Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру.Көшбасшылық

Күні06.11.2014 ж
ТақырыбыТоптық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру.Көшбасшылық
Жалпы мақсатыТоптық жұмыстың тиімділігін түсіндіру.

Топ ережесін шығару.

Оқу нәтижесіТоптық жұмыс туралы  және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;

Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;

Терминдерге түсініктеме бере алады;Топ ережесін жасап шығарды.

ТүйіндемеТоптық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;

Топтық жұмыс – Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық.Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі.

РесурстарПроектор, интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер.
ЖаттығуТоптарға  а) Топтық жұмыс туралы ереже оқылды;

б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету;

в) Ролдік ойын.

УақытыТренер әрекетіТыңдаушылар әрекетіБағалауДиференция
1300-1305Топқа бөлу, сәлемдесуТапсырмалар арқылы топқа бөліну.Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды
1305-1315Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы биді бірге қайталау.Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не?Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.

Постер қорғады.

Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды.
1315-1345Мәтінмен жұмыс жасау. (Егер оқушылар болса  тақырып мәтінімен жұмыс жасайды)Оқылым. Джигсо әдісінің маңызыДжигсо әдісін қолданудың  нәтижесі қандай болатыны жайлы сұрақтар қойылады.
1345-1400Түсінгенін топ болып қорғауТоп болып  қорғайдыЖауабына байланысты пікір айтылады
1400-1410Топтағы ролдермен таныстыруӨз ролімен жеке танысады
1410-1425Жұптық, топтық талқылауӨзара талқылайды,топта түсіндіреді.Талқылау барысын бақылау

1425-1430

Кері байланыс,  жазбашаСтикерге  сабақ туралы өз ойларын жазады.Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады