Электр тогы. Ток көздері

                                                                                                               

Сабақтың тақырыбыЭлектр тогы. Ток көздері
Мақсаты  Электр тогы ұғымын беру,  өткізгіштерде электр тогының пайда болу шарттарын қарастыру,  оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі  Электр тогы ұғымы , ток көздері туралы  жаңа түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді.
СілтемеОқулық: Физика .8-сынып    Б.М.Дүйсембаев  Г.З Байжасарова    А.А Медетбекова                                          Алматы _,«Мектеп», 2004ж _____________
Негізгі идеясыЭлектр тогы , ток көздері туралы мағлұмат алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдеріДиалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО


Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

РесурстарПостер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты45 минут

 


 

Сабақ жоспары1.     Ұйымдастыру:  топқа бөлу(түрлі –түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою

2.     Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

3.     Рефлексия

4.     Үйге тапсырма

Үйге тапсырмаЖеке тапсырма

 

 

 

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

МақсатТапсырма түрі.

Түрткілер.

НәтижеБағалау
Критерий

лер

Дескрип-торҰпайЖиын-тық баға
БілуҮй тапсырмасы «Электр құбылыстары» тарауы бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

1.Электр зарядының екі түрі

2.Оң ион және теріс ион

3.Зарядтың өлшем бірлігі

4.Кулон заңы

5.Электр  өрісінің кернеулігі

6.Потенциалдар айырымы

7.Конденсатор

8.Электр сыйымдылығы

9.Е мен U арасынд байл

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу

 

Сурет  толық анықталған3
Сурет толық анықталмаған2
Сурет толық анықталмаған1
ТүсінуОқулық мәтінін игерту.Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс\,

Жигсо  әдісін пайдаланып мәтінді талдау

Тақырыптың басты идеясын табуТақырыптың басты идеясын табуТапсырманы толық орындады3
Қателіктері болды2
Мүлдем орындай алмады1
Қолда

ну

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.І топ Электр тогы дегеніміз не?

 

ІІ топ Электр тогы пайда болу және ұзақ сақталу үшін қажетті және жеткілікті шарттарға не жатады

ІІІ топ. Қандай құрылғыларды ток көздері деп атайды

ІV топ  . ЭҚК деп нені айтады?

 

Сергіту  сәті

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан3
Толық емес2
Қиын1
Талдау Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Токтың әсерлері

Жылулық

Химиялық

Магниттік

Физиологиялық

Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.Пікірталас

қа түсу

диалог құрып,қорытынды жасай

ды

3
тек диалог құрайды2
жұмысқа қатыспайды1
Жинақ

тау

Бірлік болмай тірлік болмас.. Электр тогының пайда болу шарттарыҚажеттілігін салыстыра нақтылайдыЖағдаяттан шыға білу құзыретіТолық шықты3
Қиналды2
Шаға алмады1
БағалауДүниетанымын кеңейту.Тақырыпқа сәйкес бес жолды өлең құрастыруОйланып шешім қабылдайды, ізденеді.Логикалық ойыКреативті3
Ойы жүйелі, тың ойы емес2
Жалпыға ортақ ой1