |
10 | Желілік қоғамдастық құру | Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы пікір алмасу, көмек көрсету. | Темирова Жанар Мұғалімдер | Интернет желісі,скайп, портал, форум, чат және т.б. | Желілік топтар арасындағы кері байланыс. | Келесі қадамды жоспарлау. | Фото. Бейнежазба. Желілік қоғамдастықтың болашақ жоспары, матрица. | |
11 | Дөңгелек үстел.
| Нәтижелерін талдау. Мұғалімдерді ынталандыру, қолдау көрсету. | І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
| Интернет желісі, жоспарлар. | Кері байланыс, Пікір алмасу. Шығармашылық топпен пікірлесу, ой бөлісу. | Болашақ жоспарын бірлесе отырып жоспарлау.
| Фото. Бейнежазба. . | |
12 | Жаңа өзгерістер. | Жоспарға жаңа өзгерістер енгізу. | І деңгей мұғалімі Темирова Жанар
| Шығармашылық топ, мектеп әкімшілігі. | Шығармашылық топпен пікірлесу, ой бөлісу. | Жоспарға жаңа өзгерістер енгізіледі.
| Фото. Бейнежазба.
|