«Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс»
| Тақырып | «Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс» |
| Сілтеме | Мұғалімге арналған нұсқаулық |
| Жалпы мақсат | Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс арқылы оқыту мен оқу тәсілі барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, жүргізілетін жұмыс түрлерімен таныстырып,іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. |
| Күтілетін нәтиже | Шағын топтарда жұмыс істейтін оқушылар оқытылатын нәрсе туралы көбірек біліп, соның нәтижесінде алған білімін үзақ сақтайды. |
| Түйінді идея | Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс |
| Ресурстар | Видеожазба,маркер, стикерлер,плакаттар,суреттер. |
| Коучинг сессиясының өту барысы | ||
| Коуч мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Коучтің іс-әрекеті | Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру
Топқа бөлу 1 мин
1 мин
| Коучинг сабақтың қатысушыларымен салемдесу. Түстер арқылы топқа бөлу. Топтық жұмыстағы рөлдер Лидер Баяндамашы Уақыт сақшысы Бақылаушы Хатшы сайлайды
«Алтын ереже»
| Өздері таңдаған түстер арқылы топ мүшелерін құрайды. Топтық жұмыстағы ролдерді бөледі.
Топтың алтын ережесін құрады. |
| 1.Видеожазба
№1 тапсырма 5 мин | Видеожазба қоя отырып, тақырыпты ашу. Видео жазбаны талдау.
| Мұғалімдер видео жазбадағы жәндіктердің топтасып жүруі арқылы бастарына түскен қиыншылықтан оңай екенін анықтады. |
| 2.Топтық жұмыс №2 тапсырма 15 мин | Әр топқа танысу үшін «Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс»» мәтіні беріледі Тапсырма: Постер жасау.Бағалау критерийн құрастыру | Берілген тақырыпты оқып мазмұнына сай постер жасайды. Постерді қорғайды. |
| Бағалау 1 мин | Берілген критерий бойынша бағалау | Өзін-өзі бағалау- салған жұмысын бағалау. |
| Топқа бөлу | Конфеттер арқылы топқа бөлу | Мұғалімдер топ құрады. |
| 3.Теориялық материал 5 мин | Презентация «Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс»» | Мұғалімдер тыңдайды |
| 4.Топтық жұмыс | Берілген ресурстарды пайдалана отырып, балаларға арналған танымдық журнал құрастыру. Журнал презентациясы | Әр топ өзінің жасаған журналдарын қорғайды. |
| Бағалау | Екі тілек, бір жұлдыз | Екі тілек, бір жұлдыз арқылы бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. |
| Қортындылау 3 мин | Рефлексия жазу | |