7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру

Коучинг  тақырыбы:  7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру

Мерзімі15.04.2014 жыл
Тақырыбы7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру
МақсатыМектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру, оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс — тәсілдер арқылы   оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету, мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке

ынталандыру, 7 модуль   туралы маңызды ақпарат алу, .

Күтілетін  нәтижеКоучингке  қатысушылар  7  модуль  туралы  көзқарастарын  одан  әрі  дамыта  отырып,  тәжірибеде  топтық  жұмысты,  топтағы көшбасшылықты,  сын  тұрғысындағы  әдіс-тәсілдерді,  бағалауды  пайдаланады.
РесурсМАН,үлестірме ,бағдарлама,глосарий
Құрал — жабдықтаринтерактивті тақта, бейнеслайдтар, постерлер, маркер

 


Коучинг

кезеңдері

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

УақытыКоучинг

қатысушы-

лардың іс-


әрекеті

Күтілетін

нәтиже

1Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топқа

бөлу)

қатысушыларға  түрлі-түсті кәмпиттер

тарату, сол

бойынша бөлу

Топқа бөлу5 минутШеңберде

тұрып бір-

біріңізге

тілек айту

Ынтымақтас-

тық байланыс

орнату.

2Фильм көрсетуИнтербелсенді

тақта

Бейнеролик «Уәж»

5 минут
3ИнтерпретацияБейнероликті

талдау

10 минутФильм туралы

өз ойларын

айту

Қатысушылар-дың сыни

тұрғыдан

ойлауын

дамыту.

47  модуль  туралы  түсініктерін  кеңейтуИнтербелсенді

тақта

Слайд арқылы

түсіндіру

20

минут

Тыңдау. Сұрақ-

тарға жауап

беру.

Қатысушыла

рдың ойын

біріктіру,

топтастыру. Мұғалімдер  алған  ақпаратты  өздеріні  тәжірибесімен  салыстыра  отырып,  білімдерін толықтырады

 

 

5

7 модуль  бойынша 3  топқа  бөлу

1 топ – «Оқыту  мен  оқудағы   жаңа  тәсілдер», «Сыни  тұрғыдан  ойлауға  үйрету»

2 топ – «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану»

3 топ – « Талантты  және  дарынды балаларды  оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне  сәйкес  оқыту  ж»не  оқу», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»

топпен  жұмыс, постер  жасау, қорғау

 

30 минутТоппен  жұмыс, постер  құрастырады, әр  топтың  лидері  жобаны  қорғайды, ортада талқылайдыТоппен  жұмыс  топтағы  жұмысты  өзара  бекітеді, жеке  дара  проблеманы  шешуге  мүмкіндік  береді, тапсырманы орындау барысында  өзара толықтыру үрдісі  психологиялық ахуалды  жақсартады, диалогты  жүргізуге бейімделеді және өз ойын  қосуға  үлесін қосады
6«Әткеншек» әдісі  бойынша  коуч  жобаларды  бағалауға ұсынады.

1) эстетикалық  талап – 1ұпай

2) тақырыптың ашылуы – 1 ұпай

3) жобаны қорғау – 1 ұпай

4) сұрақтарға  жауап – 1 ұпай

 

 

 

 

Критерии20

минут

Топтар бір-бірімен  жобаларымен  алмасады, бағалайдыМұғалімдер  тәжірибе  барысында  «бағалау» модульін  пайдалана  отырып, өздерін  критерии бойынша  бағалауды  үйренеді
7Сергіту сәтіБи

жаттығулары

5  минутҚимыл жасау

арқылы

сергіту           ъ

 

 

8Қорытынды

Рефлексия

 

ü Әлі … дәмін татқым келеді;

ü Әлі де тоймадым, себебі..;

ü Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..;

ü … аса тойдым;

ü …. қорыта алдым;

ü Егер… қоссаңыз жақсы болар еді.

 

5 минутНе ұнады?

Не

ұнамады?

Сұрақтарға

жауап

береді.

Қатысушыл

ар өзін өзі

бағалау.

Қатысушылар -дың пікірін

анықтау