«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының

 «Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің   деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім  сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған  « Зерде »  шығармашылық  тобының

2014 – 2015 оқу  жылына арналған   жұмыс жоспары

    Мақсаты:


«Деңгейлік бағдарламалар  бойынша оқыған мұғалімдердің іс-әрекеттерін зерттеп, мектепішілік ұстаздар қауымы арасында кіші топтар құрып, жаңа технологияны өз іс-әрекеттеріне енгізуге бағыт-бағдар беру».

Әлемдік педагогикалық тәсілдермен білім беру тәжірибелері негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту.

Жаңа мазмұндағы  бағытталған оқу – тәрбие жұмысын үйымдастыру және топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.

 

    Міндеттері:


 

Білім беру сапасын жетілдіру, педагог қызметкерлердің ақпараттық педагогикалық технологиялар бойынша біліктілігін көтеру.

Оқушылардың фунционалдық сауаттылығына байланысты жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізу.

Мектепте коучинг пен тәлімгерлік жұмыстарды жүргізілуін ұйымдастыру

 

 

Мектептегі жұмыс жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.Нәтиже және табыс критерийлері
·         Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.

·         Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

 

·         Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.

·         Оқу сапасы жоғарылайды

·         Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады

Р/сІс –шараларМақсатыЖауаптыларРесурстар,

Дәлелдеме-лер

МерзіміМонитори-нгНәтижеЕскерту
1Шығармашылық топты құру,

кәсіби сұхбат

 

Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдер арасында кәсіби сұхбат, жаңа оқу жылының жоспарын талқылауӘдіскер завуч М. Болысов, І, ІІІ деңгей меңгерген пән мұғалімдеріШығармашылық топ мүшелерінің отырысы, жоспары12.09.2014Топ мүшелерінің пікіріДеңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдерден шығармашылық топ құрылады өз пікірлерін ортаға салады кәсіби сұхбатасады жаңа оқу жылының жоспарын талқылайды
2Коучинг.Бағалау критерилері мен дарынды балаларды анықтау тақырыбындаІІ деңгей бағдарламасын оқып тәжірибе жүргізіп жатқан матиматика мұғалімі Нысанова Айманға көмек пен қолдау көрсету мақсатында коучингтер ұйымдастыруІ  деңгей мұғалімі

Шығармашылық топ мүшелері

ІІ деңгей мұғалімі Нысанова Айман

Видеоролик

Үлестірме қағаздар

ҚыркүйекТәлім алушыдан байқалған өзгерістерТәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады
3Мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апталы-ғында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт – бағдар беру.

 

 

 қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апта-лығында әр түрлі шаралар ұйымдастыру мен коучинг сабақ өткізу арқылы оқушылардың тілге деген құрметі мен қызығушылығын дамытуҚазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ,

ІІІ деңгей мұғалімдері  Атаниязов С, Өсербаева Ә, Елтезерова Б,

Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар,

смайлингтер презентация

қыркүйекТәлім алушыдан байқалған өзгерістерТәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз
406.10.–25.10. 2014 аралығында деңгейлік бағдарламаны меңгерген мұғалімдердің сабақтарына кіру арқылы тәжірибе алмасуНегізгі идеяны тәжірибеге енгізу. Мұғалімдер сабақ-тарында жинаған іс – тәжірибелерімен бөліседі Ташбаева Қансұлу (І деңгей мұғалімі)

ІІІ деңгей мұғалімдері, нысаналы сынып мұғалімдері тәлім алушылар

Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация

06.10.2014

25.10.2014

Оқу сапа-сындағы өзгерістерМұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады.
5Сәби мен ата- ананың қарым – қатынасы тақыры-бында ата – ана-ларға коучинг өткізу

 

Бала мен ата- ананың қарым – қатынасы жақсы дәрежеде емес екеніне көз жеткізу, бала мен мектеп пен, мұғалім мен тығыз байланыста болуға тәрбиелеуІ  деңгей мұғалімі

Шығармашылық топ мүшелері

Видеоролик

Үлестірме қағаздар

.10.2014Ата – ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсеріАта – аналарда жаңа көз  қарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс – тәсілдер-дің тиімді екеніне көз жеткізеді
6Тәлімгерлікті жүзеге асыру Коучинг «Lesson study» тәсілінің оқу сапасын арттырудағы роліМектеп мұғалімдеріне тәлімгерлік арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету Lesson study» тәсілін сабаққа енгізу, сенімді қарым-қаты-насқа негізделген көзқарас қалып-тастыруІ,ІІ  деңгей мұғалімдеріТәлімгерлік жоспарыҚазан — мамырТәлім алушыдан байқалған өзгерістерТәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады
7Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру

 

Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс – тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға  зерттеу жүргізуІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері

 

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

қазан мамырТоптық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түрлері-мен танысадыНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз.
8Мектепте ағылшын тілі пәнінің апта-лығында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт – бағдар беру.

 

 

Мектепішілік апталықта коучинг сабақ өткізу арқылы оқушыларға әр түрлі қызық шаралар ұйымдастыру мен  ашық сабақ беру топтық жұмыстардың тиімділігіне көз жеткізуӘдіскер завуч М. Болысов, ағылшын тілі пәні мұғалімдері

шығармашылық топ мүшелері

Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация

20.-25.10.

2014ж

Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсеріМұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады.
9Шығармашылық топтың кезекті отырысыШығармашылық топ мүшелерінің  жасаған жұмыстарын бағалау және  коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы  қылып тағайындау және  іс- әрекеттерін зерттеуӘдіскер завуч

М. Болысов

І деңгей мұғалімі

Ташбаева Қ. және

топ мүшелері

Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер25.10.2014 Жұмыс нәтижелеріШығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты
 10 Тарих, құқық, өзін – өзі тану пәндерінің апталығына жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып  сыныптан тыс шаралар мен көрнекі сабақ өткізу және мұғалімдерге коучинг ұйымдастыруӘрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беруҚ. Ташбаева

І деңгей мұғалімі

Атаниязов Сәбит

ІІІ деңгей мұғалімі  және пән мұғалімдері

ПрезентацияВидеоролик

Үлестірме қағаздар

ҚарашаЖаңа тәсілдерді қолдану деңгейіСабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді.
11Оқушылар мен ата – аналардан, мұғалімдерден сауалнама алуСауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтауІ деңгей мұғалімі

сынып жетекшілері, әкімшілік.

Сауалнама

Жиынтық кесте

ҚарашаСауалнама нәтижесіДәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз
12Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіруОқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін  дамытуда диалогтың  топтық жұмыста  тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізуІ,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

І  деңгейлік курс бағдарламасы бойынша оқыған ағылшынтілі  пәні мұғалімі Қ. Ташбаева

Техникалақ құралдар Видеоролик

Үлестірме қағаздар

15.12.2014Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейіЖаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді
13 Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі  желі-лік қоғамдастық

« Жаңашыл ұстаздар» топ мүшелерін қонаққа шақыру

Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізуІ, ІІ,  ІІІ деңгей мұғалімдері,Панарама-лық сабақ,

Ашық сабақ, бейнероликПрезентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

20.12. 2014Оқу сапасында-ғы өзгеріс-терНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,  пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады
14Дөңгелек стол шығармашылық топтың кезекті отырысы І, ІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісішығармашылық топ мүшелеріПрезента-ция, пана-рамалық сабақтар15.01.2015Мұғалім-дер жетістігіНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз.
15Бастауыш сынып пәндерінің апталығында өткізетін іс –шаралар мен ашық сабақтар өткізу Кембридж тәсілі бойыншаТәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізуБастауыш сынып мұғалімдері мен топ мүшелеріПрезентацияВидеоролик

Үлестірме қағаздар

ҚаңтарОқу сапасында-ғы өзгеріс-терНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,  пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады
161,3 деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс – тәсіл-дерді іс – әрекетке енгізу» Гуманитар бағыттағы пәндер семинарыМұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасадыІ,ІІІ  деңгей мұғалімдері

 

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

11.02.2015Сабақ сапасының жақсаруыОқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады
17Химия, биология, география пән-дерінің апталы-ғында жаңа әдіс- тәсілдерді пайда-лануға бағыт – бағдар беру ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізуге көмектесуӘрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беруЖаратылыстану бағытының пән мұғалімдері мен

І, ІІІ деңгей мұғалімдері

Техникалақ құралдар Видеоролик

Үлестірме қағаздар

АқпанОқушылар мен мұғалімдердің алған әсеріЖаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді. Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,  пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады
18Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен»Мектеп желісіне ата-аналарды  тартуІ,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдеріСауалнама интервьюНаурызАта-ана-лармен қарым қатынасты күшейтуАта аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді
19Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыруҮйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау ДОІЖО

Н.Сартаева

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

13.04-18.04 2015жЖаңа үлгідегі сабақтар топтамасыҮйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады
 20Жоспарға өзгеріс енгізуЖіберілген кемшіліктерді жетілдіруМектеп директоры

І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері

Жаңа жоспар25.05.2014Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сыЖоспар ары қарай

толықтырылып

жетілдеріледі

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау

 

 

 

 

Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау

 

 

 

 

Топ мүшелері.

І деңгей мұғалімдері

 

 

 

 

Диаграмма

Кері байла-ныс, пікір алмасу

 

 

 

15.05.2014

 

 

 

 

Оқу сапасының көрсеткіші

 

 

 

Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

Шығармашылық топты құру және  алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің жұмыс жоспарын  құру. Насаналы сыныптарды анықтау.І, ІІІ  деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері

 

Сауалнама қорытындысы, жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

қыркүйекСауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікіріШығармашылық топты құрамыз.

Сауалнама қоры-тындысын анықтап мектептің жұмыс жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды  ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз

Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі»Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседіІ,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдеріСлайдтар

видеолар

 

10.05.2014Тәжірибе алмасуМұғалімдер тәжірибе алмасады
Коучинг «Lesson study» тәсілі оқу сапасында  көрсеткен нәтижесіКоучинг «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптауМектеп директоры

І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері

Кері байла-ныс, пікір алмасу іс –әрекеттер нәтижесі22.05.2014Оқу сапасының көрсеткішіЖетістіктер мен кемшіліктер анықталады