Базалық білім беруде әртүрлі пәндермен кіріктірілген медиабілім қажеттілігі

Базалық білім беруде әртүрлі пәндермен кіріктірілген медиабілім қажеттілігі

Құрметті педагогикалық кеңеске қатысушылар! Үш тілде білім беретін мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-гимназия бейіндеу  тәжірибесін базалық білімді әртүрлі пәндермен кіріктіруге  бетбұрыс жасау бағытында жұмыс жасап келеді. Төртінші жыл жұмыс жасап келе жатқан жаңа типті, инновациялық үлгідегі мектебіміздің мақсаты дарынды балаларды көп сатылы оқыту және тәрбие көмегімен үздіксіз оқыту қағидасын жүзеге асыру болып табылады. Бұның астарында кіріктірілген пәндердің басымдықтары негізінде бейімдендірілген бағдарламалар бойынша оқыту жатыр.

 

Мектеп – гимназиядағы бейінді кіріктірілген білім модельі:


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұл білім модельі  мемлекеттік стандартта көрсетілген екі жолды  ұсынады:

Базалық білім беру және түзету, я болмаса балама нұсқаны нормативтік қорғау. Біздің жағдайда екінші нұсқа төмендегіні көрсетеді.

 

 

 

Вариативті бөлік
Жеке және топтық кеңестер, белсенді қозғалыс сипатындағы сабақтар222223
 Ел тану/Қызықты биология (ағылшын тілінде)11
 Дінтану1
Химия анализ бастамалары1
Пр.курс.русс яз111
жолда жүру ережесі0,50,5
Қызықты математика (ағылшын тілнде)0,50,5
ағылшын тілі видео деректерде0,50,5
ақыл -ой логикасы (математикалық қиын есептерді шығару)1
жолда жүру ережесі0,50,5
Интернет желісі1

 

Яғни базалық білімді игеру барысында, біздің бейінді бөлімінің мазмұны ашылады.

 

Бейінді оқыту кафедрасы
Негізгі идеясы: базалық білімді бейінді оқытумен кіріктіру
Тұлғаның даму траекториясы: оқушы (өзім үйренемін) – іскерлік (басқалармен жұмыс істеуді үйренемеін) – шебер (жасап шығаруды үйренемін)-  маэстро (жұлдызымды жарқыратуға үйренемін)
«А» талаптар

Шығармашылық жағынан айрықша дарынды оқушыларды дамытуға арналған

«В» талаптар

Шығармашылық дарындылығы  орташа оқушыларға арналған

«С» талаптар

Білім берудің ең төменгі мөлшері  (Базалық білім)

Қамтамасыз етеді
Болашақ мамандықтыӨзін- өзі таныту мүмкіндігінӨзін- өзі дамыту әлеуетін

 

Нәтиже:

2009-2010 оқу жылының қорытындысы бойынша «Дарын» сыныптарының білім сапасы

 

СыныптарБарлық бала саныОқу үлгеріміБілім сапасы
5 «а»28100%89%
5 «ә»26100%100%
6 «а»24100%66%
6 «б»24100%75%
7 «в»29100%89%
8 «б»27100%96%
9 «а»26100%100%

 

Шәкәрім атындағы №5 мектеп-гимназия бойынша 2009-2010 оқу жылының қорытындысы (1-11 сыныптар)

 

 

КластарБала саныКелесі сыныпқа көшірілдіБағаЕкінші жылға қалдырылғандарБілім сапасы
Оқу жылының басындаОқу жылының аяғында5432
119599996130891%
2291929253231682%
3311211311334522776%
4413713613630584865%
51-44354404401781639978,5%
6510310510537541486%
7613413013027584565%
8711911911911604860%
9811311211210683470%
10913413013019575458,5%
115-960359659610429719568%
12107978782453160,2%
13117167676431873%
1410-111501451458784966,6%
15Мектеп бойынша 

1188

 

1181

 

1181

 

282

 

538

 

343

 

71%

 

Қорытынды: Мұндай модельдің артықшылығы пәндердің жалпы мектеп кеңістігінде өзара байланыста болып, білімнің кең өрісін таңдау баланың өзін әртүрлі білім саласында байқап көру мүмкіндігіне жол ашады. Базалық және прагматикалық компоненттердің медиабілім арқылы ұштасуы жоғары деңгейдегі әмбебап білім модельін құруға алып келеді.