12 жылдық оқу мерзіміне ауысу қажеттіліктерін айқындайтын факторлар

12  жылдық  оқу  мерзіміне  ауысу  қажеттіліктерін  айқындайтын  факторлар

12  жылдық  білім  беру  үлгісіне  көшу  мәселелері.

Тұлғаға  қойылатын  бірінші  кезектегі  нақтылы  талаптар.Әлеуметтік  қарым-қатынас  12  жылдық  білім  берудің  мақсаты.Қоғамның  мүддесіне  өзін-өзі  белсенді  етуге  дайын,жаңа  өмір  сүруге  бейім,бәсекеге  қабілетті,шығармашыл,білімді  тұлғаны  дамыту  және  қалыптастыру.Мектепке  дейінгі  тәрбие мен  оқыту  мектепалды  оқыту.

Бастауыш  білім.

Негізгі  орта  білім.

Орта  білім.

Жалпы  орта  білім.

(бейімдік  оқыту)

Орта  кәсіптік  техникалық  білім.

Орта  білімнен  кейінгі  білім.

Толық  емес  жоғары  білім.

(қолданбалы  бакалавриат)

Жоғары  оқу  орнынан  кейінгі  білім.

(магистратура)

Жоғары  оқу  орнынан  кейінгі  білім.

(доктурантура)

Оқушы  өзі  үшін  ізденеді,оқиды,ортаға  салады.

Топтық  жұмыс  көп  жасалады.

Мұғалім  бағыт  беруші.

Көшбасшы-мұғалім.

Қазақстан  2050  стратегиясы.Білім  және кәсіби  машық.Заманауи  білім  беру  жүйесінің  кадр  даярлау  мен  қайта  даярлаудың  негізі  бағдары.

Интерактивті  тақта.

Интерактивті  жабдықтармен  жұмыс  жасаудың  әдіс-тәсілдері:

Интерактивті  тақта  дегеніміз  не?

Интер-бірлесу,акт-әрекет  жасау  ұғымын  білдіреді.

Интерактивті  тақта  бұл  компьютердің  қосымша  құрылғыларының  бірі  және де  дәріс  беруге  немесе  баяндамаға   екі  түрлі  құралдарды  біріктіретін  ақпараттың  кескіні  мен  қарапайым  маркер  тақтасын  біріктіретін  құрал.

Сабақ  барысында  активті  қалам  пайдаланамыз.Активті  қалам  дегеніміз  бұл  меңзерді  басқару  құрылғысы  және  компьютер  мен  тақта  арасындағы   байланысты  іске  асырушы  құрылғы.

Тұлғаға  қойылатын  бірінші  талаптар

1.Шығармашылық

2.Белсенділік

3.Әлеуметтік-жауаптылық.

Сыни  тұрғыдан  ойлау  стратегияларының  этаптары.

1.Қызығушылық

2.Мағынаны  ашу

3.Ой  қозғалыс  жазу,сөйлем  құрау.

Сөйлем  мен  сөйлемді  байланыстыру  бүгінгі  сабақтан  алғандарын  жазу.Мен  не  біліп  келдім.Мен  не  біліп  кеттім.

Адамға  берілетін  білім  оның  көзіне  көрінетіндей,құлағына  естілетіндей  және  қолына  ұсталатындай  болуы  керек.Яғни  бала  білімді,өзінің  сезім  мүшелерімен  терең  сезінуі  керек.Сезімге  әсер  еткен  білім  ғана  балада, жеңіл  қабылданып,ұзақ  есінде  сақталады.Адам  өмірінде  дағдарыс  кезеңдер  болады. Отбасылық,рухани,әлеуметтік  эканомикалық  дағдарыстар.Адам

Рухани  жағынан  құлдырағанда  дағдарысқа  ұшырайды.

Ең  бірінші  адамның  ішкі  жан  дүниесі  рухани  бай  болуы  керек.Ондай  адам  қанағатшыл  болады.Материалдық  қажеттілігі  азаяды.Ақыл  ой  мен  білім  сақтайды  қоржын, ол адам  мінезі. Ондай  сенімді  қоржынсыз  адамның  оқуынан  ешқандай  пайда  болмайды.

Жақсы  өмір  сүру  үшін  адамға  ең  алдымен үш  қасиет  қажет.

1.Адал  еңбек

2.Ар  ұятты  ақыл  ой.

3.Таза  жүрек

Онсыз  бұл  өмірде  тыныштық  пен  татулық  болмас.

Нәтижиесі.

Ұстаз!Сақ  бол!Қателеспе!Зақымдама!Оқушы  үшін  сенімді  бол!Балаға  арна  өзіңді!Неге  ұмтылу  керек  екенін  біл!Бала  жанының  байлығын  үнемі  ізде!Баладан  ғажайыптарды  тосудан  жалықпа, олар мен  кездесу  үшін  дайын  бол!

(Ш.А.Амоношвили)

 

 

 

Әрбір  адамның  өзін-өзі  танып  білуіне  қойылатын  сауалдар  мен  сұрақтар.

1.Мен  кіммін?

2.Мен  не  істеп  жүрмін?

3.Менің  қолымнан  қандай  істер  келеді?

4.Менің  айналама  қандай  ықпалым  бар?

5.Өмір  сүріп  отырған  ортамда  менің  орным  қандай?

6.От  басымда  қандай  роль  атқарамын?

7.Бауырларым  арасында  кіммін?

8.Қоршаған  орта  мені  кім  деп  қабылдайды?

9.Мен  озімді  қанағаттандыратын  істер  атқарып  жүрмін  бе?

10.Менің  ісіме  қызығып  жүргендер  барма?

11.Мен  кімді  қуанта  аламын?

12.Айналадағы  адамдарға  қандай  жақсылық  жасай  аламын?

13.Қандай  жақсы  істеріммен  мақтана  аламын?

14.Қолымнан  келмей  жүрген  іс  әрекеттер  барма?

Олар  қандай?

Мен  бұл  сұраққа  қысқаша  жауап  беремін.

Ұстазбын,Анамын,Әжемін,Қоғамның  бір  бөлшегімін,үйретушімін,үйренушімін,сыйлаушымын, сыйлатушымын,үлгілімін,өнегелімін,патриотпын,тәрбиешімін,

қамқоршымын.

Оқушы  тұлғасын  зерттеуде    қолданылатын  психолодистикалық  әдістемлер.

1.Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер.

2.Сыни  тұрғыдан  ойлауды  дамыту.

  1. Сыни тұрғыдан ойлау,топтастыру,жұптастыру,Венн  диаграммасы,бағалау.

2.Оқыту  үшін  бағалау  және  оқуды  бағалау  түрі  критерші,  жетондар  арқылы

3.Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер:диалог,сұрақ-жауап,постер  арқылы  қорғау, сахналау,

4.Оқушылардың  жас  ерекшеліктеріне   сәйкес  оқыту,тапсырмалар,пікір,өмір мен  байланыс.

5.Оқытуды  басқару  және  көшбасшылық,мұғалім- көшбасшылығы.

6.Талантты  және  дарынды  балаларды  оқыту.Мәнерлеп  оқу,постермен  қорғау,сурет  салу,сахналау.

7.Оқыту  мен  оқуда  АКТны  пайдалану,авторлар  мен  таныстыру,  жаңа  сабақты  меңгерту.

Дарын  ерекше  қабілет.Сен  білуге  міндеттісің  дегеннің  орнына,  сенің  қолыңнан  бәрі  келеді  деу  керек.

Мұғалім-  көшбасшы  болады.

Бала  бойында  көшбасшылық  даму  керек.Түрлі  пәндерде  диалогты  оқыту  әдісін  қолданудың  жолдары  ән айтатын,әнұран  айтатын  топта  үйрету.Жыл  мезгілі  туралы  сурет  салу, постер  қолдану.Топтастыру  арқылы  барлығы  тапсырма  орындау  керек.

Балдар  бір-бірімен  әлеуметтеледі.Кімнің  не  білетіні  туралы  зерттеледі.