Молекуланың саны, зат мөлшері

 

Сабақтың тақырыбыМолекуланың саны, зат мөлшері
МақсатыПән бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру, Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау, сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі  . Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығын игереді
СілтемеОқулық:Физика  .10-сынып   Р.Башарұлы Г. Байжасарова   У.Тоқбергенова

Алматы _,«Мектеп», 2006ж _____________

Негізгі идеясы Молекуланың саны,зат мөлшері    формуласын біледі,есептер шығаруда қолдана біледі
Қолданылған әдістері мен тәсілдеріДиалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;


Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

РесурстарПостер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты45 минут

 

 

Сабақ жоспары1.     Ұйымдастыру:  топқа бөлу(түрлі –түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою


2.     Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

3.     Рефлексия

4.     Үйге тапсырма

Үйге тапсырма   Класстер

 

 

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

МақсатТапсырма түрі.

Түрткілер.

НәтижеБағалау
Критерий

лер

Дескрип-торҰпайЖиын-тық баға
БілуҮй тапсырмасы

«.Молекуланың өлшемі мен массасы » тақырыбы  бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Молекула кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын тұжырымдау.
  2. Мұздың, судың, будың МКТ-ның тұрғысынан қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары бар?
  3. Қандай қозғалыс Броундық қозғалыс деп аталады?
  4. Диффузия құбылысын қалай түсіндіруге болады?
  5. Броундық қозғалыстың қарқындылығы қандай факторларға байланысты?
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу

 

Сұраққа   толық жауап берді3
Сұраққа жартылай жауап берді2
Сұраққа  нашар жауап берді1
Түсіну. Оқулық мәтінін игерту 

Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо

Тақырыптың басты идеясын табуТақырыптың басты идеясын табуТапсырманы толық орындады3
Қателіктері болды2
Мүлдем орындай алмады1
Қолда

ну

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.І топ  № 18ж  1

ІІ топ    №.18 ж2

ІІІ топ № 18ж 3

ІV топ   №  18ж4

 

Сергіту  сәті

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан3
Толық емес2
Қиын1
Талдау Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

1. Молекулалардың өлшемі. Сутегі молекуласының өлшемі d=2,3*10-9м. Зәйтүн майы молекуласының өлшемі d=1,7*10-9м.

2. Молекулалардың саны.   –бір тамшы судағы молекулалар саны.

3. Молекуланың массасы.  –бір молекуланың массасы. 1а.ө.б.=1,66*10-27 кг

4. Салыстырмалы атомдық массасы арқылы салыстырмалы молекулалаық массаны есептеге болады

Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.Пікірталас

қа түсу

диалог құрып,қорытынды жасай

ды

3
тек диалог құрайды2
жұмысқа қатыспайды1
Жинақ

тау

Бірлік болмай тірлік болмас.1. Зат мөлшері.

2. Авагадро тұрақтысы. NA=6,02*1023 1/моль

3. Мольдік масса-бір мольдің мөлшеріндегі заттың массасы. M=m0NA  M=Mr*10-23 кг/моль

4. Кез келген заттың массасы

Қажеттілігін салыстыра нақтылайдыЖағдаяттан шыға білу құзыретіТолық шықты3
Қиналды2
Шаға алмады1
БағалауДүниетанымын кеңейту.Формуларға класстэр құрастыруОйланып шешім қабылдайды, ізденеді.Логикалық ойыКреативті3
Ойы жүйелі, тың ойы емес2
Жалпыға ортақ ой1