«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының
«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының
2014 – 2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты:
«Деңгейлік бағдарламалар бойынша оқыған мұғалімдердің іс-әрекеттерін зерттеп, мектепішілік ұстаздар қауымы арасында кіші топтар құрып, жаңа технологияны өз іс-әрекеттеріне енгізуге бағыт-бағдар беру».
Әлемдік педагогикалық тәсілдермен білім беру тәжірибелері негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту.
Жаңа мазмұндағы бағытталған оқу – тәрбие жұмысын үйымдастыру және топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Білім беру сапасын жетілдіру, педагог қызметкерлердің ақпараттық педагогикалық технологиялар бойынша біліктілігін көтеру.
Оқушылардың фунционалдық сауаттылығына байланысты жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізу.
Мектепте коучинг пен тәлімгерлік жұмыстарды жүргізілуін ұйымдастыру
| Мектептегі жұмыс жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. | Нәтиже және табыс критерийлері | |||||||
| · Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды. · Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
| · Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады. · Оқу сапасы жоғарылайды · Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады | |||||||
| Р/с | Іс –шаралар | Мақсаты | Жауаптылар | Ресурстар, Дәлелдеме-лер | Мерзімі | Монитори-нг | Нәтиже | Ескерту |
| 1 | Шығармашылық топты құру, кәсіби сұхбат
| Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдер арасында кәсіби сұхбат, жаңа оқу жылының жоспарын талқылау | Әдіскер завуч М. Болысов, І, ІІІ деңгей меңгерген пән мұғалімдері | Шығармашылық топ мүшелерінің отырысы, жоспары | 12.09.2014 | Топ мүшелерінің пікірі | Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдерден шығармашылық топ құрылады өз пікірлерін ортаға салады кәсіби сұхбатасады жаңа оқу жылының жоспарын талқылайды | |
| 2 | Коучинг.Бағалау критерилері мен дарынды балаларды анықтау тақырыбында | ІІ деңгей бағдарламасын оқып тәжірибе жүргізіп жатқан матиматика мұғалімі Нысанова Айманға көмек пен қолдау көрсету мақсатында коучингтер ұйымдастыру | І деңгей мұғалімі Шығармашылық топ мүшелері ІІ деңгей мұғалімі Нысанова Айман | Видеоролик Үлестірме қағаздар | Қыркүйек | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады | |
| 3 | Мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апталы-ғында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт – бағдар беру.
| қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апта-лығында әр түрлі шаралар ұйымдастыру мен коучинг сабақ өткізу арқылы оқушылардың тілге деген құрметі мен қызығушылығын дамыту | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ, ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә, Елтезерова Б, | Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер презентация | қыркүйек | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз | |
| 4 | 06.10.–25.10. 2014 аралығында деңгейлік бағдарламаны меңгерген мұғалімдердің сабақтарына кіру арқылы тәжірибе алмасу | Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу. Мұғалімдер сабақ-тарында жинаған іс – тәжірибелерімен бөліседі | Ташбаева Қансұлу (І деңгей мұғалімі) ІІІ деңгей мұғалімдері, нысаналы сынып мұғалімдері тәлім алушылар | Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация | 06.10.2014 25.10.2014 | Оқу сапа-сындағы өзгерістер | Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады. | |
| 5 | Сәби мен ата- ананың қарым – қатынасы тақыры-бында ата – ана-ларға коучинг өткізу
| Бала мен ата- ананың қарым – қатынасы жақсы дәрежеде емес екеніне көз жеткізу, бала мен мектеп пен, мұғалім мен тығыз байланыста болуға тәрбиелеу | І деңгей мұғалімі Шығармашылық топ мүшелері | Видеоролик Үлестірме қағаздар | .10.2014 | Ата – ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері | Ата – аналарда жаңа көз қарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс – тәсілдер-дің тиімді екеніне көз жеткізеді | |
| 6 | Тәлімгерлікті жүзеге асыру Коучинг «Lesson study» тәсілінің оқу сапасын арттырудағы ролі | Мектеп мұғалімдеріне тәлімгерлік арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету Lesson study» тәсілін сабаққа енгізу, сенімді қарым-қаты-насқа негізделген көзқарас қалып-тастыру | І,ІІ деңгей мұғалімдері | Тәлімгерлік жоспары | Қазан — мамыр | Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер | Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады | |
| 7 | Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру
| Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс – тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға зерттеу жүргізу | І,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері
| Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | қазан мамыр | Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түрлері-мен танысады | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. | |
| 8 | Мектепте ағылшын тілі пәнінің апта-лығында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт – бағдар беру.
| Мектепішілік апталықта коучинг сабақ өткізу арқылы оқушыларға әр түрлі қызық шаралар ұйымдастыру мен ашық сабақ беру топтық жұмыстардың тиімділігіне көз жеткізу | Әдіскер завуч М. Болысов, ағылшын тілі пәні мұғалімдері шығармашылық топ мүшелері | Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация | 20.-25.10. 2014ж | Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсері | Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады. | |
| 9 | Шығармашылық топтың кезекті отырысы | Шығармашылық топ мүшелерінің жасаған жұмыстарын бағалау және коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы қылып тағайындау және іс- әрекеттерін зерттеу | Әдіскер завуч М. Болысов І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ. және топ мүшелері | Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер | 25.10.2014 | Жұмыс нәтижелері | Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты | |
| 10 | Тарих, құқық, өзін – өзі тану пәндерінің апталығына жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып сыныптан тыс шаралар мен көрнекі сабақ өткізу және мұғалімдерге коучинг ұйымдастыру | Әрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беру | Қ. Ташбаева І деңгей мұғалімі Атаниязов Сәбит ІІІ деңгей мұғалімі және пән мұғалімдері | ПрезентацияВидеоролик Үлестірме қағаздар | Қараша | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді. | |
| 11 | Оқушылар мен ата – аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу | Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау | І деңгей мұғалімі сынып жетекшілері, әкімшілік. | Сауалнама Жиынтық кесте | Қараша | Сауалнама нәтижесі | Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз | |
| 12 | Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру | Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуда диалогтың топтық жұмыста тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері І деңгейлік курс бағдарламасы бойынша оқыған ағылшынтілі пәні мұғалімі Қ. Ташбаева | Техникалақ құралдар Видеоролик Үлестірме қағаздар | 15.12.2014 | Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі | Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді | |
| 13 | Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі желі-лік қоғамдастық « Жаңашыл ұстаздар» топ мүшелерін қонаққа шақыру | Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу | І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, | Панарама-лық сабақ, Ашық сабақ, бейнероликПрезентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | 20.12. 2014 | Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
| 14 | Дөңгелек стол шығармашылық топтың кезекті отырысы | І, ІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі | шығармашылық топ мүшелері | Презента-ция, пана-рамалық сабақтар | 15.01.2015 | Мұғалім-дер жетістігі | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз. | |
| 15 | Бастауыш сынып пәндерінің апталығында өткізетін іс –шаралар мен ашық сабақтар өткізу Кембридж тәсілі бойынша | Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу | Бастауыш сынып мұғалімдері мен топ мүшелері | ПрезентацияВидеоролик Үлестірме қағаздар | Қаңтар | Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер | Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
| 16 | 1,3 деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс – тәсіл-дерді іс – әрекетке енгізу» Гуманитар бағыттағы пәндер семинары | Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады | І,ІІІ деңгей мұғалімдері
| Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | 11.02.2015 | Сабақ сапасының жақсаруы | Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады | |
| 17 | Химия, биология, география пән-дерінің апталы-ғында жаңа әдіс- тәсілдерді пайда-лануға бағыт – бағдар беру ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізуге көмектесу | Әрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беру | Жаратылыстану бағытының пән мұғалімдері мен І, ІІІ деңгей мұғалімдері | Техникалақ құралдар Видеоролик Үлестірме қағаздар | Ақпан | Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсері | Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді. Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады | |
| 18 | Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен» | Мектеп желісіне ата-аналарды тарту | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері | Сауалнама интервью | Наурыз | Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту | Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді | |
| 19 | Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру | Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау | ДОІЖО Н.Сартаева | Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | 13.04-18.04 2015ж | Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы | Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады | |
| 20 | Жоспарға өзгеріс енгізу | Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру | Мектеп директоры І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері | Жаңа жоспар | 25.05.2014 | Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы | Жоспар ары қарай толықтырылып жетілдеріледі | |
|
Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау
|
Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау
|
Топ мүшелері. І деңгей мұғалімдері
|
Диаграмма Кері байла-ныс, пікір алмасу |
15.05.2014
|
Оқу сапасының көрсеткіші |
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады | ||
| Шығармашылық топты құру және алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің жұмыс жоспарын құру. Насаналы сыныптарды анықтау. | І, ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері
| Сауалнама қорытындысы, жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация Нұсқаулық Үлестірме материалдар | қыркүйек | Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі | Шығармашылық топты құрамыз. Сауалнама қоры-тындысын анықтап мектептің жұмыс жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз | |||
| Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі» | Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі | І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері | Слайдтар видеолар
| 10.05.2014 | Тәжірибе алмасу | Мұғалімдер тәжірибе алмасады | ||
| Коучинг «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсеткен нәтижесі | Коучинг «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау | Мектеп директоры І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері | Кері байла-ныс, пікір алмасу іс –әрекеттер нәтижесі | 22.05.2014 | Оқу сапасының көрсеткіші | Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады | ||